Gjest Vinita Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Hvor lenge skal koteletter steke i ovnen på 200 grader? Når jeg steiker de på panna blir de alltid seige og det er jo ikke godt.. 0 Siter
o-la-la-la Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Jeg bruker ca en time. Sørg for å helle over vann litt av og til og snu dem etter halvgått tid. Da skulle resultet bli bra :-) 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Jeg bruker ca en time. Sørg for å helle over vann litt av og til og snu dem etter halvgått tid. Da skulle resultet bli bra :-) Ok,takk for det. Håper det blir bra : ) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Det var en veldig god kotelett-tråd her for bare en ukes tid siden, med mange gode tips til hvordan å unngå tørre skosåler. Mulig du kan søke deg fram til den? 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Når du snakker om sola. jeg skal ha koteletter i dag Pleier å steke dem på hver side i steikepanna til de får en fin stekeskorpe, da holder de bedre på kjøttkrafta, så lar jeg dem ettersteke i ovnen, ha litt vann i en ildfast form, hell litt olje og krydder over, stekes ved 200 grader. Pass på at de ikke tørker ut, hell kraft over. Sjyen kan du bruke som saus eller i sausen 0 Siter
Gjest GA Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Jeg bruker 175 grader og opp mot 2 timer. Litt vann i langpanna så det ikke blir tørt 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Når du snakker om sola. jeg skal ha koteletter i dag Pleier å steke dem på hver side i steikepanna til de får en fin stekeskorpe, da holder de bedre på kjøttkrafta, så lar jeg dem ettersteke i ovnen, ha litt vann i en ildfast form, hell litt olje og krydder over, stekes ved 200 grader. Pass på at de ikke tørker ut, hell kraft over. Sjyen kan du bruke som saus eller i sausen Har lagt dem på folie jeg,får ikke håpe de tørker ut. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Jeg bruker 175 grader og opp mot 2 timer. Litt vann i langpanna så det ikke blir tørt To timer ja,hmf. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Det var en veldig god kotelett-tråd her for bare en ukes tid siden, med mange gode tips til hvordan å unngå tørre skosåler. Mulig du kan søke deg fram til den? Husker den,men leste den ikke dessverre. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 To timer ja,hmf. Litt kort tid kanskje? Blir de /helt/ gjennomstekte? 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Litt kort tid kanskje? Blir de /helt/ gjennomstekte? Jeg lot destå i en time på 200 grader,de ble møre og fine : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.