Gå til innhold

Barbering nedentil


Gjest florentine

Anbefalte innlegg

Gjest togli

jeg gjør ikke det. har en sart hud som lett klør,og jeg synes det blir ukomfortabelt å klø seg mye der. ikke er det så mange som ser underlivet mitt heller. de sex-partnerene jeg har hatt,har ikke hatt problemer med hår...

hygiene-messig skader det heller ikke med hår

Er det bedre hygienemessig med hår der nede? Jeg ville tro det var motsatt, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 248
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    52

  • Bookworm

    23

  • Mary Poppins

    10

  • Babette

    7

Mest aktive i denne tråden

Er det bedre hygienemessig med hår der nede? Jeg ville tro det var motsatt, eller?

Tror du det er tilfeldig at vi har hår der nede? Det tror ikke jeg :-) Naturen vet nok hva den gjør- og det er nok ikke meningen at vi skal bekjempe den med nebb og klør. Alt har med salg å gjøre- og i denne sammenheng- hårfjeringsmilder. Eller er det tiilfeldig at det er det jeg ser av mest av i hyllene i matvarebutikken rundt omkring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det er tilfeldig at vi har hår der nede? Det tror ikke jeg :-) Naturen vet nok hva den gjør- og det er nok ikke meningen at vi skal bekjempe den med nebb og klør. Alt har med salg å gjøre- og i denne sammenheng- hårfjeringsmilder. Eller er det tiilfeldig at det er det jeg ser av mest av i hyllene i matvarebutikken rundt omkring?

Mener du at det er en grunn til at jeg har hår i rævva? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 25 åringen

Er det bedre hygienemessig med hår der nede? Jeg ville tro det var motsatt, eller?

hår beskytter mot bakterierer.sjekk selv.

frisering skader jo ikke på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det er en grunn til at jeg har hår i rævva? :-)

Kanskje:-) Men det er normalt for voksne mennesker å ha hår på kjønnsorganet. Jeg tør nesten ikke si det - men å ikke ha hår - er jo det samme som å appellere til de som liker barn..... Dette med hår /og ikke hår - har jo allitd representert et viktig skille mellom barn og voksen. Og det er ikke mitt påfunn :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje:-) Men det er normalt for voksne mennesker å ha hår på kjønnsorganet. Jeg tør nesten ikke si det - men å ikke ha hår - er jo det samme som å appellere til de som liker barn..... Dette med hår /og ikke hår - har jo allitd representert et viktig skille mellom barn og voksen. Og det er ikke mitt påfunn :-(

Nei det syns jeg ikke... :-(

Jeg er imidlertid enig i det du sier om markedskreftene. (Vi er ikke lenger borgere, vi er konsumenter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det syns jeg ikke... :-(

Jeg er imidlertid enig i det du sier om markedskreftene. (Vi er ikke lenger borgere, vi er konsumenter...)

Det er ingenting å synse om. Alle får hår på kjønnsorganet når de kommer i puberteten. Og så får man goda det -eller la være, Det er opp til hver enkelt.

Alt er konsum, og alt dreier seg om penger. Og alt kommer fra USA. Vi tror vi bestemmer selv, og er frie borgere, men slik er det nok ikke. Vi styres hver dag ut i fra hva som bestemmes av markedskreftene til enhver tid. Til og med vårt behov for helsetjenester og diganoser/piller :-( Aldri har styringen vært sterkere enn den er i dag, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nmwwtfiAAAAA

Det er ingenting å synse om. Alle får hår på kjønnsorganet når de kommer i puberteten. Og så får man goda det -eller la være, Det er opp til hver enkelt.

Alt er konsum, og alt dreier seg om penger. Og alt kommer fra USA. Vi tror vi bestemmer selv, og er frie borgere, men slik er det nok ikke. Vi styres hver dag ut i fra hva som bestemmes av markedskreftene til enhver tid. Til og med vårt behov for helsetjenester og diganoser/piller :-( Aldri har styringen vært sterkere enn den er i dag, dessverre.

støtter den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting å synse om. Alle får hår på kjønnsorganet når de kommer i puberteten. Og så får man goda det -eller la være, Det er opp til hver enkelt.

Alt er konsum, og alt dreier seg om penger. Og alt kommer fra USA. Vi tror vi bestemmer selv, og er frie borgere, men slik er det nok ikke. Vi styres hver dag ut i fra hva som bestemmes av markedskreftene til enhver tid. Til og med vårt behov for helsetjenester og diganoser/piller :-( Aldri har styringen vært sterkere enn den er i dag, dessverre.

Det er selskapene sin sitter med den reelle makten her i verden. Selskapene kan starte kriger eller sette igang klimakampanjer, for å få solgt varene og tjenestene. Dette vet folk flest lite om, desverre. De tror på det de leser om i media.

Eneste grunnen til at de ikke stjeler det vi eier og har er at de trenger oss til å kjøpe produktene deres. De trenger oss som arbeidere.

Så de kan sitte der i sine fine dresser og drikke paraplydrinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selskapene sin sitter med den reelle makten her i verden. Selskapene kan starte kriger eller sette igang klimakampanjer, for å få solgt varene og tjenestene. Dette vet folk flest lite om, desverre. De tror på det de leser om i media.

Eneste grunnen til at de ikke stjeler det vi eier og har er at de trenger oss til å kjøpe produktene deres. De trenger oss som arbeidere.

Så de kan sitte der i sine fine dresser og drikke paraplydrinker.

Akkurat:-) Og det selskapet som fant ut at det skulle tjene penger på at "hårløst er in" - har gjort store penger. Pga av vår manglende individualisme - og vår tendens til å følge flokken. Vi er ikke individer lenger - med individuell behov og smak - vi er bare konsumenter.

Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat:-) Og det selskapet som fant ut at det skulle tjene penger på at "hårløst er in" - har gjort store penger. Pga av vår manglende individualisme - og vår tendens til å følge flokken. Vi er ikke individer lenger - med individuell behov og smak - vi er bare konsumenter.

Trist.

Du har skjønt det. :-)

Hvorfor bruker alle tannkrem? Min tannlege mener det ikke hjelper i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest qigong

Kanskje:-) Men det er normalt for voksne mennesker å ha hår på kjønnsorganet. Jeg tør nesten ikke si det - men å ikke ha hår - er jo det samme som å appellere til de som liker barn..... Dette med hår /og ikke hår - har jo allitd representert et viktig skille mellom barn og voksen. Og det er ikke mitt påfunn :-(

Enig. For meg er det frastøtende å være helt fri for hår. Minner meg om en fjern fortid.

Lurer på om det har litt å si hva partneren liker også? Lar kvinner seg overtale til barbering hvis partneren krever dette? Eller er det av egen fri vilje de barberer seg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det er ikke særlig vanskelig å forstå................derfor synes du det er negativt når noen spør om andre ikke er det.

Jeg er barbert i perioder,men lar det vokse ut innimellom...........

Neida jeg synes ikke det er negativt når andre ikke er det.. herlighet jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre gjør.

Nå er sikkert du ganske ny her, men hver gang ordet barbering nevnes her inne, ender det med en laaaaang tråd der en haug med bedrevitere legger ut om hvor uhygenisk barbering er, at man ser ut som en 12 åring, at de som barberer seg kun gjør det fordi det er mote osv...

Og om du ser litt nedover tråden så hadde jeg jammen meg rett ;-)

Men det kunne ikke du vite som er ny, og som sagt beklager jeg det første innlegget dersom du følte deg støtt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Jeg nærmer meg 40 og tror det er minst like vanlig at folk på min alder gjør det også...

Når sant skal sies har jeg ikke sett så mange 40+ år gamle damer nakne, annet enn de på svømmehallen, og der ser jeg mange ubarberte.

Men jeg skjønner ikke hvilken rolle det spiller om det er vanlig eller ikke.. who cares.. man bør gjøre det som får en til å føle seg finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. For meg er det frastøtende å være helt fri for hår. Minner meg om en fjern fortid.

Lurer på om det har litt å si hva partneren liker også? Lar kvinner seg overtale til barbering hvis partneren krever dette? Eller er det av egen fri vilje de barberer seg tro?

''Lurer på om det har litt å si hva partneren liker også? Lar kvinner seg overtale til barbering hvis partneren krever dette? Eller er det av egen fri vilje de barberer seg tro?''

Den der kommer i omtrent hver eneste barberingstråd. Tror dere virkelig at kvinner er så underkuet og hjernevasket av sine partnere at de ikke tør ta standpunkt til sin egen underlivsbehåring!? Og er det for mange helt uaktuelt at kvinner selv faktisk kan synes det er mest behagelig å ha lite hår nedentil? Jeg barberte meg nedentil minst like ofte i den perioden jeg var singel og uten sengepartner som nå når jeg er i et fast forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke det - for øyeblikket. Men jeg stusser og tar det verste "bakover".

I perioder er jeg helt glatt.

Det påvirkes ikke av hvem jeg er sammen med. Samboeren min er fornøyd uansett, så lenge det ikke er urskog.

Forøvrig er jeg 26 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

''Lurer på om det har litt å si hva partneren liker også? Lar kvinner seg overtale til barbering hvis partneren krever dette? Eller er det av egen fri vilje de barberer seg tro?''

Den der kommer i omtrent hver eneste barberingstråd. Tror dere virkelig at kvinner er så underkuet og hjernevasket av sine partnere at de ikke tør ta standpunkt til sin egen underlivsbehåring!? Og er det for mange helt uaktuelt at kvinner selv faktisk kan synes det er mest behagelig å ha lite hår nedentil? Jeg barberte meg nedentil minst like ofte i den perioden jeg var singel og uten sengepartner som nå når jeg er i et fast forhold.

Hehe er det rart jeg kommenterte slik jeg gjorde i mitt første innlegg her?? Det skjer _hver_ eneste gang. Slår ikke feil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinner flest

Tror du det er tilfeldig at vi har hår der nede? Det tror ikke jeg :-) Naturen vet nok hva den gjør- og det er nok ikke meningen at vi skal bekjempe den med nebb og klør. Alt har med salg å gjøre- og i denne sammenheng- hårfjeringsmilder. Eller er det tiilfeldig at det er det jeg ser av mest av i hyllene i matvarebutikken rundt omkring?

Det er vel og bra, men dersom du gir oralsex til en dame så har det faktisk også noe med at det ikke alltid er like ok å komme til en stikkende overgrodd busk. NOEN liker dette, noen liker det ikke. Det viktigste er at kvinnen selv gjør det hun føler seg komfortabel med barbering eller ikke. Men det er LOV å rydde opp i krattet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er det rart jeg kommenterte slik jeg gjorde i mitt første innlegg her?? Det skjer _hver_ eneste gang. Slår ikke feil ;-)

Vi er jo hjernevasket både du og jeg på denne fronten, vet du. :o) At vi selv kan like å ha det glatt nedentil er da ikke mulig?! *Hehe*

Jeg kjenner faktisk til kvinner som synes det grenser til pdofili å barbere leggene også - det er helt sant! *Rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør, men jeg lar det alltid være igjen en liten dott foran. Ikke alltid jeg er så flink å vedlikeholde (man blir unektelig litt sløvere på sånt etter 7 år i samme forhold :o), men lar det ikke vokse helt ut nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...