Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest vaya con dios

Anbefalte innlegg

Gjest har vært her lenge

Huff, så forferdelig. Dette kjente jeg faktisk ikke til. På den tiden var jeg bare sporadisk på dol.

Dette var da jeg såvidt hadde oppdaget dol. Jeg fikk ikke lyst til å bli her da jeg leste det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    14

  • Line

    11

  • morsan

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Det var en brutal innledning på meldingen din.

Hvis dette er riktig, så husker jeg jo åpenbart feil og noe beskjed fra webmaster kan jeg virkelig ikke huske - eller så har jeg ikke lest de innleggene. Får ikke med meg alt som skjer her inne.

"Det var en brutal innledning på meldingen din."

Enig! Sjeldent streng medfart du får. Husker det var et ufordragelig Maiken-nick her, men ikke noe som skulle avstedkommet tilbakemeldingene du får her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

''Maiken76 ble vel nesten mobbet ut av seksualitetsforumet, såvidt jeg husker. Tror det var et utslag av janteloven, idet hun opplevde fine ting som andre kritiserte og mente måtte være ukorrekt''

Nå får du faen meg gi deg. Var det noen som mobbet, var det hun selv. Og hun kunne være direkte ondskapsfull. Ikke alltid, men ofte. F. eks. husker jeg et tilfelle hvor ei ung jente skrev om plager med illeluktende utflod. Da gulpet maiken opp noe usj og æsj og "håper du ikke har type". Hun var flink til å hogge hodet av folk, og var frekk og ufin. Sannsynligvis skremte hun mange vekk. Hun var også veldig ekkel mot alle som slet med overvekt. Og manglet fullstendig empati.

Jantelov, du liksom. Tror neppe at webmaster ville ha oppfordret til boikott av innleggene hennes uten god grunn.

Har faktisk lurt på om jeg forvekslet maiken med snilen..... men god knows.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...