Gå til innhold

Koteletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal koteletter steke i ovnen på 200 grader?

Når jeg steiker de på panna blir de alltid seige og det er jo ikke godt..

Skrevet

Jeg bruker ca en time. Sørg for å helle over vann litt av og til og snu dem etter halvgått tid. Da skulle resultet bli bra :-)

Skrevet

Jeg bruker ca en time. Sørg for å helle over vann litt av og til og snu dem etter halvgått tid. Da skulle resultet bli bra :-)

Ok,takk for det. Håper det blir bra : )

Skrevet

Det var en veldig god kotelett-tråd her for bare en ukes tid siden, med mange gode tips til hvordan å unngå tørre skosåler. Mulig du kan søke deg fram til den?

Gjest Mirakelet
Skrevet

Når du snakker om sola. jeg skal ha koteletter i dag :)

Pleier å steke dem på hver side i steikepanna til de får en fin stekeskorpe, da holder de bedre på kjøttkrafta, så lar jeg dem ettersteke i ovnen,

ha litt vann i en ildfast form, hell litt olje og krydder over, stekes ved 200 grader. Pass på at de ikke tørker ut, hell kraft over. Sjyen kan du bruke som saus eller i sausen :D

Skrevet

Jeg bruker 175 grader og opp mot 2 timer. Litt vann i langpanna så det ikke blir tørt

Skrevet

Når du snakker om sola. jeg skal ha koteletter i dag :)

Pleier å steke dem på hver side i steikepanna til de får en fin stekeskorpe, da holder de bedre på kjøttkrafta, så lar jeg dem ettersteke i ovnen,

ha litt vann i en ildfast form, hell litt olje og krydder over, stekes ved 200 grader. Pass på at de ikke tørker ut, hell kraft over. Sjyen kan du bruke som saus eller i sausen :D

Har lagt dem på folie jeg,får ikke håpe de tørker ut.

Skrevet

Jeg bruker 175 grader og opp mot 2 timer. Litt vann i langpanna så det ikke blir tørt

To timer ja,hmf.

Skrevet

Det var en veldig god kotelett-tråd her for bare en ukes tid siden, med mange gode tips til hvordan å unngå tørre skosåler. Mulig du kan søke deg fram til den?

Husker den,men leste den ikke dessverre.

Gjest firepile
Skrevet

To timer ja,hmf.

Litt kort tid kanskje? Blir de /helt/ gjennomstekte?

Skrevet

Litt kort tid kanskje? Blir de /helt/ gjennomstekte?

Jeg lot destå i en time på 200 grader,de ble møre og fine : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...