Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye morro på TV for en som er sjuk hjemme, gitt! For eksempel "Ekstrem rengjøring" - programmet som får selv de slappeste blant oss til å fremstå som superhusmødre.

Helt ufattelig at folk klarer å leve i så mye rot og skitt! *usj*

Jaggu bra jeg bare er forkjølet og ikke har spysjuka...

Skrevet

*hehe* Det er helt utrolig at det går an!

God bedring :-)

Skrevet

Det er helt utrolig hvordan folk klarer å leve! Her er jo huset prikkfritt i forhold (og jeg er definitivt ingen superhusmor!)

:-)

Gjest Mirakelet
Skrevet

uff ja jeg så jeg og, helt fælt... de sier at det er sikkert litt overdrevent pga tv, men ikke godt å si. Jeg tror nok det finnes en del slike hjem ja, dessverre...

Ganske kvalmende - og alle bakteriekulturene som florerte i huset! Urk!

Skrevet

Jeg blir så utrolig fascinert av de to rengjøringsdamene. Det ser ut til at jo mer møkk og dritt, jo mer koser de seg! De lar bl.a. de lange neglene skrape midt i møkka *urk*

Sånn ellers så er det ganske utrolig at folk fikser å leve så grisete, ja :-/

Skrevet

Jeg blir så utrolig fascinert av de to rengjøringsdamene. Det ser ut til at jo mer møkk og dritt, jo mer koser de seg! De lar bl.a. de lange neglene skrape midt i møkka *urk*

Sånn ellers så er det ganske utrolig at folk fikser å leve så grisete, ja :-/

Ja, de damene er helt utrolige! Ser nesten ut som om de går inn for å gjøre oss seerne kvalme! "Å, hva er dette på gulvteppet? det er ut som kattebæsj! La oss legge oss ned på alle fire og dytte nesa godt oppi og ta et dypt sniff. Åjo, kattebæsj, var det ja! Og skikkelig ekkelt lukter det også! *he he*"

Skrevet

Ja, de damene er helt utrolige! Ser nesten ut som om de går inn for å gjøre oss seerne kvalme! "Å, hva er dette på gulvteppet? det er ut som kattebæsj! La oss legge oss ned på alle fire og dytte nesa godt oppi og ta et dypt sniff. Åjo, kattebæsj, var det ja! Og skikkelig ekkelt lukter det også! *he he*"

Sikkert en eller annen fetisj ;-)

Skrevet

Sikkert en eller annen fetisj ;-)

;-)

De er ihvertfall veldig stæsja mens de vasker, særlig hun blondeste: Oppsatt hår, sminke, perlekjede, hansker med fjærkant, høyhelte sko...;-)

Skrevet

;-)

De er ihvertfall veldig stæsja mens de vasker, særlig hun blondeste: Oppsatt hår, sminke, perlekjede, hansker med fjærkant, høyhelte sko...;-)

Ja, artige damer :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...