morsan Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Mye morro på TV for en som er sjuk hjemme, gitt! For eksempel "Ekstrem rengjøring" - programmet som får selv de slappeste blant oss til å fremstå som superhusmødre. Helt ufattelig at folk klarer å leve i så mye rot og skitt! *usj* Jaggu bra jeg bare er forkjølet og ikke har spysjuka... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 *hehe* Det er helt utrolig at det går an! God bedring :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Det er helt utrolig hvordan folk klarer å leve! Her er jo huset prikkfritt i forhold (og jeg er definitivt ingen superhusmor!) :-) 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 uff ja jeg så jeg og, helt fælt... de sier at det er sikkert litt overdrevent pga tv, men ikke godt å si. Jeg tror nok det finnes en del slike hjem ja, dessverre... Ganske kvalmende - og alle bakteriekulturene som florerte i huset! Urk! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Jeg blir så utrolig fascinert av de to rengjøringsdamene. Det ser ut til at jo mer møkk og dritt, jo mer koser de seg! De lar bl.a. de lange neglene skrape midt i møkka *urk* Sånn ellers så er det ganske utrolig at folk fikser å leve så grisete, ja :-/ 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Jeg blir så utrolig fascinert av de to rengjøringsdamene. Det ser ut til at jo mer møkk og dritt, jo mer koser de seg! De lar bl.a. de lange neglene skrape midt i møkka *urk* Sånn ellers så er det ganske utrolig at folk fikser å leve så grisete, ja :-/ Ja, de damene er helt utrolige! Ser nesten ut som om de går inn for å gjøre oss seerne kvalme! "Å, hva er dette på gulvteppet? det er ut som kattebæsj! La oss legge oss ned på alle fire og dytte nesa godt oppi og ta et dypt sniff. Åjo, kattebæsj, var det ja! Og skikkelig ekkelt lukter det også! *he he*" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Ja, de damene er helt utrolige! Ser nesten ut som om de går inn for å gjøre oss seerne kvalme! "Å, hva er dette på gulvteppet? det er ut som kattebæsj! La oss legge oss ned på alle fire og dytte nesa godt oppi og ta et dypt sniff. Åjo, kattebæsj, var det ja! Og skikkelig ekkelt lukter det også! *he he*" Sikkert en eller annen fetisj ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Sikkert en eller annen fetisj ;-) ;-) De er ihvertfall veldig stæsja mens de vasker, særlig hun blondeste: Oppsatt hår, sminke, perlekjede, hansker med fjærkant, høyhelte sko...;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 ;-) De er ihvertfall veldig stæsja mens de vasker, særlig hun blondeste: Oppsatt hår, sminke, perlekjede, hansker med fjærkant, høyhelte sko...;-) Ja, artige damer ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.