Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest vaya con dios

Anbefalte innlegg

Gjest vaya con dios

På dol er det mange som kommer og går, er det noen du savner fra "gamle dager" eller noen du helst ikke ville sett igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    14

  • Line

    11

  • morsan

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest har vært her lenge

Sør savner jeg fordi han skapte mye liv og moro. Den jeg ikke savner er SDD, en oppblåst, arrogant blære.

Ellers synes jeg det er lite liv nå sammenlignet med før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Sør savner jeg fordi han skapte mye liv og moro. Den jeg ikke savner er SDD, en oppblåst, arrogant blære.

Ellers synes jeg det er lite liv nå sammenlignet med før.

Savner både SDD, Sør og en mannlig doler som jeg ikke husker nicket til. Han ga alltid så reflekterte svar.

Det er også noen jeg absolutt ikke savner. Men av høflighetshensyn lar jeg være å nevne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg savner humoren til Flisa og SDD. Ser for meg flisa med den åpne smekken på vei ut fra Ikea.

Jeg savner ikke ei viktigper-skrulle som pleide å være her, men av høflighetshensyn skal jeg også la være å nevne nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere av dem som er borte som jeg satte stor pris på da de var her, og som gjerne kunne ha kommet tilbake, men jeg går ikke rundt og "savner" noen. Jeg tenker sjelden på dem med mindre jeg minnes på dem f eks gjennom en slik tråd som dette.

Rart i grunnen, men slik har jeg også følt det med mange kolleger - i oppsigelestiden tenker jeg "å, så trist at x skal slutte - kommer til å savne vedkommende", men etter kort tid er det business as usual og jeg tenker ikke mer over det.

Likeså er det heller ingen jeg er veldig glad for ikke er her lenger (unntak gjelder for troll!)

Men det jeg virkelig kan savne, er mer aktivitet generelt på dol. det er bra til tider, men innimellom kan det være litt vel stille her. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lille ville trille

Jeg savner Angelica, Gemini, Tonie. Keinstein og SDD.

Det er noen eg ikke savner, men pytt og skitt au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg reflekterer sjelden over nick som blir borte, men det var ei som kalte seg Molly for leeeeenge siden - og henne tenker jeg faktisk av og til på om fortsatt er her. Hun var veldig morsom, husker jeg, hadde mange underfundige betraktninger.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nei, må innrømme at jeg ikke savner de som er borte. Før de evt. kommer igjen - da kan det være et kjært gjensyn :-).

Men kunne godt nevnt 5-6 nick nå som jeg ville savne _om_ de ble borte (tror jeg) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reflekterer sjelden over nick som blir borte, men det var ei som kalte seg Molly for leeeeenge siden - og henne tenker jeg faktisk av og til på om fortsatt er her. Hun var veldig morsom, husker jeg, hadde mange underfundige betraktninger.

:-)

molli, mammaen til Daniel?

Jeg tror ikke hun er her lenger. Men jeg er veldig sløv når det gjelder å forstå når folk skifter nick. F.eks. vet jeg ikke hva du kalte deg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

molli, mammaen til Daniel?

Jeg tror ikke hun er her lenger. Men jeg er veldig sløv når det gjelder å forstå når folk skifter nick. F.eks. vet jeg ikke hva du kalte deg tidligere.

Ja, Molli var det nok - og jeg husker ikke navnet på barnet, men jeg husker at hun fikk barn.

Jeg har hatt mange nick, men det har jeg ikke lyst til å snakke om... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Molli var det nok - og jeg husker ikke navnet på barnet, men jeg husker at hun fikk barn.

Jeg har hatt mange nick, men det har jeg ikke lyst til å snakke om... :-)

Skjønner jo det. Det var ikke meningen å få deg til å legge ut en liste, ville bare forklare at jeg ikke holder orden på de faste som plutselig kaller seg noe annet.

Noen ganger får jeg det tilfeldigvis med meg, men slett ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Skjønner jo det. Det var ikke meningen å få deg til å legge ut en liste, ville bare forklare at jeg ikke holder orden på de faste som plutselig kaller seg noe annet.

Noen ganger får jeg det tilfeldigvis med meg, men slett ikke alltid.

Neida, jeg tok det heller ikke slik, altså. :-)

Og forøvrig er jeg enig med deg, det er få jeg greier å "ta igjen" når de har skifta nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

løvinne71

Jeg har vel ikke akkurat så personlig forhold til noen her inne at jeg kan sies å SAVNE dem.

Men jeg registrerer jo at enkelte nick, som har vært ganske aktive, ikke er her (så ofte?) lenger.

To av dem jeg husker godt er Petter Smart, og Shitdiddelido (SDD). Kanskje fordi de var menn, som er i fåtall her inne.

Om disse evt har byttet nick og fortsatt er her inne, så har jeg nok ikke fått det med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant! Men er Flisa helt borte, da? Mener hun er innom i mellom

Jo,- hun er vel såvidt innom av og til - tror hun var her før jul med en "God Jul" i fjor - eller var det forfjor...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jo,- hun er vel såvidt innom av og til - tror hun var her før jul med en "God Jul" i fjor - eller var det forfjor...?

Huff, kan det være så lenge siden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kan det være så lenge siden :/

Akk, jo,- det siste jeg får fram fra Åpent fra henne er fra januar-08... Det ante meg,- det er ALLTID minst et år lenger siden enn jeg tror. Huff,- det sier nok noe om alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...