Gå til innhold

Vann i kneet?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har et problem. Det ene kneet et stivt, i den forstand at det er noe press inni der. Det er væskefylt, svak hevelse på yttersiden av kneskåla.

Det har vært slik i over to uker, og jeg mener en liten vridning ligger til grunn for dette. Hva gjør jeg?

Gjest minnah
Skrevet

Uff, nå måtte jeg le - ser jo at innlegget ditt er seriøst, men det la seg ganske passende til i trådrekken... ;-)

Kan desverre ikke svare på spm ditt.. :-(

Skrevet

Uff, nå måtte jeg le - ser jo at innlegget ditt er seriøst, men det la seg ganske passende til i trådrekken... ;-)

Kan desverre ikke svare på spm ditt.. :-(

Jeg trodde også at det var et nytt vaskeinnlegg...*s*

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg trodde også at det var et nytt vaskeinnlegg...*s*

Jeg også!

Gjest Løveføtter
Skrevet

De andre her tenker bare hygiene i kveld;o)

Du kan jo ta en tur til legen.

Jeg har hatt vann i kneet noen ganger, det går over. Første gangen tappet legen det, for å se om det var noe mer enn vann... Fikk en tykk lang nål inn i kneet, og legen presset ut masse gul gugge... var vist helt normalt "vann".

Skrevet

Hvis det har vart i to uker og ikke blitt noe bedre hadde jeg tatt en tur til legen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...