Gå til innhold

Vaske seg mellom tærne


Gjest er jeg en gris?

Anbefalte innlegg

Veldig så møkkete du klarer å bli i løpet av et døgn da... Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?

Min kropp blir mer enn ren nok av renhold som tilsvarer omtrent det som trådstarter skisserer. Det hender forresten at jeg tar meg tid til å vaske nøye mellom tærne, men som regel er jeg mest opptatt av å tørke godt akkurat der.

Her er man en gris hvis man vasker seg for lite, men så blir man jammen kritisert for å vaske seg for nøye også.

"Til lags åt alle kan ingen vara".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    30

  • morsan

    23

  • laban

    20

  • Katt-ja

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv

Veldig så møkkete du klarer å bli i løpet av et døgn da... Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?

Min kropp blir mer enn ren nok av renhold som tilsvarer omtrent det som trådstarter skisserer. Det hender forresten at jeg tar meg tid til å vaske nøye mellom tærne, men som regel er jeg mest opptatt av å tørke godt akkurat der.

Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?"

Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?"

Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.

''Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.''

Ja,- akkurat _der_ blir jeg også spesielt skitten,- hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?"

Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.

Det bør du være:-)

Jeg ser herved at jeg må moderere mitt utsagn om at jeg såper inn hele kroppsflaten, for bakpå der når jeg ikke lenger med mine armer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Her er man en gris hvis man vasker seg for lite, men så blir man jammen kritisert for å vaske seg for nøye også.

"Til lags åt alle kan ingen vara".

Jeg er også nøye med å såpe inn hver eneste bit av legemet mitt, unntatt i ansiktet, jeg er omhyggelig med å vaske ørene også.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er man en gris hvis man vasker seg for lite, men så blir man jammen kritisert for å vaske seg for nøye også.

"Til lags åt alle kan ingen vara".

Det var du som sa følgende til den du svarte:

''Våt ja, men ikke ren...''

Derfor jeg lurte på om du var spesielt møkkete siden du mente nøye såpevask var nødvendig alle steder på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?"

Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.

Ulike mennesker prioriterer ulikt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

''Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.''

Ja,- akkurat _der_ blir jeg også spesielt skitten,- hehe...

Må man ta hele kroppsflaten, så må man, kan ikke hoppe over noen steder, nei!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnikk gnikk

Sitat: "Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen."

Svar: Jeg gjør det hver gang jeg dusjer meg.

Du er ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnikk gnikk

Jeg er også nøye med å såpe inn hver eneste bit av legemet mitt, unntatt i ansiktet, jeg er omhyggelig med å vaske ørene også.

;-)

Håper at du passer godt bak ørene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Håper at du passer godt bak ørene:-)

Det skal jeg sannelig huske på i morgen, kanskje, det er det stedet jeg har forsømt?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg er en og Bookworm er en til, så da er vi to, og da kan man ikke bruke ordet "alle".

Hun skrev: ''Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen.''

Da spiller det ingen rolle om du og Bookworm og 860 andre vasker dere mellom tærne en gang om dagen; hennes utsagn er fortsatt fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Hørtes ut som en tvangshandling...

Nei, bare systematisk i forhold til helvask av legemet, men det var en som påpekte at jeg måtte være nøye med såpevaskingen bak ørene, og det skal jeg huske på.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?"

Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.

''Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.

''

Jeg har ikke så behov for å såpe meg inn mellom skulderbladene, men skulle gjerne vært mye nok til å kunne klø meg der mer effektivt. Så det er ok med god bevegelighet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Hun skrev: ''Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen.''

Da spiller det ingen rolle om du og Bookworm og 860 andre vasker dere mellom tærne en gang om dagen; hennes utsagn er fortsatt fornuftig.

OK da, jeg skal ikke krangle om det.

Men det er fortsatt ikke "alle" når det mangler to, det regnestykket får jeg ikke til å gå opp.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK da, jeg skal ikke krangle om det.

Men det er fortsatt ikke "alle" når det mangler to, det regnestykket får jeg ikke til å gå opp.

:-)

Hvis hun hadde sagt at ingen vasker seg mellom tærne, så hadde du hatt et poeng. Ikke når hun sier at hun ikke tror at alle gjør det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Skal dette diskuteres nå igjen? Var en lengre tråd om dette for en stund siden.....

Har ikke orket gå gjennom tråden her, men ja - jeg vasker tærne (dog ikke veldig grundig en for en).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...