Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest vaya con dios

Anbefalte innlegg

Gjest Husker du?

Jeg tror hun og mange andre vet at man skriver oppegående og ikke oppgående.....

Ellers forstår jeg ikke hva du mener.

Du er langt mer skrullete en du er oppegående og du er akkurat slik jeg husker deg og det var derfor du fikk så mye pepper også fra SDD.

For en tid tilbake la du inn et innlegg på åpent forum, hvor du etterlyste deg selv og lurte på hvor du selv var blitt av. Du husket "tilsynelatende" ikke nicket ditt, men lurte på om vi gjorde. Da jeg jeg lurte på om det kunne være bebba, bekreftet du dette. Senere dukket du opp flere steder og var lett gjenkjennelig.

Du var en liten periode Afrodita og her i denne tråden smisker du med Mrxx. Like takknemlig som du var i gamle dager.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4105070

Og at du "elsker" Sør er ikke noe nytt. Det gjorde du også den gangen.

Sør var flink med slike som deg. Det skal han ha;-)

Jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at du blir gjenkjent og at du er like skrullete og selvskrytende som du var den gangen.

Du blir ikke noe mer oppegående av du gjentar det selv om og om igjen i det uendelige. Du er tross alt ei skikkelg skrulle og det var det SDD og flere sa til deg og det er du jo fremdeles.

Du burde ha fått hjelp for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    14

  • Line

    11

  • morsan

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

Du prøver på en måte som jeg ikke liker å gjøre meg mistenkelig. Det er bra at du forsvarer dine venner, men det endrer ikke på at jeg opplevde SDD som en arrogant, selvgod blære. Jeg vet ikke hvem han er i RL og legger ikke ut noen opplysninger om annet enn hvordan jeg opplevde han på dol.

Helt greit for meg det, men jeg trenger uansett ikke å forsvare vennene mine ovenfor noen. Hvordan du opplever noen, har ikke jeg noe med. Negativitet trenger man ikke proklamere for hele verden heller :)

Ha en fin dag, where ever you are. Jeg signerer nå i det minste med navnet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har vært her lenge

Du er langt mer skrullete en du er oppegående og du er akkurat slik jeg husker deg og det var derfor du fikk så mye pepper også fra SDD.

For en tid tilbake la du inn et innlegg på åpent forum, hvor du etterlyste deg selv og lurte på hvor du selv var blitt av. Du husket "tilsynelatende" ikke nicket ditt, men lurte på om vi gjorde. Da jeg jeg lurte på om det kunne være bebba, bekreftet du dette. Senere dukket du opp flere steder og var lett gjenkjennelig.

Du var en liten periode Afrodita og her i denne tråden smisker du med Mrxx. Like takknemlig som du var i gamle dager.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4105070

Og at du "elsker" Sør er ikke noe nytt. Det gjorde du også den gangen.

Sør var flink med slike som deg. Det skal han ha;-)

Jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at du blir gjenkjent og at du er like skrullete og selvskrytende som du var den gangen.

Du blir ikke noe mer oppegående av du gjentar det selv om og om igjen i det uendelige. Du er tross alt ei skikkelg skrulle og det var det SDD og flere sa til deg og det er du jo fremdeles.

Du burde ha fått hjelp for dette.

Spørs hvem trenger hjelp? Du kan ikke være helt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har vært her lenge

Helt greit for meg det, men jeg trenger uansett ikke å forsvare vennene mine ovenfor noen. Hvordan du opplever noen, har ikke jeg noe med. Negativitet trenger man ikke proklamere for hele verden heller :)

Ha en fin dag, where ever you are. Jeg signerer nå i det minste med navnet mitt :)

Heter du Line? Jeg trodde alle brukte nick her, og jeg har aldri brukt fast nick.

Jeg synes vi kan legge ned denne diskusjonen. Den fører ikke frem til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er borte, og flere jeg lurer på hvor er blitt av. Spesielt Tjorven... lever hun fremdeles? Noen som vet?

Sånn ellers så synes jeg de nye Dolerne (de som har kommet til de siste ti årene) er helt supre også!

Ja Tjorven er ei eg også har tenkt en del på, ho var klok, raus og ydmyk, eit godt menneske tror eg...

Husker deg og (fra den gang vi hadde hjemmesider) du var (er?:-)))) nydelig på eit bilde fra hjemmesiden din, men eg turte aldri si det til deg..he.he.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så kan eg ikkje si det, verden går videre og "det som var" kommer ALDRI tilbake uansett om alle de gamle skulle dukke opp igjen.

Men eg hadde mest (og best) kontakt med "Molli", "Stina", "Månestråle" og "Amiga".

Eg har hatt mange fine stunder her inne og noen av de som har bidratt mest til det er (foruten de ovenfornevnte) Andor, Grip, Flisa, Gyrken, Shandy, Lion, Melissa, Zirine, Fem@le, Woolfie, MetteB, SDD, Stone m.flere

Nb! For ikkje å glemme nyydelige Zuul/Zuuul...lurer på åssen det står til med ho???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter du Line? Jeg trodde alle brukte nick her, og jeg har aldri brukt fast nick.

Jeg synes vi kan legge ned denne diskusjonen. Den fører ikke frem til noe.

Ja, jeg har brukt navnet mitt som nick siden "tidenes morgen". Ser det står man skal logge inn med mailadresse, men jeg logger inn med navnet mitt...

Den gang for 13 år siden så jeg ingen grunn til å finne på et nick, for det var ikke så mange som holdt til her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Tjorven er ei eg også har tenkt en del på, ho var klok, raus og ydmyk, eit godt menneske tror eg...

Husker deg og (fra den gang vi hadde hjemmesider) du var (er?:-)))) nydelig på eit bilde fra hjemmesiden din, men eg turte aldri si det til deg..he.he.....

Hehehe... takk for det ;) Er en del år siden den hjemmesida tok natta, tror jeg. Var den tida da "alle" skulle ha ei side her på Dol det, men jeg fant det klokest å la være å oppdatere den noe mer.

Fikk meg noen ubehagelige overraskelser... samt at jeg fikk utrolig god kontakt med et menneske gjennom to år, som jeg i ettertid ikke skjønner hvem er. Tror vedkommende utga seg for å være tre forskjellige personligheter... ialle fall vet ingen av "vennene hans" som jeg har kontaktet hva det er jeg snakker om. Betenkelig, og egentlig litt sårt, for det var som en god venn som forsvant, og som jeg fremdeles på et vis savner og lurer på hvem virkelig var.

(Om han leser dette, så hadde det vært godt med et livstegn og ei forklaring!)

Ba med deg da, Geir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... takk for det ;) Er en del år siden den hjemmesida tok natta, tror jeg. Var den tida da "alle" skulle ha ei side her på Dol det, men jeg fant det klokest å la være å oppdatere den noe mer.

Fikk meg noen ubehagelige overraskelser... samt at jeg fikk utrolig god kontakt med et menneske gjennom to år, som jeg i ettertid ikke skjønner hvem er. Tror vedkommende utga seg for å være tre forskjellige personligheter... ialle fall vet ingen av "vennene hans" som jeg har kontaktet hva det er jeg snakker om. Betenkelig, og egentlig litt sårt, for det var som en god venn som forsvant, og som jeg fremdeles på et vis savner og lurer på hvem virkelig var.

(Om han leser dette, så hadde det vært godt med et livstegn og ei forklaring!)

Ba med deg da, Geir?

''Tror vedkommende utga seg for å være tre forskjellige personligheter...''

Skummelt dette... :-( Var det ILDG? PappaBjørn osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241965928' post='4146687]

''Tror vedkommende utga seg for å være tre forskjellige personligheter...''

Skummelt dette... :-( Var det ILDG? PappaBjørn osv?

ILDG var den første jeg også tenkte på da jeg leste dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ILDG var den første jeg også tenkte på da jeg leste dette.

Mener å huske at han ble ekskludert pga av noe herp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241968920' post='4146704]

Mener å huske at han ble ekskludert pga av noe herp?

Jeg vet ikke om han ble ekskludert, men det er flere her som har hatt veldig dårlig erfaring med ham, deriblant jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om han ble ekskludert, men det er flere her som har hatt veldig dårlig erfaring med ham, deriblant jeg.

Huff, sånt er forferdelig ekkelt. Hva gjorde han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241969934' post='4146710]

Huff, sånt er forferdelig ekkelt. Hva gjorde han?

Jeg vil ikke ta det her på åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241965928' post='4146687]

''Tror vedkommende utga seg for å være tre forskjellige personligheter...''

Skummelt dette... :-( Var det ILDG? PappaBjørn osv?

Neida, en kjempetrivelig fyr som jeg fikk fullt navn og adresse på, men det viste seg etter et par år å ikke stemme likevel... da jeg først sjekket det opp. Vet til og med nøyaktig hvor hen i Trondheim vedkommendes partner bodde (men partneren var vel den samme som han jeg prata med, sikkert...), og hvor to vennepar bodde. Har vært i kontakt med disse venneparene, samt en profilert musiker, og ingen aner hva jeg prater om. En av dem ønsket forresten ikke å bli blandet inn i dette.... så jeg finner nok aldri ut hva dette var.

Jeg "avslørte" vedkommende på to skrivefeil som gikk igjen hos ham, partneren og bestevennen. Samme person det da, muligens, siden alle tre ble mye mer borte da én ble syk. I ettertid har jeg blitt kontaktet av ei her på Dol som ville prate med meg angående samme person, og det mente jeg var ok, så lenge jeg fikk møte henne. Har mye å fortelle jeg, men jeg hørte ikke mer fra henne da jeg sa jeg ville møte henne. Samme person det og da, sikkert.

Jeg har muligens utviklet litt for sterke antenner... redd for å gå på en smell igjen, selv om jeg egnetlig bare savner kontakten med vedkommende. Håper han har det bra, hvem det nå enn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Joppe, Edvarda, Skorpionfisken og flisa. Men føler samtidig at det er litt dårlig gjort å etterlyse flisa, siden hun selv fortalte at hun må holde seg borte for å unngå å bli hekta igjen. Alt eller intet.

Og Rosanna, (?) som jeg aldri "kjente", men som må være tidenes morsomste. Jeg søkte opp noen gamle innlegg og lo så jeg skreik. Hun hadde en ganske barsk humor, og hadde mye moro med Berthold Grünfeldt.

Edvarda og Flisa savner jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Jeg vil ikke ta det her på åpent forum.

Han var utrolig hyggelig og morsom under ett av sine nick, men ILDG var til tider ganske så ufyselig. Da jeg fant ut at disse nickene var samme person, ble jeg ganske paff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var utrolig hyggelig og morsom under ett av sine nick, men ILDG var til tider ganske så ufyselig. Da jeg fant ut at disse nickene var samme person, ble jeg ganske paff.

Han må ha hatt en splittet personlighet for jeg hadde litt privat mail-kontakt med ILDG for en del år siden og da var han bare hyggelig. Men jeg har jo i ettertid skjønt at det slettes ikke er tilfelle for mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har vært her lenge

Ja, jeg har brukt navnet mitt som nick siden "tidenes morgen". Ser det står man skal logge inn med mailadresse, men jeg logger inn med navnet mitt...

Den gang for 13 år siden så jeg ingen grunn til å finne på et nick, for det var ikke så mange som holdt til her inne.

Det er helt greit, spesielt når du har så enkelt navn som Line. Synes bare det er greit og ikke positivt eller negativt i seg selv, og forstår ikke hvorfor du trakk det frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...