Gå til innhold

Far før han kom i stemmeskiftet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ser i tillegg ut som han er bare 9 år... Huff :-(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234559109' post='4091922]

Han ser i tillegg ut som han er bare 9 år... Huff :-(

Ja, han ser utrolig ung ut. Huff&huff!

Skrevet

Men kjønnsmoden var han.

Ganske utrolig!

Skrevet

Bare trist synes

Absolutt!

Jeg ser for meg de små guttene i familien - nevøen min som ble 13 nå nettopp og junior som nærmer seg 12. For en helt absurd tanke at en gutt som er jevnaldrende med dem nå er far! :-(

Skrevet

Dette er så trist at jeg får ikke sagt det. Men NÅ skulle faren hans (den nybakte, stolte bestefaren) ta en prat med ham om blomstene og biene da... OMG!

Og disse to har faktisk fått lov til å overnatte hos hverandre - snakker om naive foreldre!

Skrevet

Dette er så trist at jeg får ikke sagt det. Men NÅ skulle faren hans (den nybakte, stolte bestefaren) ta en prat med ham om blomstene og biene da... OMG!

Og disse to har faktisk fått lov til å overnatte hos hverandre - snakker om naive foreldre!

Ja,- det at de har fått overnatte hos hverandre er jo litt sært.

Men -når det gjelder det å ta den "praten" - har selv opplevd at det kan være litt trøblete når ungen ens får kjæreste veldig tidlig... Ved i det hele tatt å ta opp saken, føles det litt som man alminneliggjør det, selv om ungene kanskje ikke er "der" i det hele tatt, at man liksom trigger det litt. Det beste er selvsagt å være i forkant, men det kan komme bråere på enn man tror. Og i den alderen er jo det meste av det foreldre sier treigt og ikke noe åbry seg om -tvert imot.

Skrevet

Ja,- det at de har fått overnatte hos hverandre er jo litt sært.

Men -når det gjelder det å ta den "praten" - har selv opplevd at det kan være litt trøblete når ungen ens får kjæreste veldig tidlig... Ved i det hele tatt å ta opp saken, føles det litt som man alminneliggjør det, selv om ungene kanskje ikke er "der" i det hele tatt, at man liksom trigger det litt. Det beste er selvsagt å være i forkant, men det kan komme bråere på enn man tror. Og i den alderen er jo det meste av det foreldre sier treigt og ikke noe åbry seg om -tvert imot.

Ja, jeg skjønner absolutt problematikken, og som foreldre så tenker man neppe på at 10-11-12 åringen tenker på slik engang... Man ønsker i hvertfall ikke at det skal være aktuelt:-)

Skrevet

Ja, jeg skjønner absolutt problematikken, og som foreldre så tenker man neppe på at 10-11-12 åringen tenker på slik engang... Man ønsker i hvertfall ikke at det skal være aktuelt:-)

Nei, det er et dilemma -som jeg har vært i tidligere... :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...