Gå til innhold

For gammel for dongeribukse med slitte effekter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke du er for gammel for dette.

Men når jeg leser hele innlegget ditt, tenkte jeg: "Når var det egentlig sist jeg var på _fest_ i olabukse??!!"

;-) Jeg liker best å pynte meg og går som oftest i kjole el skjørt;-)

Vi var på vinkveld hos søsteren min og alle hadde bukser med pene topper :)

Jeg pynter meg gjerne i kjole til finere fester, men til fester som er mer som "vennelag", utendørs fester eller fester der vi _kan_ende opp med å havne utpå byen (noe som skjer sjelden!), så går jeg i olabukse og fin topp :)

Skrevet

Jeg synes ikke du er for gammel for dette.

Men når jeg leser hele innlegget ditt, tenkte jeg: "Når var det egentlig sist jeg var på _fest_ i olabukse??!!"

;-) Jeg liker best å pynte meg og går som oftest i kjole el skjørt;-)

Det kommer jo an på hva slags _fest_ da? Vorspiel et sted med påfølgelige tur ut på byen, tilsier gjerne at en kan bruke olabukse. Er man i bursdager eller andre litt mer formelle ting, pynter man seg jo mer...

Skrevet

Det kommer jo an på hva slags _fest_ da? Vorspiel et sted med påfølgelige tur ut på byen, tilsier gjerne at en kan bruke olabukse. Er man i bursdager eller andre litt mer formelle ting, pynter man seg jo mer...

Ja, helt klart, men jeg er sjelden den som har på seg dongeri uansett. Men kommer an på her også, seffern.

I påska var jeg ute på pub med noen venner, hvor det i aller høyeste grad hadde passet fint å komme med dongeri, og til og med jeg kunne ha gjort det. Men akkurat den dagen hadde jeg mest lyst til å stæsje meg opp litt, etter mange dager med skiklær og ullundertøy, så da ble det en knelang kjole med kule strømper og støvletter;-)

Skrevet

Ja, helt klart, men jeg er sjelden den som har på seg dongeri uansett. Men kommer an på her også, seffern.

I påska var jeg ute på pub med noen venner, hvor det i aller høyeste grad hadde passet fint å komme med dongeri, og til og med jeg kunne ha gjort det. Men akkurat den dagen hadde jeg mest lyst til å stæsje meg opp litt, etter mange dager med skiklær og ullundertøy, så da ble det en knelang kjole med kule strømper og støvletter;-)

Ja, det kommer jo helt an på personlighet og klesstil generelt også ja, selv er jeg veldig jeans-jente, og pynter meg sjelden - trives ikke i skjørt eller kjoler. Så for meg blir det naturlig å ha p jeans i uformelle situasjoner:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...