Gå til innhold

Vaske seg mellom tærne


Gjest er jeg en gris?

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg en gris?

Bruker ikke fast nick i denne tråden - av forståelige grunner.

Leser i en annen tråd noe om å vaske seg mellom tærne. Ærlig talt - må man virkelig vaske ekstra mellom tærne? Jeg dusjer hver dag, vasker hår, under armer og underliv. Føttene får jo vann i massevis med dette. Jeg har aldri vasket tå for tå eller brukt ekstra energi på tærne mine, Ikke lukter de, ikke har jeg sopp, alt virker normalt med mine tær, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    30

  • morsan

    23

  • laban

    20

  • Katt-ja

    11

Mest aktive i denne tråden

Jeg vasker meg heller ikke mellom tærne i dusjen, men tar fotbad (føttene i balje med varmt såpevann) av og til. Holder lenge. :o) Som du sier - føttene bader jo i vannet fra dusjen. Tørker meg godt mellom tærne etterpå da og det lukter ikke noe av mine føtter med mindre jeg er kjempesvett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mallet

Det har aldri falt meg inn å skulle gnikke ekstra godt mellom tærne uten at jeg er skitten på føttene fordi jeg har gått barbeint ute eller noe sånt. Og det sier jeg uten blygsel med fullt nick :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Hver gang jeg dusjer vasker jeg meg mellom tærne, med klut og såpevann, tå for tå. Og jeg er også meget nøye med å tørke meg mellom tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var like forferdet som nick over det jeg leste i den tråden. Jeg trodde virkelig det var vanlig å vaske føttene med såpe! Armhuler, skrittet, rumpa og tærne skal vaskes med såpe, det var det jeg lærte hjemme. Spesialsåpe for underlivet da, det er vel best å få med så ikke folk henger seg opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare såper inn hele kroppen jeg rett og slett. Hele hudoverflaten. Hver dag i dusjen. Hva er det der snakket om skrittet og armhulene? Såper dere ikke inn resten, dere andre som har svart her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest er jeg en gris?

Jeg bare såper inn hele kroppen jeg rett og slett. Hele hudoverflaten. Hver dag i dusjen. Hva er det der snakket om skrittet og armhulene? Såper dere ikke inn resten, dere andre som har svart her?

Nei, jeg såper ikke inn hele kroppen, vasker med lactacyd såpe under armene og i skrittet. Det er der det har en tendens til å lukte.

Men - hele kroppen blir våt av dusjen. :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnikk gnikk

Det vanlige er vel heller å tørke seg mellom tærne etter vask. Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen. Jeg gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg såper ikke inn hele kroppen, vasker med lactacyd såpe under armene og i skrittet. Det er der det har en tendens til å lukte.

Men - hele kroppen blir våt av dusjen. :)))

Våt ja, men ikke ren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg såper inn hele kroppsoverflaten, inkl. tærne. Hvis jeg bare skulle ha vasket meg under armene og i skrittet kunne jeg jo like gjerne ha brukt klut ved vasken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Det vanlige er vel heller å tørke seg mellom tærne etter vask. Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen. Jeg gjør det ikke.

Sitat: "Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen."

Svar: Jeg gjør det hver gang jeg dusjer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg dusjer vasker jeg meg mellom tærne, med klut og såpevann, tå for tå. Og jeg er også meget nøye med å tørke meg mellom tærne.

''Og jeg er også meget nøye med å tørke meg mellom tærne.''

Ja, ikke minst:-) Og klippe neglene før man dusjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg såper inn hele kroppsoverflaten, inkl. tærne. Hvis jeg bare skulle ha vasket meg under armene og i skrittet kunne jeg jo like gjerne ha brukt klut ved vasken?

Nåja,- man blir da relativt ren av at det renner vann over hele kroppen (inklusive sjampo, f.eks) i 5 minutter... I forhold til å bare vaske seg ved vasken, med klut på strategiske steder...

Og så er det jo forskjell på om man er svett/skitten i utgangspunktet eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

''Og jeg er også meget nøye med å tørke meg mellom tærne.''

Ja, ikke minst:-) Og klippe neglene før man dusjer...

Neglene klipper jeg etter at jeg har dusjet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglene klipper jeg etter at jeg har dusjet. :-)

Jammen, møkka som evt. ligger under de avklipte neglene da - synes det er best å klippe først jeg, så kan jeg vaske etterpå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Jammen, møkka som evt. ligger under de avklipte neglene da - synes det er best å klippe først jeg, så kan jeg vaske etterpå:-)

De avklipte neglene, kaster jeg, resten av neglene renser jeg omhyggelig, mens de sitter på tåa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilatu_28

De avklipte neglene, kaster jeg, resten av neglene renser jeg omhyggelig, mens de sitter på tåa.

Jeg gjør som deg. Rart alt man får vite om folk her inne!

Det er slike tråder som får meg til å lure på hvordan f.eks. Dronning Elisabeth gjør det.

:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Jeg gjør som deg. Rart alt man får vite om folk her inne!

Det er slike tråder som får meg til å lure på hvordan f.eks. Dronning Elisabeth gjør det.

:-P

Det er derfor hun har hoffdamer, til å gjøre slik, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våt ja, men ikke ren...

Veldig så møkkete du klarer å bli i løpet av et døgn da... Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?

Min kropp blir mer enn ren nok av renhold som tilsvarer omtrent det som trådstarter skisserer. Det hender forresten at jeg tar meg tid til å vaske nøye mellom tærne, men som regel er jeg mest opptatt av å tørke godt akkurat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som deg. Rart alt man får vite om folk her inne!

Det er slike tråder som får meg til å lure på hvordan f.eks. Dronning Elisabeth gjør det.

:-P

Synes kanskje jeg av og til får vite mer enn jeg ønsker...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...