Gå til innhold

Barbering nedentil


Gjest florentine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 248
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    52

  • Bookworm

    23

  • Mary Poppins

    10

  • Babette

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest ruskeslufsa

Nei, jeg tror ikke det er alle som barberer seg nedentil. Selv gjør jeg det fra tid til annen. Noen ganger alt og noen ganger litt. For det meste er det litt hår der nede. Min mann blir veldig glad og fornyd de gangene jeg har tatt det bort, men syns det er helt greit med hår. Tror ikke han ville syns det var like spennende dersom jeg var glatt hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ruskeslufsa

Nei, jeg tror ikke det er alle som barberer seg nedentil. Selv gjør jeg det fra tid til annen. Noen ganger alt og noen ganger litt. For det meste er det litt hår der nede. Min mann blir veldig glad og fornyd de gangene jeg har tatt det bort, men syns det er helt greit med hår. Tror ikke han ville syns det var like spennende dersom jeg var glatt hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest an other man

Visste ikke at så mange tok vekk hår. Synes helt glattbarbert kjønn ser mye penere ut og virker lettere å holde rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest florentine

Visste ikke at så mange tok vekk hår. Synes helt glattbarbert kjønn ser mye penere ut og virker lettere å holde rent.

Det er ikke noe vanskelig å vaske seg nedentil. Bare tenk på håret på hodet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest an other man

Det er ikke noe vanskelig å vaske seg nedentil. Bare tenk på håret på hodet:-)

Akkurat. Stusset bare over denne diskusjonen. Litt fordi det virket som ekstra mange fjernet hår. Men enda mer fordi noen virker litt "hårsår" over å bli møtt med standpunkter som mine, hva nå enn det måtte komme av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brullebaff

Nei

Jeg gjør det ikke selv.

Jeg trener og dusjer på et stort treningssenter og ser at heller ikke all andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest florentine

Akkurat. Stusset bare over denne diskusjonen. Litt fordi det virket som ekstra mange fjernet hår. Men enda mer fordi noen virker litt "hårsår" over å bli møtt med standpunkter som mine, hva nå enn det måtte komme av...

Hva er dine standpunkter? At det er vanskelig å vaske seg nedentil hvis man har hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...