Gå til innhold

13-åringen kanskje ikke faren likevel...

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Snakk om farskaps drama.

Sitat: "Den 14 år gamle gutten hevder overfor tabloidavisen at barnemoren var seksuelt aktiv med åtte gutter i perioden hun ble gravid. "

8 potensielle fedre!

Skrevet

Snakk om farskaps drama.

Sitat: "Den 14 år gamle gutten hevder overfor tabloidavisen at barnemoren var seksuelt aktiv med åtte gutter i perioden hun ble gravid. "

8 potensielle fedre!

Det er vel jente som virkelig trenger alvorspraten her, kan det virke som. Synes det er så trist jeg - det er tross alt en liten baby oppi alt dette her!

Gjest Kanskje det ikke stemmer
Skrevet

13-åringen virker jo ikke akkurat som om han kommt så langt i pubereteten og hvis det er han som er faren måtte han ha begynt å få sædutløsning når han var ca 12 og det virker ikke så veldig sannsynlig.

Gjest høstløv
Skrevet

Det er vel jente som virkelig trenger alvorspraten her, kan det virke som. Synes det er så trist jeg - det er tross alt en liten baby oppi alt dette her!

Iflg. avisen er dette en trend med tenåringsgraviditeter. Så det er visst flere enn denne ene jenta, som bør ha en alvorlig samtale med en ansvarlig voksen person.

Sitat: "Alfies forsidesak i The Sun har sparket i gang debatten rundt tenåringsgraviditet i Storbritannia. Ifølge AP har landet en av de høyeste graviditetsratene i Europa, og offisielle tall viser at 39.000 jenter under 18 år ble gravide i 2006. Mer enn 7000 av dem var under 16."

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=558474

Skrevet

Stakkars jente. Ikke nok med at de knapt nok vet hva de begir seg inn på, men så blir de belastet med dette også.

Men det virker som om 13 åringen har rimelig oppegående foreldre, så det er bare å krysse fingrene og håpe at det går bra.

Uff.

Skrevet

13-åringen virker jo ikke akkurat som om han kommt så langt i pubereteten og hvis det er han som er faren måtte han ha begynt å få sædutløsning når han var ca 12 og det virker ikke så veldig sannsynlig.

Tja, det er ikke så veldig langt unna heller. Jeg var ikke så veldig langt unna det i alle fall.

Gjest høstløv
Skrevet

Stakkars jente. Ikke nok med at de knapt nok vet hva de begir seg inn på, men så blir de belastet med dette også.

Men det virker som om 13 åringen har rimelig oppegående foreldre, så det er bare å krysse fingrene og håpe at det går bra.

Uff.

Da har du ikke lest de siste artiklene i avisene, nedenstående er sakset fra Aftenposten:

Sitat: "Men foreldrene har stort sett vært opptatt av å sko seg på den unge farens historie. I dagene siden saken kom på trykk, har de skilte foreldrene forhandlet intenst med medier og forlag, og sikret seg lukurative sekssifrede avtaler for å stå frem med historien om Alfie.

Moren Nicola (43) har dessuten beskyldt guttens far for å selge saken til The Sun uten hennes vitende, ifølge Daily Mail.

Faren Dennis skal ha sagt til en reporter at han ønsker å tjene så mye penger som mulig på historien. Han innrømmet at sønnen var fortvilet etter fødselen, men skal ha lovet ham en gave hvis han ble med på The Sun-intervjuet."

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2927719.ece

Skrevet

Tja, det er ikke så veldig langt unna heller. Jeg var ikke så veldig langt unna det i alle fall.

Men du så kanskje ikke ut som en 8-åring?

Skrevet

Da har du ikke lest de siste artiklene i avisene, nedenstående er sakset fra Aftenposten:

Sitat: "Men foreldrene har stort sett vært opptatt av å sko seg på den unge farens historie. I dagene siden saken kom på trykk, har de skilte foreldrene forhandlet intenst med medier og forlag, og sikret seg lukurative sekssifrede avtaler for å stå frem med historien om Alfie.

Moren Nicola (43) har dessuten beskyldt guttens far for å selge saken til The Sun uten hennes vitende, ifølge Daily Mail.

Faren Dennis skal ha sagt til en reporter at han ønsker å tjene så mye penger som mulig på historien. Han innrømmet at sønnen var fortvilet etter fødselen, men skal ha lovet ham en gave hvis han ble med på The Sun-intervjuet."

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2927719.ece

Herregud, så trist!

Får håpe det er til hjelp da, slik at de er sikret en grei økonomi i fremtiden. Vet ikke om de har overformynderi i England.

Skrevet

En tragisk sak uansett hvem sim er faren til babyen! 12-13-14-åringer som har sex, en jente som er seksuelt aktive med kanskje så mange som 8 forskjellige gutter, foreldre som vil sko seg på det som har skjedd osv osv.

Og dette i et land som har en helt ekstrem forekomst av tenåringsforeldre. Huff...

Skrevet

Men du så kanskje ikke ut som en 8-åring?

Nei, men så sikkert ikke så veldig mandig ut heller:-)

Skrevet

Nei, men så sikkert ikke så veldig mandig ut heller:-)

DET tror jeg på! ;-)

Men han 13-åringen ser like ung ut som nevøen min på 8.

Skrevet

DET tror jeg på! ;-)

Men han 13-åringen ser like ung ut som nevøen min på 8.

Hva som rører seg i undertøyet behøver ikke å ha sammenheng med hvordan han ser ut i trynet:-)

Gjest Det er alderen
Skrevet

Hva som rører seg i undertøyet behøver ikke å ha sammenheng med hvordan han ser ut i trynet:-)

Min sønn ser ikke så veldig gammel ut og er i den alderen, men det har nok begynt å livne til dere nede. Finner dopapir under sengen:)

Skrevet

Nei, det er så, men jeg ser på min 11-åring at han de siste årene har fått mer markert kjeve, dog ikke i nærheten av en voksen mann. Men markant forskjellig fra 8-9-åringer.

Skrevet

Min sønn ser ikke så veldig gammel ut og er i den alderen, men det har nok begynt å livne til dere nede. Finner dopapir under sengen:)

Hehe, ja det tror jeg nok, de finner raskt ut av dette:-)

Skrevet

Nei, det er så, men jeg ser på min 11-åring at han de siste årene har fått mer markert kjeve, dog ikke i nærheten av en voksen mann. Men markant forskjellig fra 8-9-åringer.

Det skjer mye bare på ett år i den alderen.

Skrevet

Det skjer mye bare på ett år i den alderen.

Ja, men hvis denne gutten ER far, har det tydeligvis bare "skjedd noe" i den ene enden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...