Gå til innhold

Hjelp i outloock, haster!!!

Anbefalte innlegg

Gjest værende i outbox
Skrevet

Skal sende avgårde en viktig mail som jeg har brukt lang tid på å skrive, det haster å få den avgårde - men nå blir den bare liggende i outboxen!!! KRISE!!!

Det står Send/Recive status prosentvis, den går sakte men rører på seg hele tiden. Den var oppe i 88% men så datt den ned til 2% igjen!

Hvordan få den avgårde??? Har holdt på i en time nå!!!

(får heller ikke avbrutt sendingen for å eventuelt skrive en ny mail, men det er mest ønskelig å få avgårde den jeg har skrevet)

(har forøvrig sendt mange andre mailer nå som alle går rett ut til send items. Har også slått pcn av og på flere ganger)

HJELP, please, håper noen her kan være så snill å svare meg....

Skrevet

Har du lagt ved noe som er stort og "tungt" å sende kanskje?

Gjest værende i outbox
Skrevet

Har du lagt ved noe som er stort og "tungt" å sende kanskje?

Ja, eller det lå ved i den opprinnelige mailen, den jeg svarte på. Tenkte ikke på å starte på en "blank" mail, men nå er skaden skjedd... what to do....?

Skrevet

Ja, eller det lå ved i den opprinnelige mailen, den jeg svarte på. Tenkte ikke på å starte på en "blank" mail, men nå er skaden skjedd... what to do....?

Mener du vedlegg du fikk i mailen du svarer på, så blir ikke de automatisk lagt ved når du svarer, kun når du videresender. Om du mener mye tekst, så skal det være _mye_ tekst for at det skal utgjøre den helt stoe forskjellen.

Skrevet

Skriv en ny mail og kopier inn teksten fra den gamle?

Gjest værende i outbox
Skrevet

Mener du vedlegg du fikk i mailen du svarer på, så blir ikke de automatisk lagt ved når du svarer, kun når du videresender. Om du mener mye tekst, så skal det være _mye_ tekst for at det skal utgjøre den helt stoe forskjellen.

Ja, det var det jeg mente. Så da er det ikke det at den er så stor altså, er kun på ei lita side.

Noen tips?

Gjest værende i outbox
Skrevet

Skriv en ny mail og kopier inn teksten fra den gamle?

Ja, tenkte det men får ikke åpnet den gamle, får da opp et vindu som sier noe sånt som at kan ikke åpnes da sendingen allerede har startet.... åååå.... desperat nå kjenner jeg.

Skrevet

Ja, det var det jeg mente. Så da er det ikke det at den er så stor altså, er kun på ei lita side.

Noen tips?

Nei, dessverre. Dessuten regner jeg med det har ordnet seg nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...