Gå til innhold

Vaske seg mellom tærne


Gjest er jeg en gris?

Anbefalte innlegg

Gjest gnikk gnikk

OK da, jeg skal ikke krangle om det.

Men det er fortsatt ikke "alle" når det mangler to, det regnestykket får jeg ikke til å gå opp.

:-)

Jeg skrev at jeg ikke trodde at alle vasket seg mellom tærne hver dag. Hvorfor har du så store problemer med å forstå at to=alle? Selv om du tar med hele kongefamilien så beviser det ikke at alle vasker seg mellom tærne hver dag.

Det er faktisk nok at jeg og Mette Marit lar være og da har jeg rett, ja eller bare kronprinsessen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    30

  • morsan

    23

  • laban

    20

  • Katt-ja

    11

Mest aktive i denne tråden

Skal dette diskuteres nå igjen? Var en lengre tråd om dette for en stund siden.....

Har ikke orket gå gjennom tråden her, men ja - jeg vasker tærne (dog ikke veldig grundig en for en).

Vi har hatt en del agurk-diskusjoner den siste tiden; kommer sikkert av at det har vært ferietid og da koker vi gjerne suppe på de spikre som måtte dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vi har hatt en del agurk-diskusjoner den siste tiden; kommer sikkert av at det har vært ferietid og da koker vi gjerne suppe på de spikre som måtte dukke opp.

Det verste er at vi svarer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Jeg skrev at jeg ikke trodde at alle vasket seg mellom tærne hver dag. Hvorfor har du så store problemer med å forstå at to=alle? Selv om du tar med hele kongefamilien så beviser det ikke at alle vasker seg mellom tærne hver dag.

Det er faktisk nok at jeg og Mette Marit lar være og da har jeg rett, ja eller bare kronprinsessen:-)

:-) Jeg gir meg.

Men regnestykket går ikke opp når det mangler to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare systematisk i forhold til helvask av legemet, men det var en som påpekte at jeg måtte være nøye med såpevaskingen bak ørene, og det skal jeg huske på.

;-)

''Må man ta hele kroppsflaten, så må man''

Var denne formuleringen jeg syntes hørtes ut som litt tvangsnevrotisk ut, ser du :-) Men hvis du foretrekker å kalle det systematisk, så... Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Hvis hun hadde sagt at ingen vasker seg mellom tærne, så hadde du hatt et poeng. Ikke når hun sier at hun ikke tror at alle gjør det :-)

Jeg gir meg. :-)

Men allikevel får jeg ikke regnestykket til å gå opp. ;-) Hvis hun hadde skrevet nesten alle, så hadde det vært rett, for da kunne det være alle unntatt Bookworm og jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) Jeg gir meg.

Men regnestykket går ikke opp når det mangler to.

Aaaargh!

Hun sier at hun" kan _ikke_ tro at alle gjør det",- hun sier _ikke_ at "hun tror alle lar være"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Aaaargh!

Hun sier at hun" kan _ikke_ tro at alle gjør det",- hun sier _ikke_ at "hun tror alle lar være"...

Hun kunne si "nesten alle" da hadde vært rett, for da fikk Bookworm og jeg lov til å være utenom.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg. :-)

Men allikevel får jeg ikke regnestykket til å gå opp. ;-) Hvis hun hadde skrevet nesten alle, så hadde det vært rett, for da kunne det være alle unntatt Bookworm og jeg.

Nå tror jeg du har kjørt deg fast... Se på setningene en gang til, og tenk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg bare såper inn hele kroppen jeg rett og slett. Hele hudoverflaten. Hver dag i dusjen. Hva er det der snakket om skrittet og armhulene? Såper dere ikke inn resten, dere andre som har svart her?

''Såper dere ikke inn resten, dere andre som har svart her?''

Kunne ikke falle meg inn å såpe inn hele kroppen daglig, det ville heller ikke huden min ha godt av.

Jeg såper inn vitale steder daglig (gjerne med mild såpe type Lactacyd), andre steder et par ganger i uken (i forbindelse med hårvask), og enkelte steder på kroppen blir omtrent aldri såpet inn. Tenk dét! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

''Må man ta hele kroppsflaten, så må man''

Var denne formuleringen jeg syntes hørtes ut som litt tvangsnevrotisk ut, ser du :-) Men hvis du foretrekker å kalle det systematisk, så... Hehe..

Nå skjønte du poenget. Bra!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne si "nesten alle" da hadde vært rett, for da fikk Bookworm og jeg lov til å være utenom.

:-)

''Hun kunne si "nesten alle" da hadde vært rett, for da fikk Bookworm og jeg lov til å være utenom. :-)''

Kan du være snill og sitere det opprinnelige utsagnet hennes, og så sette "nesten" inn der du synes det passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Nå tror jeg du har kjørt deg fast... Se på setningene en gang til, og tenk!

Jeg har jo sagt at jeg gir meg for overmakten!

Elextra innrømmet også at hun vasker seg mellom tærne, så da er vi tre, og da blir regnestykket enda mer feil.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg. :-)

Men allikevel får jeg ikke regnestykket til å gå opp. ;-) Hvis hun hadde skrevet nesten alle, så hadde det vært rett, for da kunne det være alle unntatt Bookworm og jeg.

Tror du har en matte-blokade akkurat nå. Hvis du leser gjennom på nytt, så tror jeg du vil se at du glipper akkurat her.

Jeg kommer forøvrig sannsynligvis til å tenke på deg hver gang jeg er på leting etter en linjal til å klø meg med mellom skulderbladene de kommende dager...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg. :-)

Men allikevel får jeg ikke regnestykket til å gå opp. ;-) Hvis hun hadde skrevet nesten alle, så hadde det vært rett, for da kunne det være alle unntatt Bookworm og jeg.

LOL, for en diskusjon!

Du må gjerne gi deg, men du tar likevel feil her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Det har klar sammenheng med en etter-ferien-tendens-til-prokrastinering!

Så prominente ord du bruker, jeg finner det ikke engang i ordboken.

Hva betyr: "prokrastinering"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo sagt at jeg gir meg for overmakten!

Elextra innrømmet også at hun vasker seg mellom tærne, så da er vi tre, og da blir regnestykket enda mer feil.

:-)

Hehe... jeg er spent på hvor lenge du holder stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...