Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under adresse så står det rasen;o)

Ah! Observant, du! :-)

Skrevet

Nå er de solgt!

Mon om markedsføringen din hjalp, og en DOLer nå er den heldige innehaveren? :D

Kanskje det *plystrer og titter opp i luften*

Gjest Elextra
Skrevet

Gratulerer med familietilveksten! :P

Gjest Elextra
Skrevet

Alt.: Gratulerer med salget! :D

Skrevet

Gratulerer med familietilveksten! :P

;-) Tenker husbonden hadde fått lettere sjokk dersom jeg hadde kommet hjem med hund, ja;-)

Skrevet

sendt mailrapport

Besvart, med nogo attåt! ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Under adresse så står det rasen;o)

Det stod ikke der i stad, så kanskje en doler er eieren av annonsen :o)

Og dessuten hvis det er staffordshire bull terrier var dem fryktelig Utypiske. Hele gjengen har feil ørefasong.

Skrevet

Det stod ikke der i stad, så kanskje en doler er eieren av annonsen :o)

Og dessuten hvis det er staffordshire bull terrier var dem fryktelig Utypiske. Hele gjengen har feil ørefasong.

Ja enten selgeren fant ut av dette med manglende info om rase pga dol eller av seg selv eller på annen måte, så var det jo forsåvidt lurt å putte det inn som en del av dressen, da:-) Man får jo ikke endret på selve annonsen etter at den er lagt ut.

candyqueen_83
Skrevet

Jaggu! :P

Det ble nok skrevet på lenge etter at vi leste annonsen. Det er ikke rett rase engang. Kan tenke meg det er amstaff med i bildet her.

Staffordshire bull terrier er heller ikke lov å selge uregistrert som hen skriver i annonsen.. Stakkars valpekjøpere.

candyqueen_83
Skrevet

Ja enten selgeren fant ut av dette med manglende info om rase pga dol eller av seg selv eller på annen måte, så var det jo forsåvidt lurt å putte det inn som en del av dressen, da:-) Man får jo ikke endret på selve annonsen etter at den er lagt ut.

Og det er jo feil også. Dette er ikke staffordshire bull terrier valper. Det KAN være amstaff med i bildet. Noe som er ulovlig.

Skrevet

Og det er jo feil også. Dette er ikke staffordshire bull terrier valper. Det KAN være amstaff med i bildet. Noe som er ulovlig.

Jeg så du skrev det et annet sted! Huff, for en suppe!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg så du skrev det et annet sted! Huff, for en suppe!

Ikke rart det blir mye negativt om disse rasene..

Gjest jajamensan
Skrevet

Og borte vekke var hele annonsen. Selger vart kanskje skremt av all skrivingen på dol ;)

Skrevet

Og borte vekke var hele annonsen. Selger vart kanskje skremt av all skrivingen på dol ;)

;-)

candyqueen_83
Skrevet

Lol..

Gjest minnah
Skrevet

Noen "anerkjente" blandinger, f.eks Labradoodle (labrador og puddel) og Goldendoodle (golden og puddel) har jeg sett priset til 8000 kroner, men de fleste blandinger tar man gjerne en symbolsk sum for.

Heter det Labradoodle? Trodde det var Poodlador, jeg ;-)

Skrevet

Heter det Labradoodle? Trodde det var Poodlador, jeg ;-)

Den betegnelsen jeg har sett hos norske kenneler som selger dem er Labradoodle. Men Poodlador høres mye kulere ut. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Det ble nok skrevet på lenge etter at vi leste annonsen. Det er ikke rett rase engang. Kan tenke meg det er amstaff med i bildet her.

Staffordshire bull terrier er heller ikke lov å selge uregistrert som hen skriver i annonsen.. Stakkars valpekjøpere.

Ok!

Har overhodet ikke peiling på hunder, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...