Bookworm Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Dama ligger alvorlig skadet på sykehus etter en bilulykke, og man skriver om at neglene hennes knakk?!? http://www.kjendis.no/2009/02/13/kjendis/negler/lee_redmond/4836364/ 0 Siter
laban Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Den ulykken hadde nok bare blitt omtalt lokalt, hvis det ikke var for neglene... Men altså, det finnes mange dustete rekorder. 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Den ulykken hadde nok bare blitt omtalt lokalt, hvis det ikke var for neglene... Men altså, det finnes mange dustete rekorder. Ja, det er så. Men jeg synes det er respektløst at det skal omtales i Norge utelukkende pga neglene! Og ja, utrolig mange pussige rekorder:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Vel hele grunnen til at ulykken hennes kommer i media er jo pga neglene så jeg synes ikke det er så rart at de nevnes når de først velger å skrive om henne. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hadde hun ikke hatt de neglene, så ville ikke ulykka blitt nevnt med ett ord... Men sånn litt på siden: Hvordan kan man kle på seg eller lage mat eller gjøre noe som helst med slike negler, tro? Hm... 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hadde hun ikke hatt de neglene, så ville ikke ulykka blitt nevnt med ett ord... Men sånn litt på siden: Hvordan kan man kle på seg eller lage mat eller gjøre noe som helst med slike negler, tro? Hm... ''Men sånn litt på siden: Hvordan kan man kle på seg eller lage mat eller gjøre noe som helst med slike negler, tro? Hm...'' Tanken slo meg også. 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Hadde hun ikke hatt de neglene, så ville ikke ulykka blitt nevnt med ett ord... Men sånn litt på siden: Hvordan kan man kle på seg eller lage mat eller gjøre noe som helst med slike negler, tro? Hm... Jeg tror jeg leste en gang at mannen/samboeren hennes gjorde alt for henne... Det måtte han vel nesten gjøre - jeg bare kikket på det åletrange jeansen hun hadde på seg på bildet, og kan ikke helt se for meg at hun har klart å få på seg den alene... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Men det sier vel seg selv - hadde det ikke vært for neglene hennes, ville hun ikke blitt omtalt i det hele tatt. Dessuten har jo dama åpenbart gjort det til sitt livsverk å bli omtalt på en litt sånn freakshowaktig måte. For øvrig er hun ikke livstruende skadd. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 For dama som søker verdensrekord i lange negler, så er det jo en "tragedie". Da ser jeg ikke noe galt i vinklingen til journalisten, for èn gangs skyld;)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.