Gå til innhold

Har jeg omgangssyke?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ikke bli syk
Skrevet

Det går omgangssyke på jobben min. Følte meg litt småuggen i går, men regnet med det var psykisk, blir alltid litt kvalm når jeg hører om sånt.

Var nøye på å vaske hender og sånt.

Men i natt fikk jeg vondt i magen og i dag tidlig hadde jeg veldig løs/vanntynn avføring. Føler meg litt rar i magen nå....og litt frostig. Tror dere dette er omgangssyke? Eller bør jeg vente og se om jeg får flere diareer og evnt oppkast? Kan man ha omgangssyke med bare diare?

det er 48 timers regel der jeg jobber,

om jeg ikke får flere anfall kan jeg møte på jobb mandag, men får jeg noe mer må jeg vel holde meg vekke mandag....

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg pleier å si at får man omgangssyke er man ikke i tvil om diagnosen. Da jeg var syk for noen uker siden gikk det etpar timer fra jeg kjente første tegn til jeg var skikkelig dårlig. Mannen min hadde bare diare men var skikkelig kvalm likevel. En enkelt løs/tynn avføring regnes vel ikke som omgangssyke. Jeg er også slik at jeg kan kjenne meg syk når folk rundt meg har omgangssyke. Det er det verste jeg kan få, og jeg kan nesten kaste opp bare jeg hører andre er blitt syke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...