morsan Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=558345 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Han ser i tillegg ut som han er bare 9 år... Huff :-( 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234559109' post='4091922] Han ser i tillegg ut som han er bare 9 år... Huff :-( Ja, han ser utrolig ung ut. Huff&huff! 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Men kjønnsmoden var han. Ganske utrolig! 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Bare trist synes Absolutt! Jeg ser for meg de små guttene i familien - nevøen min som ble 13 nå nettopp og junior som nærmer seg 12. For en helt absurd tanke at en gutt som er jevnaldrende med dem nå er far! :-( 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Dette er så trist at jeg får ikke sagt det. Men NÅ skulle faren hans (den nybakte, stolte bestefaren) ta en prat med ham om blomstene og biene da... OMG! Og disse to har faktisk fått lov til å overnatte hos hverandre - snakker om naive foreldre! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Dette er så trist at jeg får ikke sagt det. Men NÅ skulle faren hans (den nybakte, stolte bestefaren) ta en prat med ham om blomstene og biene da... OMG! Og disse to har faktisk fått lov til å overnatte hos hverandre - snakker om naive foreldre! Ja,- det at de har fått overnatte hos hverandre er jo litt sært. Men -når det gjelder det å ta den "praten" - har selv opplevd at det kan være litt trøblete når ungen ens får kjæreste veldig tidlig... Ved i det hele tatt å ta opp saken, føles det litt som man alminneliggjør det, selv om ungene kanskje ikke er "der" i det hele tatt, at man liksom trigger det litt. Det beste er selvsagt å være i forkant, men det kan komme bråere på enn man tror. Og i den alderen er jo det meste av det foreldre sier treigt og ikke noe åbry seg om -tvert imot. 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Ja,- det at de har fått overnatte hos hverandre er jo litt sært. Men -når det gjelder det å ta den "praten" - har selv opplevd at det kan være litt trøblete når ungen ens får kjæreste veldig tidlig... Ved i det hele tatt å ta opp saken, føles det litt som man alminneliggjør det, selv om ungene kanskje ikke er "der" i det hele tatt, at man liksom trigger det litt. Det beste er selvsagt å være i forkant, men det kan komme bråere på enn man tror. Og i den alderen er jo det meste av det foreldre sier treigt og ikke noe åbry seg om -tvert imot. Ja, jeg skjønner absolutt problematikken, og som foreldre så tenker man neppe på at 10-11-12 åringen tenker på slik engang... Man ønsker i hvertfall ikke at det skal være aktuelt:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Ja, jeg skjønner absolutt problematikken, og som foreldre så tenker man neppe på at 10-11-12 åringen tenker på slik engang... Man ønsker i hvertfall ikke at det skal være aktuelt:-) Nei, det er et dilemma -som jeg har vært i tidligere... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.