Orio Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hva er vitsen med nitten minus? Nå har det vært kaldt lenge nok, værmeldinga lovte jo at det ikke skulle være så kaldt i dag. Ikke en gang skimisjonærer kan ha glede av så mange kuldegrader. *ønsker meg peis* 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Jo, det er nydelig. Jeg ble skuffet over bare -5 i dag, jeg... Jeg elsker kuldegrader. 0 Siter
Orio Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Jo, det er nydelig. Jeg ble skuffet over bare -5 i dag, jeg... Jeg elsker kuldegrader. Kanskje vi skal bytte? Minus fem kan jeg godta, jeg også. Når det er så kaldt som nå kan jeg ikke være ute, og det plager meg. Har vart for lenge, så jeg begynner å bli rastløs. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Kanskje vi skal bytte? Minus fem kan jeg godta, jeg også. Når det er så kaldt som nå kan jeg ikke være ute, og det plager meg. Har vart for lenge, så jeg begynner å bli rastløs. Det blir noe helt annet, ja. Blir man ufrivillig sperret inne av det så er det slitsomt. Stepmaskin, rockering, filmer, lese bok, spille spill, bake masse som kan puttes i fryseren? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.