Gå til innhold

Å kjøpe ting på Finn - i praksis

Anbefalte innlegg

Gjest Hoggormen
Skrevet

Dette burde jeg sikkert vite svaret på, men når man kjøper noe tungt av noen som bor langt unna på Finn... Hvordan fungerer det med frakten da? Jeg tenker pakker på 20-30 KG.

candyqueen_83
Skrevet

Lønner seg vel å kjøpe av noen i nærheten sånn at man kan hente selv. kan jo fort bli veldig dyrt i frakt.

Skrevet

Man kan jo sende i posten og kjøper betaler porto.

Skrevet

Jeg har aldri kjøpt av noen som bor lenger unna enn at jeg kan kjøre og hente det.

Svært mange som averterer krysser av for at varene må hentes - det er ikke bare spm om det økonomiske i å sende en pakke, men vel så mye jobben med å pakke det inn og sende det av gårde.

Men dersom selgeren er villig til å gjøre dette, og du tar sjansen, er det jo bare å kjøre på. Det naturlige vil være at kjøperen betaler porto.

Gjest Hoggormen
Skrevet

Lønner seg vel å kjøpe av noen i nærheten sånn at man kan hente selv. kan jo fort bli veldig dyrt i frakt.

Ja, det var den fraktgreia jeg tenkte på... Så noe en har avertert, men det er i feil ende av landet. Merkelig at ikke folk i Akershus/Oslo området ikke ser ut til å selge treningsbenker. I alle fall sånne enkle uten pressestativ og masse tilbehør jeg ikke har plass til...

Ble ikke hundre prosent klok av de prisene de oppgir på posten sine sider, menmen.

Noen andre brukt-salg på nettet? Helst steder som ikke baserer seg på auksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...