Gå til innhold

Finne riktig power supply til pc'en

Anbefalte innlegg

Gjest pc blond
Skrevet

Var på clahs olson igår med den gamle power supply'en og fikk kjøpt ny. Selgeren forsikret meg om at denne skulle passe.

Kom hjem, klar for montering og da passer ikke disse "endestykkene" (hva heter det?) på ledningen fra boksen.

De har liksom noen ekstra rekker.

Hva gjør jeg og hvordan skal jeg evt. forklare dette hvis jeg skal ringe rundt i butikker og spørre?

Trodde dette skulle være en enkel sak å bytte, slik at jeg kan finne ut om det er strømforsyningen som er feilen.

Fortsetter under...

Gjest Pontiac
Skrevet

Du får byttet på Clas O. hvis de har gitt deg feil.

Enten så tar du bilde, bruk mobilen, av inngangen på pc`n din og viser i diverse butikker du går i eller så sier du at det er inngangen på pc`n til strømforsyningen, den er ca så og så lang, og har x antall rekker med duppeditter osv. osv.

Forklar så godt du kan, de i andre enden vet hva du snakker om og forstår ant. lettere enn du synes det er å forklare

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...