Gå til innhold

Barbering nedentil


Gjest florentine

Anbefalte innlegg

''De er redd for å se feil ut, redd for å skille seg ut og redd for at gutta ikke synes de er like fine som jentene i bladene.''

Et av de aller første innleggene jeg husker fra DOL var ei jente (i 20-årene?) som var så opptatt av hvordan brystene hennes så ut under samleie at hun hele tiden måtte passe på å ligge i en bestemt stilling så de skulle ta seg best mulig ut ellers ville jo ikke kjæresten hennes like dem, trodde hun.

Husker jeg svarte henne at han garantert satte mer pris på om hun slappet av, var aktiv og nøt det å ha sex mot at hun lå helt stille med fine pupper... Trist.

Noe helt annet: Vet du om noen fine grusveier/turstier i Trondheimsområdet som er fine å løpe på når det blir ordentlig vår? Hva med området ved eller rundt Jonsvatnet, er det fint der?

Evt. har du andre forslag? Jeg kommer til å ha bilen med. Det trenger ikke å være i skogen, men grus er et must. Rundløyper er det aller beste, men det går også fint å snu. Jeg har vært borti en fin turvei langs elva, men husker ikke helt hvor lang den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 248
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    52

  • Bookworm

    23

  • Mary Poppins

    10

  • Lillemus

    7

Noe helt annet: Vet du om noen fine grusveier/turstier i Trondheimsområdet som er fine å løpe på når det blir ordentlig vår? Hva med området ved eller rundt Jonsvatnet, er det fint der?

Evt. har du andre forslag? Jeg kommer til å ha bilen med. Det trenger ikke å være i skogen, men grus er et must. Rundløyper er det aller beste, men det går også fint å snu. Jeg har vært borti en fin turvei langs elva, men husker ikke helt hvor lang den er.

Ladestien, langs fjorden. Første del fra Korsvika er veldig bratt over Kjerringberget, resten er veldig slett og fin. Start evt. i motsatt ende, i Rotvollfjæra/Statoil Rotvoll.

http://www.trondheim.kommune.no/content.ap?thisId=1094810105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239474174' post='4129976]

Ladestien, langs fjorden. Første del fra Korsvika er veldig bratt over Kjerringberget, resten er veldig slett og fin. Start evt. i motsatt ende, i Rotvollfjæra/Statoil Rotvoll.

http://www.trondheim.kommune.no/content.ap?thisId=1094810105

Takk for et bra tips, stier med havluft og fugleskrik er topp. Det går altså an å unngå de bratteste partiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et bra tips, stier med havluft og fugleskrik er topp. Det går altså an å unngå de bratteste partiene?

Ja, hvis du starter i øst, så jogger du til du kommer til det bratte partiet i vest (hvis du gidder), snur og jogger tilbake.

Så du kommer til verdens navle snart, altså? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239474898' post='4129980]

Ja, hvis du starter i øst, så jogger du til du kommer til det bratte partiet i vest (hvis du gidder), snur og jogger tilbake.

Så du kommer til verdens navle snart, altså? ;-)

''Så du kommer til verdens navle snart, altså? ;-)''

Yes, baby. Men jeg må be om litt mer inngående veibeskrivelse til Rotvoll. Kan fjernt huske badestranda, men det er lenge siden. Hvordan kjører jeg fra sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så du kommer til verdens navle snart, altså? ;-)''

Yes, baby. Men jeg må be om litt mer inngående veibeskrivelse til Rotvoll. Kan fjernt huske badestranda, men det er lenge siden. Hvordan kjører jeg fra sentrum?

Fra sentrum: Innherredsveien ut av sentrum, helt til du passerer KBS Kjøpesenter. Neste kryss, ta til venstre 50 meter (du har da en bensinstasjon på venstre hånd), deretter til høyre 100 meter, og ta til venstre ved Lønsethagen Autoservice (stort orange bygg), nå kjører du ca 300 meter (du passerer Rikets Sal Jehovas Vitner + under en jernbaneundergang,) og kommer til et lyskryss, ta til høyre, 100 meter ta til venste og du er på Arkitekt Ebbelsv, som fører til Rotvoll. :-)

Evt ring Lotte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239476094' post='4129988]

Fra sentrum: Innherredsveien ut av sentrum, helt til du passerer KBS Kjøpesenter. Neste kryss, ta til venstre 50 meter (du har da en bensinstasjon på venstre hånd), deretter til høyre 100 meter, og ta til venstre ved Lønsethagen Autoservice (stort orange bygg), nå kjører du ca 300 meter (du passerer Rikets Sal Jehovas Vitner + under en jernbaneundergang,) og kommer til et lyskryss, ta til høyre, 100 meter ta til venste og du er på Arkitekt Ebbelsv, som fører til Rotvoll. :-)

Evt ring Lotte ;-)

Takk! KBS Kjøpesenter husker jeg. Har bodd på Moholt for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe helt annet: Vet du om noen fine grusveier/turstier i Trondheimsområdet som er fine å løpe på når det blir ordentlig vår? Hva med området ved eller rundt Jonsvatnet, er det fint der?

Evt. har du andre forslag? Jeg kommer til å ha bilen med. Det trenger ikke å være i skogen, men grus er et must. Rundløyper er det aller beste, men det går også fint å snu. Jeg har vært borti en fin turvei langs elva, men husker ikke helt hvor lang den er.

Når skal du hit da? Foreløbig ligger snøen tykt i marka går jeg ut fra, men ellers er Bymarka vidunderlig å løpe i! :o)

Ladestien er helt sikkert bar og fin nå, men da må du samme vei frem og tilbake. Den stien du tenker på går så og si i Trondheim sentrum mener jeg å huske fra tidligere tråder og den er alt for kort for deg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du hit da? Foreløbig ligger snøen tykt i marka går jeg ut fra, men ellers er Bymarka vidunderlig å løpe i! :o)

Ladestien er helt sikkert bar og fin nå, men da må du samme vei frem og tilbake. Den stien du tenker på går så og si i Trondheim sentrum mener jeg å huske fra tidligere tråder og den er alt for kort for deg. :o)

Jeg vet ikke når det blir, men mest sannsynlig i mai. Å løpe samme vei fram og tilbake er helt OK, og Ladestien høres fin ut. Jeg har også tenkt på Bymarka, men der ligger vel snøen en stund enda ja. Starter man da helt opppe ved skihytta eller hva den nå heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke når det blir, men mest sannsynlig i mai. Å løpe samme vei fram og tilbake er helt OK, og Ladestien høres fin ut. Jeg har også tenkt på Bymarka, men der ligger vel snøen en stund enda ja. Starter man da helt opppe ved skihytta eller hva den nå heter?

Skistua.

Nei, du kan løpe rundt dammene, start fra Byåsen Butikksenter, eller en p-plass ikke langt oppi veien der. Theisendammen og Baklidammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239482004' post='4130032]

Skistua.

Nei, du kan løpe rundt dammene, start fra Byåsen Butikksenter, eller en p-plass ikke langt oppi veien der. Theisendammen og Baklidammen.

OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke når det blir, men mest sannsynlig i mai. Å løpe samme vei fram og tilbake er helt OK, og Ladestien høres fin ut. Jeg har også tenkt på Bymarka, men der ligger vel snøen en stund enda ja. Starter man da helt opppe ved skihytta eller hva den nå heter?

Jeg pleier å starte ved Byåsen butikksenter og løpe opp rundt Baklidammen, ca. 4 km? Du kan også starte nærmere Skistua ja, på Henriksåsen parkeringsplass og løpe til Elgsethytta og tilbake. ca. 7 km til sammen, nyyyydelig tur! Men da må du nok et stykke ut i mai før det er bart og tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at det er fordi at jeg kan ta hensyn til andre at jeg ikke vil ha et total forbud. Jeg vet ikke hvorfor jeg skal tro på at du har lett for å ta hensyn til andre.

Men hva er verst av disse to tingene:

1: En blomsterelsker får ikke ta imot blomster som gave når h*n ligger på sykehuset.

2: En sykehuspasient blir uvel og får pusteproblemer fordi andre pasienter får blomster på avdelingen.

Du mener det første er verst. Shira mener det andre er verst. Hvem er så mest hensynsfulle av dere to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva du vil, og du får leve videre med din bitterhet overfor meg og alle andre som ikke er enige med deg.

Jeg syntes Bookworm forklarte dette veldig tydelig og lett forståelig, så hva er det du ikke forstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har da heller ikke _rævva_ full av ragg... Er det alternativet til ikke å barbere seg, liksom?

;-)

Det er vel alternativet for dem som har naturlig urskog;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest florentine

Men hva er verst av disse to tingene:

1: En blomsterelsker får ikke ta imot blomster som gave når h*n ligger på sykehuset.

2: En sykehuspasient blir uvel og får pusteproblemer fordi andre pasienter får blomster på avdelingen.

Du mener det første er verst. Shira mener det andre er verst. Hvem er så mest hensynsfulle av dere to?

Jeg håper du forstår når du tenker deg om hvor utrolig dum og tåpelig denne sammenligningen. For uten at du har ikke forstått et kvekk av det jeg har skrevet har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er snodig hvordan "barbering nedentil" plutselig kan ende opp med å handle om blomster ;-)

''Hehe, det er snodig hvordan "barbering nedentil" plutselig kan ende opp med å handle om blomster ;-)''

Bush or no bush - that's the question!

Både her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du forstår når du tenker deg om hvor utrolig dum og tåpelig denne sammenligningen. For uten at du har ikke forstått et kvekk av det jeg har skrevet har.

Da er jeg dum....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hehe, det er snodig hvordan "barbering nedentil" plutselig kan ende opp med å handle om blomster ;-)''

Bush or no bush - that's the question!

Både her og der!

Aha, der kom den logiske sammenhengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...