jubalong70 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Så har far kjøpt oss en gave - en Nintendo Wii Kuult det da. Han kjøpte med Guitar Hero og Super Mario Galaxy. Wii sport fulgte med. Jeg vet jeg ønsker meg Wii fit, men er det andre spill som anbefales sterkt? Familien består av mor og far og barn på 9, 8 og 3 år. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Det har kommet noe slik synge-med-program som vi ønsker oss. Ellers har vi nok med fit og sport så langt. :-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Mitt yndlingsspill på wiien er Kororinpa. Hvis du husker de gamle "vippespillene" hvor man skulle få en kule gjennom en labyrint på et brett? Sånn er det her. Man kan spille mot seg selv og en annen motspiller. http://video.google.com/videosearch?source=ig&hl=en&rlz=1G1GGLQ_DADK261&q=kororinpa+marble+mania&um=1&ie=UTF-8&ei=_i6XSfytKImb_gavjdmOCg&sa=X&oi=video_result_group&resnum=7&ct=title# 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Det har kommet noe slik synge-med-program som vi ønsker oss. Ellers har vi nok med fit og sport så langt. :-) Er det som Sing Star til PS2? De er i hvertfall veldig populære hos jentene (og moren...). Takk for tips 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Mitt yndlingsspill på wiien er Kororinpa. Hvis du husker de gamle "vippespillene" hvor man skulle få en kule gjennom en labyrint på et brett? Sånn er det her. Man kan spille mot seg selv og en annen motspiller. http://video.google.com/videosearch?source=ig&hl=en&rlz=1G1GGLQ_DADK261&q=kororinpa+marble+mania&um=1&ie=UTF-8&ei=_i6XSfytKImb_gavjdmOCg&sa=X&oi=video_result_group&resnum=7&ct=title# Ah!!! Høres morsomt ut! Takk for tips 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Er det som Sing Star til PS2? De er i hvertfall veldig populære hos jentene (og moren...). Takk for tips Det er noe i samme sjanger, ja, jeg har ikke sjekket så nøye - men vi vurderer det til en nært forestående bursdag. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.