Gjest Mann 40 år Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har de siste dagene hatt feber, over 39 og veldig forkjølet. Det rareste er at føttene er så kalde. Har aldri kjent noe slikt før samtidig med influensa. Noen som har en forklaring på dette? 0 Siter
Gjest mann 40 år Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Det er tærne som er veldig kalde. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Nei, men jeg har hørt at varme føtter forebygger Jeg vil anbefale at du holder deg varm på føtter og hals. Disse stedene blir fort nedkjølt og da trives bakteriene og virusene. Feberen er kroppens måte å forsvare seg mot inntrengerne da de ikke liker varme. Varm te med honning er bra. 0 Siter
Gjest nmwtfia Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 har ikke forklaring,men kjenner meg igjen.fryser faktisk på føttene når jeg ellers er varm når jeg er syk.viktig å holde føttene varme!(både der og da,men også forebyggende) 0 Siter
Gjest kveld Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Feberen konsentrer seg om problemområdet (lunger eller der det sitter) og tar gjerne varmen fra føtter der den ikke trengs. Fikk denne forklaringen etter at ett-åringen hadde 40 i feber men iskalde føtter. Tror hun hadde bronkitt den gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.