Gå til innhold

Mannen hjemme når det er jentekveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror de allerfleste menn forlater huset MEGET frivillig sånne kvelder. ;)

Ikke alle har et sted å gå.

Finnes det ikke dør mellom dere og denne stakkars mannen?

Gjest Elextra
Skrevet

Stakkars mann; som sitter og kommenterer jentepraten!?

Hehe.

Gjest dustedama
Skrevet

Neida, alle har ikke et sted å gå, og alle er ikke så heldige at de får oppleve slike jentekvelder. Men man velger selv hva man gjør utav det.. og det å sitte "oppi" jentene og kommentere høres rett og slett rart ut i mine ører!

Skrevet

Hadde ikke reagert på om mannen var hjemme, så sant han holdt seg litt unna. I hvertfall skulle han ikke kommentere det vi satt og fjaset om!

Skrevet

Derfor jeg prøver overbevise bustemann om at et ekstra oppholdsrom er tingen. Ikke det at han ville oppført seg slik, men fordi det kan være kaldt i garasjen om vinteren.

Og like mye for hans del. Slik at han kan se fotball sammen med kamerater. Og i stedet for å trekke meg inn på soverommet for å lese bok, kan jeg heller se en teit film i et koselig ekstrarom. :-)

Skrevet

Hvilken interesse har han med å blande seg og komme med kommentarer? Syntes det høres veldig unaturlig ut.

Min mann ville nok ha holdt seg langt unna.

Kanskje han hadde tilbudt seg å hjelpe meg i forkant med å lage mat eller ordne istand, slik jeg ville ha gjort for han. Men så hadde han nok rømt huset.

Hvis han hadde vært hjemme, hadde han holdt seg unna oss. Løst kryssord på senga eller snekra i boden eller noe sånt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...