Gå til innhold

Hvem betaler?


Gjest ViViola

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv

Sant nok, men alt i alt kunne jeg klart meg fint uten katter. Og spesielt de kattene som gjør fra seg pisser og driter over alt - for ikke å snakke om de kattene som høres ut som en kvinne i nød på sommernatta!

Vi hadde sikkert hatt katt selv, hvis det ikke var fordi det er katteallergi i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    26

  • Colette

    22

  • mil1365380270

    12

  • Katt-ja

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola

På byggmakker selger de sandkasser med lokk.

Det tror jeg nok at naboene vet. Men hvem synes du skal betale for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastrering av katter har også den store, store fordel at det blir færre uønskede kull og færre katter som havner hos dyrebeskyttelsen osv, så kastrering av både monser og monsiner burde være enhver katteeiers plikt!

Skriver under på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Hvordan er det mulig å irritere seg over en kattebæsj? Jeg må nesten bare spørre, for den er jo bare å fjerne. Jeg har hatt besøk av voksne menn som jobber med mitt hus, og de har hatt do tilgjengelig. Allikevel.....så foretrekker de å pisse utenfor garasjeveggen min. Og da snakker jeg om voksne menn med en forholdsvis normal IQ. Det er så mye med mennesker som er til utrolig irritasjon - at jeg fatter ikke at det er mulig å dra et dyr inn i en slik sammenheng. De er bare dyr- rett og slett.

"Hvordan er det mulig å irritere seg over en kattebæsj?"

Seriøst? Kattedritt er ekkelt og lukter skikkelig vondt. Og enda verre så klart, når de gjør det flere ganger på samme sted.

Uskikk at mennene pisser ned garasjeveggen din, men heller det enn kattedritt, he-he! Dessuten kan det hende de mener å være hensynsfulle, at de ikke vil tråkke inn i huset ditt? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan er det mulig å irritere seg over en kattebæsj?"

Seriøst? Kattedritt er ekkelt og lukter skikkelig vondt. Og enda verre så klart, når de gjør det flere ganger på samme sted.

Uskikk at mennene pisser ned garasjeveggen din, men heller det enn kattedritt, he-he! Dessuten kan det hende de mener å være hensynsfulle, at de ikke vil tråkke inn i huset ditt? :-)

Nå hadde de egen do der hvor de jobbet, og det var ikke inne hos meg. Jeg har mye større toleranse overfor et dyr som ikke vet at det gjør noe galt, enn uopdragne mannfolk:-( Jeg klagde på oppførselen deres, og fikk en uforbeholden unnskyldning + 1/2 konfekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumitrollet

Det tror jeg nok at naboene vet. Men hvem synes du skal betale for det?

Sandkassen med lokk koster kanskje en hundrings mer enn den uten. Tror ikke det spiller noen rolle hvem som betaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandkassen med lokk koster kanskje en hundrings mer enn den uten. Tror ikke det spiller noen rolle hvem som betaler.

*Fnis* Vi hadde jo sysselsatt alle de som er arbeidsledige nå for å få organisert betalingen av dette lokket. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Sandkassen med lokk koster kanskje en hundrings mer enn den uten. Tror ikke det spiller noen rolle hvem som betaler.

He-he, ikke for Byggmakker, nei.

Men rent prinsippielt: de med katt, eller de med barn som skal leke i sandkassa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumitrollet

*Fnis* Vi hadde jo sysselsatt alle de som er arbeidsledige nå for å få organisert betalingen av dette lokket. ;o)

Like før jeg vurderer å betale mellomlegget selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...