Gå til innhold

Vaske seg mellom tærne


Gjest er jeg en gris?

Anbefalte innlegg

OK da, jeg skal ikke krangle om det.

Men det er fortsatt ikke "alle" når det mangler to, det regnestykket får jeg ikke til å gå opp.

:-)

Her misforstår du, Høstløv. gnikk gnikk sier "jeg nekter å tro at alle vasker seg mellom tærne hver gang de dusjer" - og det er jo riktig. Ikke alle gjør dette.

Hadde derimot gnikk gnikk sagt, "alle lar være å vaske seg mellom tærne..", så hadde h*n tatt feil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    30

  • morsan

    23

  • laban

    20

  • Katt-ja

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest er jeg en gris+

Nei, bare systematisk i forhold til helvask av legemet, men det var en som påpekte at jeg måtte være nøye med såpevaskingen bak ørene, og det skal jeg huske på.

;-)

Nesj, vasker bare bak ørene når jeg skal til frisøren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest er jeg en gris?

at jeg arbeider sammen med folk som slett ikke dusjer seg hver dag. Føler meg som den overhygienetøtta som kommer nydusjet og nyfrisert hver dag, mens de har samme sovesveisen i både en og to dager. Svette hender det også at de lukter.

Lurer på om det er sånne som dusjer en gang i uka som må vaske hele kroppen med såpe og ta for seg tå for tå både over - under og innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''*forsøker å viderebringe noe av barnelærdommen som froskemoren lærte sine barn*''

Men da har man jo ikke mye til mellomrom mellom tærne som må vaskes! ;-)

Alle grunnleggende ferdigheter må innlærer i barndommen. Det er jo derfor barn må lære å rydde, spise havregrøt, pusse vinduer, spise med kniv og gaffel etc. etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Nå kommer jeg sikkert til å intensivere mellom-tærne-pleien de nærmeste dagene.

;-) Ja man blir påvirket av dol, gitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er dog å vaske seg godt mellom stortærne.

Nå synes jeg du skal ta deg en tur inn i underlivstråden og fremme ditt forslag til nytt synonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du skal ta deg en tur inn i underlivstråden og fremme ditt forslag til nytt synonym.

Jeg synes "blomsten" er malerisk og vakkert! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Mellom stortærne" er ganske bra det også:-)

;-) Tenkte jeg ikke på faktisk!

Skal prøve det på Finn: "Å, ta meg mellom stortærne!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh - hvor får man tak i en sånn? Søstra mi og jeg har et uoff familiemesterskap i prokrastinering. Det hadde vært en super gave til henne - og så kunne jeg ha smuglest den selv først!

amazon.com har. søk på non-planner , eller "do it later" non-planner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo sagt at jeg gir meg for overmakten!

Elextra innrømmet også at hun vasker seg mellom tærne, så da er vi tre, og da blir regnestykket enda mer feil.

:-)

Lol!!! Må bare le høyt når jeg leser denne diskusjonen. Tror du tenker litt feil nå høstløv, med mindre du med vilje prøver å være vanskelig :-D

La meg gi deg det med teskje:

Gnikk gnikk skriver: "Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen."

Hun tror altså IKKE at ALLE vasker seg mellom tærne hver dag.

Det har hun jo rett i, ikke sant? Noen gjør det, men IKKE ALLE.

F.eks. Jeg tror IKKE at ALLE liker kjøttkaker. Sansynligvis har jeg rett i det... Skjønner du nå?

B-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes "blomsten" er malerisk og vakkert! ;-)

Og jeg synes det er stappteit å kalle underlivet sitt for blomsten.. ;o)

Jeg bruker vel bare de vanlige begrepene som musa, fitta, underlivet og nedentil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol!!! Må bare le høyt når jeg leser denne diskusjonen. Tror du tenker litt feil nå høstløv, med mindre du med vilje prøver å være vanskelig :-D

La meg gi deg det med teskje:

Gnikk gnikk skriver: "Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen."

Hun tror altså IKKE at ALLE vasker seg mellom tærne hver dag.

Det har hun jo rett i, ikke sant? Noen gjør det, men IKKE ALLE.

F.eks. Jeg tror IKKE at ALLE liker kjøttkaker. Sansynligvis har jeg rett i det... Skjønner du nå?

B-)

''La meg gi deg det med teskje''

Velkommen i klubben;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...