Gjest TT-kort Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 http://www.legeforeningen.no/id/6520.0 tviler på om dette er "arbeid" i den forstand.er jo en gratis tjeneste jeg velger bruke tiden på...men men,kan jo alltids spørre litt,i tilfelle jeg har krav på noe 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 tviler på om dette er "arbeid" i den forstand.er jo en gratis tjeneste jeg velger bruke tiden på...men men,kan jo alltids spørre litt,i tilfelle jeg har krav på noe Venninna mi jobber som frivillig i en av byens nødtelefoner og det er jo noe hun velger sjøl. Å jobbe som frivillig er jo en jobb det også, selv om man ikke får betaling for det. Jeg synes du skal stå på krava der ) 0 Siter
Gjest TT-kort Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Venninna mi jobber som frivillig i en av byens nødtelefoner og det er jo noe hun velger sjøl. Å jobbe som frivillig er jo en jobb det også, selv om man ikke får betaling for det. Jeg synes du skal stå på krava der ) ok,noe samme sak som her:) skal jammen forsøke:) visste ikke om muligheten før i kveld(siden jeg er ufør,mener jeg) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.