Gå til innhold

TT-kort

Anbefalte innlegg

Skrevet

tviler på om dette er "arbeid" i den forstand.er jo en gratis tjeneste jeg velger bruke tiden på...men men,kan jo alltids spørre litt,i tilfelle jeg har krav på noe

Venninna mi jobber som frivillig i en av byens nødtelefoner og det er jo noe hun velger sjøl. Å jobbe som frivillig er jo en jobb det også, selv om man ikke får betaling for det. Jeg synes du skal stå på krava der :o)

Gjest TT-kort
Skrevet

Venninna mi jobber som frivillig i en av byens nødtelefoner og det er jo noe hun velger sjøl. Å jobbe som frivillig er jo en jobb det også, selv om man ikke får betaling for det. Jeg synes du skal stå på krava der :o)

ok,noe samme sak som her:) skal jammen forsøke:) visste ikke om muligheten før i kveld(siden jeg er ufør,mener jeg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...