Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Nå aner ikke jeg hva valper pleier å koste, men dette var vel en ublu pris for hva som må antas å være blandingshunder?

Men søte var de jo! *S*

Skrevet

Nå aner ikke jeg hva valper pleier å koste, men dette var vel en ublu pris for hva som må antas å være blandingshunder?

Men søte var de jo! *S*

Og katter bruker ihvertfall å være gratis:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Og katter bruker ihvertfall å være gratis:-)

Hehe, sånn å forstå, ja! Tenkte ikke på at overskriften så ut til å gjelde begge "raser".

Skrevet

De var skikkelig nusselige da! :o) Men hvilken rase??? Ikke alltid like lett å se og det forekommer meg en liten smule useriøst ikke å opplyse om det?

Gjest Elextra
Skrevet

De var skikkelig nusselige da! :o) Men hvilken rase??? Ikke alltid like lett å se og det forekommer meg en liten smule useriøst ikke å opplyse om det?

Den ene ser ut til å være katterasen ;)

Skrevet

Jeg er enig med deg i det. Det får man jo til å tro at det kan være blandingsvalper, men prisen skulle tyde på renrasede valper.

Skrevet

Hehe, sånn å forstå, ja! Tenkte ikke på at overskriften så ut til å gjelde begge "raser".

;-)

Skrevet

Den ene ser ut til å være katterasen ;)

Jo, men de små voffsene da?

Skrevet

Jeg er enig med deg i det. Det får man jo til å tro at det kan være blandingsvalper, men prisen skulle tyde på renrasede valper.

Det er vel ingen som betaler 15.000,- for en eventyrblanding!? Å betale en symbolsk sum er en ting, men 15.000,- er vanvittig.

Skrevet

Jo, men de små voffsene da?

Jeg synes det er veldig vanskelig å kjenne igjen raser på valper - det er en oppgave for kjennere;-)

Skrevet

Nusselige nå, men store slasker som trenger masse plass/tid om noen mnd....

Skrevet

''Gis bort til ansvarlige personer som ønsker et nytt familiemedlem, eller en ny bestevenn.''

Rart å skrive de gis bort når de selges for 15 000 pr stk.

Men nydelige nok, det var de. Noen som greier lese seg frem til rasen, forresten?

Skrevet

''Gis bort til ansvarlige personer som ønsker et nytt familiemedlem, eller en ny bestevenn.''

Rart å skrive de gis bort når de selges for 15 000 pr stk.

Men nydelige nok, det var de. Noen som greier lese seg frem til rasen, forresten?

Ja, det var mye snodig i den annonsen der! Jeg måtte også lese den to ganger for å sjekke om valpene gis bort eller selges.

Skrevet

Noen "anerkjente" blandinger, f.eks Labradoodle (labrador og puddel) og Goldendoodle (golden og puddel) har jeg sett priset til 8000 kroner, men de fleste blandinger tar man gjerne en symbolsk sum for.

candyqueen_83
Skrevet

Det ser ut som blandingsrase spør du meg men.. Det er jo bare å sende en mail å spørre :o)

Skrevet

Det ser ut som blandingsrase spør du meg men.. Det er jo bare å sende en mail å spørre :o)

Den stripete "valpen" til høyre er vel ganske renraset av huskattvarianten;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nå er de solgt!

Mon om markedsføringen din hjalp, og en DOLer nå er den heldige innehaveren? :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...