hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Kan de øke prisen på en vare fra 500 til 900 og prisøkningen skjer pr mail? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 "De" er vel selger? Og selger kan jo forlange hva h*n vil, det er opp til kjøper å si ja eller nei. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 "De" er vel selger? Og selger kan jo forlange hva h*n vil, det er opp til kjøper å si ja eller nei. Men når prisen står fast til 500, det står ikke fra 500, og først etter et par mailer med selger får du opplyst prisen til 900... Vel, det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger for alltid! Takk for svar, ViVola! 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Selgeren kan selvsagt endre sitt tilbud, men hvis du allerede har akseptert tilbudet, har man i prinsippet et bindende avtale. Men noe annet er å bevise dette, da. Uansett har du lov å takke nei nå når selgeren har endret tilbudet sitt. her er avtalelovens bestemmelser om tilbud og aksept av tilbud: http://www.lovdata.no/all/tl-19180531-004-001.html 0 Siter
Atene Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Men når prisen står fast til 500, det står ikke fra 500, og først etter et par mailer med selger får du opplyst prisen til 900... Vel, det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger for alltid! Takk for svar, ViVola! Meld fra til finn. 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Men når prisen står fast til 500, det står ikke fra 500, og først etter et par mailer med selger får du opplyst prisen til 900... Vel, det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger for alltid! Takk for svar, ViVola! ''det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger '' Høres ut som den beste løsningen, ja. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Men når prisen står fast til 500, det står ikke fra 500, og først etter et par mailer med selger får du opplyst prisen til 900... Vel, det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger for alltid! Takk for svar, ViVola! En slik selger hadde jeg gitt jamt f... i, ja. 0 Siter
ekte nick Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Meld fra til finn. Ja det ville jeg også gjort, meldt fra til finn.no. Kanskje de hindrer selgeren i å begynne dem igjen. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Selgeren kan selvsagt endre sitt tilbud, men hvis du allerede har akseptert tilbudet, har man i prinsippet et bindende avtale. Men noe annet er å bevise dette, da. Uansett har du lov å takke nei nå når selgeren har endret tilbudet sitt. her er avtalelovens bestemmelser om tilbud og aksept av tilbud: http://www.lovdata.no/all/tl-19180531-004-001.html Her dreier det seg om en 15 åring som ble så lei, da selger plutselig økte prisen, og skjønner jo ikke hvorfor. Men vi boikotter den selgeren og ferdig med det;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Meld fra til finn. Det er vel også et alternativ...! Takk for det svaret; Atene. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 ''det eneste kjøper kan gjøre er å boikotte denne selger '' Høres ut som den beste løsningen, ja. Eller som Atene skriver å melde fra til FINN.. Men selger blir definitivt boikottet, ja;)) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 En slik selger hadde jeg gitt jamt f... i, ja. Her gjelder det en 15 åring som ble skikkelig skuffet...;( 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Her gjelder det en 15 åring som ble skikkelig skuffet...;( Jeg har blitt rundlurt på finn sjøl, men det kosta mye mer... Men sånn er det, dessverre, falske folk finner man overalt. :-/ 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Jeg har blitt rundlurt på finn sjøl, men det kosta mye mer... Men sånn er det, dessverre, falske folk finner man overalt. :-/ Det tviler jeg ikke på;( Men når de unge opplever slikt for første gang, så henger de litt med nebbet en periode, før de lærer av hendelsen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.