Gå til innhold

Vaske seg mellom tærne


Gjest er jeg en gris?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Jenta mi er 7 nå, men hun vil fremdeles gjerne høre lydbok med Knerten før hun sovner.

Jeg tror det er fordi Anne cath hadde så koselig stemme...

Åhhh, jeg husker da jeg var liten og det fremdeles fantes sykdommer som meslinger, røde hunder og kusma, da var det deilig å få ligge syk i stuen og å høre på Anne-Cath;))) Hun fortalte så utrooolig levende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    30

  • morsan

    23

  • laban

    20

  • Katt-ja

    11

Mest aktive i denne tråden

Man husker ikke så lenge, vet du.

Jeg synes bleier er et godt eksempel. Jeg har hatt bleiebarn i så mange år at jeg har lagt merke til at med noen års mellomrom introduserer bleieprodusentene noe revolusjonerende.

Det er enten "unisex-bleier", eller "egne bleier for gutter og jenter". Annenhver gang. Passe langt fra hverandre til at "alle" har glemt at de har gjort det før.

Så lenge de kuleste produktutviklerne og reklamefolkene stort sett er unge og historieløse, vil nok trenden fortsette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir så rene og fine etter alt vannet som renner over dem i dusjen ;-)

Vasker dem særskilt kun når de er SKITNE - oftere om sommeren, med andre ord. Og en og annen gang ofrer jeg meg når jeg ligger i badekaret :o)

Hilsen hygieniske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man husker ikke så lenge, vet du.

Jeg synes bleier er et godt eksempel. Jeg har hatt bleiebarn i så mange år at jeg har lagt merke til at med noen års mellomrom introduserer bleieprodusentene noe revolusjonerende.

Det er enten "unisex-bleier", eller "egne bleier for gutter og jenter". Annenhver gang. Passe langt fra hverandre til at "alle" har glemt at de har gjort det før.

''Det er enten "unisex-bleier", eller "egne bleier for gutter og jenter". Annenhver gang. Passe langt fra hverandre til at "alle" har glemt at de har gjort det før.''

*Hehe* Det har jeg lagt merke til også. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, jeg husker da jeg var liten og det fremdeles fantes sykdommer som meslinger, røde hunder og kusma, da var det deilig å få ligge syk i stuen og å høre på Anne-Cath;))) Hun fortalte så utrooolig levende!

Anne-Cath på barne-tv var det koseligste som fantes! Hun begynte jo alltid med å lete etter brillene sine og da sto de gjerne oppe på hodet hennes. :o) *Mimre og savne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tok doktorgrad i gammel gresk historie.

Moren var jurist.

Tror ikke de fikk flere barn. Men jeg fulgte ikke med inn i de bøkene der alle møter alle (Guro, Aurora, Ole A...), mot slutten av forfatterskapet hennes.

Du hadde rett, det kom visst ikke flere barn. Det var Sokrates sin beste , tørrfisken Stoccafisso, som jeg forvekslet med et tredje barn i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde rett, det kom visst ikke flere barn. Det var Sokrates sin beste , tørrfisken Stoccafisso, som jeg forvekslet med et tredje barn i familien.

''Det var Sokrates sin beste , tørrfisken Stoccafisso, som jeg forvekslet med et tredje barn i familien.''

Hjernen din koblet dette antageligvis med tråden om de skitne og illeluktende barna ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det var Sokrates sin beste , tørrfisken Stoccafisso, som jeg forvekslet med et tredje barn i familien.''

Hjernen din koblet dette antageligvis med tråden om de skitne og illeluktende barna ;-)

Sånn er selvfølgelig sammenhengen, ja! Og dersom jeg tenker nok på illeluktende tørrfisk, så kanskje jeg lar meg overbevise om nødvendigheten av å skure nøye mellom tærne daglig, eller kanskje et par ganger om dagen er nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...