Gå til innhold

Barbering nedentil


Gjest florentine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 248
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    52

  • Bookworm

    23

  • Mary Poppins

    10

  • Lillemus

    7

Gjest 25 åringen

jeg gjør ikke det. har en sart hud som lett klør,og jeg synes det blir ukomfortabelt å klø seg mye der. ikke er det så mange som ser underlivet mitt heller. de sex-partnerene jeg har hatt,har ikke hatt problemer med hår...

hygiene-messig skader det heller ikke med hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det fasinerer meg at hver gang noen ønsker råd om barbering her inne, tar det ikke lang tid før en ny tråd om barbering dukker opp, men da ofte om barbering i negativ retning.

Jeg synes man skal gjøre det man selv føler for, og ikke bry seg om hva andre gjør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 25 åringen

Det fasinerer meg at hver gang noen ønsker råd om barbering her inne, tar det ikke lang tid før en ny tråd om barbering dukker opp, men da ofte om barbering i negativ retning.

Jeg synes man skal gjøre det man selv føler for, og ikke bry seg om hva andre gjør :-)

har da lov til å svare,for å vise at selv ikke alle unge barberer seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

har da lov til å svare,for å vise at selv ikke alle unge barberer seg??

Jeg sa da ikke noe om at man ikke kan svare??? Jeg svarte jo selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest inmnan

Nei, det e rsmak og behag.

Jeg var glattbarbert en stund, men så traff je gmannen min og han likte best hår... så jeg sparte, men jeg barberer rundt leppene og litt bak i rumpen, lettere tilgang og mer behagelig :) men en fin sveis der nede.

Ikke fint når det e rmasse hår nedover lårene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mallet

Jeg barberer meg ikke, men stusser litt. Ut fra det jeg ser i dusjen i svømmehallen er det de færreste kvinner som glattbarberer seg. Har inntrykk av at det er mest de mellom 20 og 25 ca. som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest florentine

Det fasinerer meg at hver gang noen ønsker råd om barbering her inne, tar det ikke lang tid før en ny tråd om barbering dukker opp, men da ofte om barbering i negativ retning.

Jeg synes man skal gjøre det man selv føler for, og ikke bry seg om hva andre gjør :-)

Nå var ikke jeg interessert i råd ang. hva jeg selv skulle gjøre, men spurte om "alle" barberte seg. Hvor mange slike tråder har vært før vet de som "alltid" har vært der. Det vet ikke vi som er relativt nye her. Det er slike svar som dine som kan virke frastøtende på de som kommer nye inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Nå var ikke jeg interessert i råd ang. hva jeg selv skulle gjøre, men spurte om "alle" barberte seg. Hvor mange slike tråder har vært før vet de som "alltid" har vært der. Det vet ikke vi som er relativt nye her. Det er slike svar som dine som kan virke frastøtende på de som kommer nye inn.

Beklager det, men det sier jo litt seg selv at ikke alle er barberte? Men nok om det, jeg tror som en annen person sier nedenfor at det er mest vanlig blant jenter/damer mellom 18 og 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Nå var ikke jeg interessert i råd ang. hva jeg selv skulle gjøre, men spurte om "alle" barberte seg. Hvor mange slike tråder har vært før vet de som "alltid" har vært der. Det vet ikke vi som er relativt nye her. Det er slike svar som dine som kan virke frastøtende på de som kommer nye inn.

ps. det var ikke meningen at mitt innlegg skulle frastøte deg, det var bare en observasjon fra min side, og hadde ikke noe med akkurat deg å gjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rundet 40 og har gjort det jevnlig siden jeg var 17. :o) Nå kan jeg ikke huske sist jeg hadde "full dusk" med unntak av like før fødslene, da nådde jeg ikke frem. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest florentine

Beklager det, men det sier jo litt seg selv at ikke alle er barberte? Men nok om det, jeg tror som en annen person sier nedenfor at det er mest vanlig blant jenter/damer mellom 18 og 30.

Det er greit for meg, men selvfølgelig vet jeg at ikke alle damer i hele Norges land er barberte. Det vet vi som jobber i omsorgssektoren. Vi vet også at dette er noe som er uhyre viktig for kvinner i andre kulturer. Jeg lurte på om dette var vanlig blant den befolkningen som "bestemmer selv".

Jeg ble inspirert av en tråd om barbering på dol, men da du snudde det til positvt og negativt var det et svar for meg om du er barbert eller ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og barberer med jevne mellomrom, så det rekker aldri å bli mye hår der, men jeg gidder ikke å holde det helt glatt til enhver tid. Fullt utvokst dott er helt uaktuelt for meg. Det har jeg ikke hatt på 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 25 åringen

noen som så "pinlige sykdommer" på nrk om vaginaen/tissen ?? pinlig nært,men litt befriende:) merker jeg ikke gruer meg til neste GU:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det er greit for meg, men selvfølgelig vet jeg at ikke alle damer i hele Norges land er barberte. Det vet vi som jobber i omsorgssektoren. Vi vet også at dette er noe som er uhyre viktig for kvinner i andre kulturer. Jeg lurte på om dette var vanlig blant den befolkningen som "bestemmer selv".

Jeg ble inspirert av en tråd om barbering på dol, men da du snudde det til positvt og negativt var det et svar for meg om du er barbert eller ikke:-)

Jeg er barbert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest florentine

Jeg er barbert :-)

Det er ikke særlig vanskelig å forstå................derfor synes du det er negativt når noen spør om andre ikke er det.

Jeg er barbert i perioder,men lar det vokse ut innimellom...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Beklager det, men det sier jo litt seg selv at ikke alle er barberte? Men nok om det, jeg tror som en annen person sier nedenfor at det er mest vanlig blant jenter/damer mellom 18 og 30.

Jeg nærmer meg 40 og tror det er minst like vanlig at folk på min alder gjør det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...