Gå til innhold

Har gått ned :-)

Anbefalte innlegg

Gjest reductil-23-03-09
Skrevet

Jeg har gått ned 2 kilo på 17 dager.Og da har det vært påske i mellom :-).Håper jeg klarer å forsette

Gjest suttekluten
Skrevet

Endrer du kostholdet i tillegg til at du bruker reductil, eller spiser du normalt?

Gjest reductil-23-03-09
Skrevet

Endrer du kostholdet i tillegg til at du bruker reductil, eller spiser du normalt?

Har kuttet ned på sjokolade og brus.Spiser det fortsatt med ikke i så store menger som før.Går også mere turer.Men ellers spiser jeg vanlig

Gjest suttekluten
Skrevet

Har kuttet ned på sjokolade og brus.Spiser det fortsatt med ikke i så store menger som før.Går også mere turer.Men ellers spiser jeg vanlig

Wow ;-). Kanskje noe for meg også dette, sliter meg snart ihjel med denne vekten :-)

Gjest reductil-23-03-09
Skrevet

Wow ;-). Kanskje noe for meg også dette, sliter meg snart ihjel med denne vekten :-)

Snakk med legen om det.Jeg blir iallefall motivert når jeg må til fastlegen å veie med hver 14 dag i starten.Jeg spiste sjokolade daglig før men nå er ikke lysten så stor lengere.Men jeg tror du må være ganske overvektig for å få disse tablettene.Lykke til

Gjest så flott for deg da:)
Skrevet

gratulerer,og lykke til:)

for meg funket reductil dårlig...gikk ned litt i starten,men tilsammen eter et halvt år hadde jeg gått OPP 10 kilo:( har ikke gått ytterligere opp etter at jeg sluttet,så for min del la jeg på meg av reductil:( mistet all apetitt,og jeg som spiser for lite fra før,"glemte" å spise...altså nedsatt forbrenning.

(er overvektig av andre grunner enn for mye eller feil mat)

Godt du har god effekt av pillene da:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...