Gå til innhold

Laaaaaaaaange negler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, så grusomt stygt.. rart at noen ønsker å ha slike stygge negler, for ikke å snakke om hvor vanskelig det må være å bruke hendene..

Skrevet

Æsj!

Ja, dette fikk hun dama med fingerneglene til å se riktig lekker ut i forhold;-)

Skrevet

Mener jeg har lest en gang at mannen hennes gjorde alt for henne, fra å kle på henne, husvasken og laget mat. Og det må han jo nesten ha gjort, hun kunne da ikke klare noe som helst med de neglene der...

Det har nok ikkje vært lett, lurer på åssen han fikk på ho jakka?

Skrevet

Mener jeg har lest en gang at mannen hennes gjorde alt for henne, fra å kle på henne, husvasken og laget mat. Og det må han jo nesten ha gjort, hun kunne da ikke klare noe som helst med de neglene der...

Ja, snakk om å ha gjort seg selv handicappet!!

Skrevet

*Kvalm*

Vedkommende kan umulig bo i et land der skotøy er påkrevd!

Skrevet

''Ja, snakk om å ha gjort seg selv handicappet!!''

Dørge lat kaller jeg det. Hadde ikke vært mye aktuelt å ha en sånn partner for min del.

Skrevet

Vedkommende kan umulig bo i et land der skotøy er påkrevd!

Åpne sandaler med borrelås? ;o) Men neppe i et vinterland...

Skrevet

Dørge lat kaller jeg det. Hadde ikke vært mye aktuelt å ha en sånn partner for min del.

Men det er jo ikke bare det som kan kalles for "arbeid" hun ikke kan (kunne) gjøre, men også ganske mye som er moro. Så ikke bare latskap, men også å stenge seg selv - frivillig - ute fra mye av det som luvet kan by på.

Hun kan neppe være mer enn tilskuer til det meste.

Skrevet

Ja, åsså helt frivillig... i 30 år har hun spart - lurer på hva hun egentlig har bedrevet tiden med?

Skrevet

Nei, det kan du jammen meg si:-)

Skrevet

Hun må nok ha hjelp til å tørke seg i rævva :)) å sikkert masse mer også..

Skrevet

Åh, fytti grisen!!! Jeg gir alltid streng beskjed til togli-mann om å klippe tåneglene når de begynner å nærme seg 3-4 mm. Lange tånegler er gruuusomt usexy :-((

*Hehe* Om min drøyer for lenge med å klippe tåneglene truer jeg med at jeg ikke tør ligge ved siden av slike mordvåpen. da bare flirer han og påstår at jeg ikke når så langt ned alikevel om vi ligger ansikt mot ansikt. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...