Gå til innhold

Hvem er mest barnslig?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg så heller aldri programmet, men har lagt merke til dem i media i ettertid. De er vel blant dem som krydrer media med lettere underholdning i hverdagen ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg så heller aldri programmet, men har lagt merke til dem i media i ettertid. De er vel blant dem som krydrer media med lettere underholdning i hverdagen ;)

Da har du lagt merke til mer enn jeg.

(Men heller ikke du endret skriveleifen min *eh*)

AneM1365380603
Skrevet

Da har du lagt merke til mer enn jeg.

(Men heller ikke du endret skriveleifen min *eh*)

Jeg bryr meg ikke om skriveleifer. Spesielt ikke når det er opplagt at det er en leif ;)

Skrevet

Fikk du mail, eller?

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234641254' post='4092582]

Fikk du mail, eller?

Nei, ingen mail

hidi, the scorpion
Skrevet

_hvem_ ... vennligst rett overskrift om du svarer

Aner ikke jeg;))

Skrevet

Hvem: avisen som gir dem spalteplass.

Kjendiser har visstnok betalt for å oppgi "nyheter" om seg selv.

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234641338' post='4092585]

Hvem: avisen som gir dem spalteplass.

Kjendiser har visstnok betalt for å oppgi "nyheter" om seg selv.

Jeg grøsser over slike overskrifter, og leser dem aldri...;(

Skrevet

For en såpeopera!

Enig i at dette ikke er noe pluss i margen for han. Jeg så forresten programmet, og var da ikke særlig imponert over _henne_, så jeg sier det er uavgjort! ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Blir ikke stort bedre i dag heller..:

http://www.seher.no/804677/stig-kjos-og-natalia-er-fortsatt-sammen

Dette hadde jeg IKKE giddet! En fyr som som sender sms til aviser og sier at det er slutt, uten å informere kjæresten om bruddet, og dagen etter viser det seg at det ikke er slutt likevel... Det å "true med å gjøre det slutt" pga en krangel i fylla er ille nok synes jeg, om ikke diverse media skal involveres i tillegg!

Skrevet

Blir ikke stort bedre i dag heller..:

http://www.seher.no/804677/stig-kjos-og-natalia-er-fortsatt-sammen

Dette hadde jeg IKKE giddet! En fyr som som sender sms til aviser og sier at det er slutt, uten å informere kjæresten om bruddet, og dagen etter viser det seg at det ikke er slutt likevel... Det å "true med å gjøre det slutt" pga en krangel i fylla er ille nok synes jeg, om ikke diverse media skal involveres i tillegg!

Tenker Anita nå bare er glad til for at hun ikke har en så barnslig kjæreste!! ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Tenker Anita nå bare er glad til for at hun ikke har en så barnslig kjæreste!! ;-)

Ja, det ville i alle fall jeg vært i hennes situasjon! Ingen ønsker vel en kjæreste som mentalt er i trassalderen! ;-)

Skrevet

Ja, det ville i alle fall jeg vært i hennes situasjon! Ingen ønsker vel en kjæreste som mentalt er i trassalderen! ;-)

*he he* Men Natalia ser ut til å ville ha han tilbake, ettersom hun mente at hans sms'ing til VG bare skyldtes fyllekrangel. Sier vel sitt om henne også...

Skrevet

*he he* Men Natalia ser ut til å ville ha han tilbake, ettersom hun mente at hans sms'ing til VG bare skyldtes fyllekrangel. Sier vel sitt om henne også...

Jeg tro de har skaffet seg hvert sitt problem - hverandre ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Ja, virker ikke som om hun "står på krava" akkurat...

Aliza1365380759
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234714366' post='4092971]

Hehe, ja, må være der det ligger! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234714366' post='4092971]

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...