Gjest Karco Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hvordan kan vi finne ut om isen på det lokalet vannet her er sikker? Sto i avisen at den var sikker i morges, men dette kan jo snu. Vi er en gjeng som ønsker ut å skøyte nå i kveld (på selveste fredag den trettende, hehe)! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Tja, hvis den var sikker i morges og det har vært minusgrader hele dagen er det sikkert trygt? Har det vært mildvær ville jeg ikke våget meg utpå. 0 Siter
adelie Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Det snur ikke på en dag, de tar da en margin, de folka! Men ligg unna elveos ol. 0 Siter
Saphira Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Tja, hvis den var sikker i morges og det har vært minusgrader hele dagen er det sikkert trygt? Har det vært mildvær ville jeg ikke våget meg utpå. http://www.fiskeforum.com/forum2/index.php?action=printpage;topic=531.0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.