Gå til innhold

Ut på sykkeltur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brukt påska på å sykle. En unge i sykkelsete, og to unger på hver sin 2-hjuling.

8-åringen er en kløpper på all slags sykling, triksing, han raser avgårde, men har heldigvis respekt for trafikken, kryssing etc.

6-åringen måtte mases på for å gidde å sykle rett fram.... Han er sååå dørge lat, og må motiveres skikkelig. Han døde nesten i første motbakke, sa han, og la seg ned på kantsteinen i halvveis oppi bakken. *hehe* Han er litt av et syn, når han legger vrangsida til *s* Giringa huska han heller ikke. Terping; gir til høyere tall på flater og nedoverbakker, gir til lavere tall i motbakker.

Han er merkbart sterkere i beina etter noen sykkelturer (masse bakker her!) Jeg pusher på "heia, heia - snart på toppen Kom igjen!", og ser resultatene komme. Det er så artig! Han MÅ tvinges litt til å få opp dampen ang syklinga, og nå girer han plutselig veldig bra, og får dermed en bedre framdrift = sykling er gøy! Han er veldig stolt nå :-) Vi sykla ei mil i går, var innom flere lekeplasser og en bondegård på turen. Ungene var veldig fornøyde, og mora likeså :-)

*happy for å sykle*

Skrevet

Snuppa her er akkurat som 6-åringen din. Hun ble imidlertid i godt humør da det gikk bra en lang stund, så kom hun for nære asfaltkanten og gikk på trynet og slo foten skikkelig og da var det gjort. :o(

10-åringen og jeg syklet tur i går kveld og det var kjempekoselig! Det blir alt for lite mor-og-sønn-kvalitetstid. Nyyydelig vær og en flott tur hadde vi. :o)

Skrevet

Snuppa her er akkurat som 6-åringen din. Hun ble imidlertid i godt humør da det gikk bra en lang stund, så kom hun for nære asfaltkanten og gikk på trynet og slo foten skikkelig og da var det gjort. :o(

10-åringen og jeg syklet tur i går kveld og det var kjempekoselig! Det blir alt for lite mor-og-sønn-kvalitetstid. Nyyydelig vær og en flott tur hadde vi. :o)

Auau! Går det bra med 'a?

Ja, det blir lite tid til ungene på en-manns-hånd. Har planer om å låne bort 3-åringen til helga, sånn at guttene og jeg kan kose oss alene, da er vi i alle fall uten little dramaqueen en stakket stund ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239614848' post='4130665]

Auau! Går det bra med 'a?

Ja, det blir lite tid til ungene på en-manns-hånd. Har planer om å låne bort 3-åringen til helga, sånn at guttene og jeg kan kose oss alene, da er vi i alle fall uten little dramaqueen en stakket stund ;-)

Jada, men som du sier - Dramaqueen her også så "skaden" brukes for det den er verdt. :o)

Skrevet

Kan du komme en tur og lære Datra å sykle? Jeg er sååå drittlei av å fly etter med den jævla langkosten, og det var overhodet ingen utsikter til at hun var i nærheten av å lære seg det da vi satte inn sykkelen i høst... I morra kommer unga til meg, og nå er det endelig bart her. ;)

*ber tynt om at det å ha runda de magiske 5 har hjulpet i løpet av vinteren*

Skrevet

Kan du komme en tur og lære Datra å sykle? Jeg er sååå drittlei av å fly etter med den jævla langkosten, og det var overhodet ingen utsikter til at hun var i nærheten av å lære seg det da vi satte inn sykkelen i høst... I morra kommer unga til meg, og nå er det endelig bart her. ;)

Du får ta 'a med deg hit, så skal jeg kurse henne ;-) Snuppa her påstår at hun skal sykle uten støttehjul snart...! Jeg klarer ikke å se for meg henne som særlig konsentrert, så vi får se... Blir vel drama, hyl og skrik..;-) Mellomsten sykla uten støttehjul da han var 3, mens størsten var passert 5-årsdagen.

Skrevet

Du kan vel tilkalle skilæreren og se om hun er bedre på å løpe med kost enn deg...*s*

Skrevet

Du kan vel tilkalle skilæreren og se om hun er bedre på å løpe med kost enn deg...*s*

Godt poeng...

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg er sååå drittlei av å fly etter med den jævla langkosten''

*Hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...