Gå til innhold

Nintendo Wii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har far kjøpt oss en gave - en Nintendo Wii :) Kuult det da.

Han kjøpte med Guitar Hero og Super Mario Galaxy. Wii sport fulgte med.

Jeg vet jeg ønsker meg Wii fit, men er det andre spill som anbefales sterkt?

Familien består av mor og far og barn på 9, 8 og 3 år.

Gjest ViViola
Skrevet

Det har kommet noe slik synge-med-program som vi ønsker oss. Ellers har vi nok med fit og sport så langt.

:-)

Skrevet

Det har kommet noe slik synge-med-program som vi ønsker oss. Ellers har vi nok med fit og sport så langt.

:-)

Er det som Sing Star til PS2? De er i hvertfall veldig populære hos jentene (og moren...).

Takk for tips :D

Skrevet

Mitt yndlingsspill på wiien er Kororinpa. Hvis du husker de gamle "vippespillene" hvor man skulle få en kule gjennom en labyrint på et brett? Sånn er det her. Man kan spille mot seg selv og en annen motspiller.

http://video.google.com/videosearch?source=ig&hl=en&rlz=1G1GGLQ_DADK261&q=kororinpa+marble+mania&um=1&ie=UTF-8&ei=_i6XSfytKImb_gavjdmOCg&sa=X&oi=video_result_group&resnum=7&ct=title#

Ah!!! Høres morsomt ut! Takk for tips :D

Gjest ViViola
Skrevet

Er det som Sing Star til PS2? De er i hvertfall veldig populære hos jentene (og moren...).

Takk for tips :D

Det er noe i samme sjanger, ja, jeg har ikke sjekket så nøye - men vi vurderer det til en nært forestående bursdag. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...