Gå til innhold

AVG antivirusprogram

Anbefalte innlegg

Gjest alang
Skrevet

Forskjellen mellom gratis- og betalingsutgaven er hovedsaklig at sistnevnte har Identity Protection, noe AVG selvfølgelig fremhever som meget viktig. Det er imidlertid vel så interessant med vurderinger fra nøytralt hold. Håper derfor på svnspunkter fra dere.

• 3 uker senere...
Skrevet

Betalingsutgaven kan du være trygg på ikke inneholder virus. Noen antivirusprogrammer er virus i seg selv. Betalingsutgavene får høypris på grunn av etterspørsel, og har sannsynligvis flere antivirusdefinisjoner enn freeware.

Idenitityprotection bruker jeg ikke, fordi jeg aldri lagrer info som kan brukes til identitetstyveri og svindel, på pc.

Gjest alang
Skrevet

Betalingsutgaven kan du være trygg på ikke inneholder virus. Noen antivirusprogrammer er virus i seg selv. Betalingsutgavene får høypris på grunn av etterspørsel, og har sannsynligvis flere antivirusdefinisjoner enn freeware.

Idenitityprotection bruker jeg ikke, fordi jeg aldri lagrer info som kan brukes til identitetstyveri og svindel, på pc.

Takk for svar.

At gratisprogrammer fra useriøse leverandører kan inneholde virus, er det vel en viss risiko for. Jeg trodde imidlertid at dette ikke var tilfellet for store, velrenommerte aktører som AVG. Men jeg tar kanskje feil?

Skrevet

Takk for svar.

At gratisprogrammer fra useriøse leverandører kan inneholde virus, er det vel en viss risiko for. Jeg trodde imidlertid at dette ikke var tilfellet for store, velrenommerte aktører som AVG. Men jeg tar kanskje feil?

'' Jeg trodde imidlertid at dette ikke var tilfellet for store, velrenommerte aktører som AVG. Men jeg tar kanskje feil?''

Tror ikke du tar feil.

Virusspredingen har bare tiltatt enormt med årene. Derfor kan man snart nesten ikke være for forsiktig. I det siste har jeg hjulpet andre med å fjerne virus de fikk på maskinene sine. Norton greidde ikke ta dem vekk, de kunne heller ikke slettes i FileManager. (Det gikk etter litt jobbing.) Da hjalp det lite med to partisjoner på harddisken der nedlastingskatalog var på den partisjonen som ikke har programfiler. Det er faktisk bedre om nedlasting kan skje til minnepenn og deretter kjøres virussjekk på filene før de kopieres inn på harddisk. Om noe går galt, kan man i det minste fjerne minnepennen. Kanskje bedre å gå over til Linux?

Gjest alang
Skrevet

'' Jeg trodde imidlertid at dette ikke var tilfellet for store, velrenommerte aktører som AVG. Men jeg tar kanskje feil?''

Tror ikke du tar feil.

Virusspredingen har bare tiltatt enormt med årene. Derfor kan man snart nesten ikke være for forsiktig. I det siste har jeg hjulpet andre med å fjerne virus de fikk på maskinene sine. Norton greidde ikke ta dem vekk, de kunne heller ikke slettes i FileManager. (Det gikk etter litt jobbing.) Da hjalp det lite med to partisjoner på harddisken der nedlastingskatalog var på den partisjonen som ikke har programfiler. Det er faktisk bedre om nedlasting kan skje til minnepenn og deretter kjøres virussjekk på filene før de kopieres inn på harddisk. Om noe går galt, kan man i det minste fjerne minnepennen. Kanskje bedre å gå over til Linux?

"Det er faktisk bedre om nedlasting kan skje til minnepenn og deretter kjøres virussjekk på filene før de kopieres inn på harddisk. Om noe går galt, kan man i det minste fjerne minnepennen."

Enig. Det har jeg stort sett gjort i den senere tid.

PS! Kan du kanskje også fortelle meg hvordan en får opprettet tekstboks ved innlegg i DOL?

Skrevet

"Det er faktisk bedre om nedlasting kan skje til minnepenn og deretter kjøres virussjekk på filene før de kopieres inn på harddisk. Om noe går galt, kan man i det minste fjerne minnepennen."

Enig. Det har jeg stort sett gjort i den senere tid.

PS! Kan du kanskje også fortelle meg hvordan en får opprettet tekstboks ved innlegg i DOL?

''PS! Kan du kanskje også fortelle meg hvordan en får opprettet tekstboks ved innlegg i DOL?''

Du mener slik sitat-boks som ovenfor? Før og etter sitatet settes inn to enkle fnutter, altså tegnet på stjernetasten, det til høyre for Æ.

Gjest alang
Skrevet

''PS! Kan du kanskje også fortelle meg hvordan en får opprettet tekstboks ved innlegg i DOL?''

Du mener slik sitat-boks som ovenfor? Før og etter sitatet settes inn to enkle fnutter, altså tegnet på stjernetasten, det til høyre for Æ.

**Før og etter sitatet settes inn to enkle fnutter, altså tegnet på stjernetasten, det til høyre for Æ.**

Takk. Det kom ikke fram på forhåndsvisningen, men kanskje på sendt melding?

Gjest alang
Skrevet

**Før og etter sitatet settes inn to enkle fnutter, altså tegnet på stjernetasten, det til høyre for Æ.**

Takk. Det kom ikke fram på forhåndsvisningen, men kanskje på sendt melding?

Det gikk altså ikke. Jeg gjør tydeligvis noe feil.

Skrevet

Det gikk altså ikke. Jeg gjør tydeligvis noe feil.

Det er det andre tegnet på stjernetasten du skal bruke, altså '

Gjest alang
Skrevet

Det er det andre tegnet på stjernetasten du skal bruke, altså '

''Det er det andre tegnet på stjernetasten du skal bruke, altså' ''

Sånn ja, nå forstår jeg. Takk skal du ha :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...