Gå til innhold

Finn.no igjen.

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Kan de øke prisen på en vare fra 500 til 900 og prisøkningen skjer pr mail?

Gjest ViViola
Skrevet

"De" er vel selger? Og selger kan jo forlange hva h*n vil, det er opp til kjøper å si ja eller nei.

hidi, the scorpion
Skrevet

"De" er vel selger? Og selger kan jo forlange hva h*n vil, det er opp til kjøper å si ja eller nei.

Men når prisen står fast til 500, det står ikke fra 500, og først etter et par mailer med selger får du opplyst prisen til 900...

Vel, det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger for alltid! Takk for svar, ViVola!

Skrevet

Selgeren kan selvsagt endre sitt tilbud, men hvis du allerede har akseptert tilbudet, har man i prinsippet et bindende avtale. Men noe annet er å bevise dette, da.

Uansett har du lov å takke nei nå når selgeren har endret tilbudet sitt.

her er avtalelovens bestemmelser om tilbud og aksept av tilbud:

http://www.lovdata.no/all/tl-19180531-004-001.html

Skrevet

Men når prisen står fast til 500, det står ikke fra 500, og først etter et par mailer med selger får du opplyst prisen til 900...

Vel, det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger for alltid! Takk for svar, ViVola!

Meld fra til finn.

Skrevet

''det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger ''

Høres ut som den beste løsningen, ja.

Gjest ViViola
Skrevet

En slik selger hadde jeg gitt jamt f... i, ja.

Skrevet

Meld fra til finn.

Ja det ville jeg også gjort, meldt fra til finn.no. Kanskje de hindrer selgeren i å begynne dem igjen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Selgeren kan selvsagt endre sitt tilbud, men hvis du allerede har akseptert tilbudet, har man i prinsippet et bindende avtale. Men noe annet er å bevise dette, da.

Uansett har du lov å takke nei nå når selgeren har endret tilbudet sitt.

her er avtalelovens bestemmelser om tilbud og aksept av tilbud:

http://www.lovdata.no/all/tl-19180531-004-001.html

Her dreier det seg om en 15 åring som ble så lei, da selger plutselig økte prisen, og skjønner jo ikke hvorfor. Men vi boikotter den selgeren og ferdig med det;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Meld fra til finn.

Det er vel også et alternativ...! Takk for det svaret; Atene.

hidi, the scorpion
Skrevet

''det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger ''

Høres ut som den beste løsningen, ja.

Eller som Atene skriver å melde fra til FINN.. Men selger blir definitivt boikottet, ja;))

hidi, the scorpion
Skrevet

En slik selger hadde jeg gitt jamt f... i, ja.

Her gjelder det en 15 åring som ble skikkelig skuffet...;(

Gjest ViViola
Skrevet

Her gjelder det en 15 åring som ble skikkelig skuffet...;(

Jeg har blitt rundlurt på finn sjøl, men det kosta mye mer... Men sånn er det, dessverre, falske folk finner man overalt. :-/

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har blitt rundlurt på finn sjøl, men det kosta mye mer... Men sånn er det, dessverre, falske folk finner man overalt. :-/

Det tviler jeg ikke på;( Men når de unge opplever slikt for første gang, så henger de litt med nebbet en periode, før de lærer av hendelsen...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...