Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest vaya con dios

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    14

  • Line

    11

  • morsan

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

[quote name=Shira :o)' timestamp='1241555219' post='4143865]

Kan du ikke hilse til Gemini fra meg? Lenge siden jeg snakket med Gemini og håper at alt går bra. :o)

Det skal jeg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

[quote name=Shira :o)' timestamp='1241555219' post='4143865]

Kan du ikke hilse til Gemini fra meg? Lenge siden jeg snakket med Gemini og håper at alt går bra. :o)

Jeg fikk raskt svar. Hun har det bra, syns det er hyggelig å bli savnet og ber meg hilse tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vavva

"Begge plassene"?

Dolere som ikke er her lenger er spredd på flere steder. Jeg har f.eks. kontakt med både flisa, Sør og Gemini, uten at noen av dem er på Solsiden. Prozak (som heller ikke er der) har jeg ikke kontakt med, men jeg kjenner hans fulle navn og har sett at han er på facebook, så jeg kunne gitt ham beskjed der om jeg ønsket. MsSophie har jeg mailadressen til.

Det er sikkert mange som har tilsvarende kontakter.

Den eneste av dem som jeg har lyst å vite litt om er Sør. Hvorfor har han sluttet>? ,og hva driver han med nå? De andre betyr i,kke noe særlig for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Den eneste av dem som jeg har lyst å vite litt om er Sør. Hvorfor har han sluttet>? ,og hva driver han med nå? De andre betyr i,kke noe særlig for meg....

Jeg vet ikke hvorfor han sluttet på dol. Men han er veldig aktiv på et par andre forum jeg er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Jeg fikk raskt svar. Hun har det bra, syns det er hyggelig å bli savnet og ber meg hilse tilbake.

Det var kjekt å høre at alt var bra :o) Takk skal du ha for at du overbrakte en hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er borte, og flere jeg lurer på hvor er blitt av. Spesielt Tjorven... lever hun fremdeles? Noen som vet?

Sånn ellers så synes jeg de nye Dolerne (de som har kommet til de siste ti årene) er helt supre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at de jeg hadde best kontakt med i "gamle dager", har jeg fremdeles kontakt med via andre kilder, eller utenfor nettet. En kaffekopp eller øl ute et sted funker vel så godt som chatting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør savner jeg fordi han skapte mye liv og moro. Den jeg ikke savner er SDD, en oppblåst, arrogant blære.

Ellers synes jeg det er lite liv nå sammenlignet med før.

Hehe... det er godt ikke alle er sånn i virkeligheten, som de fremstår på skjermen! SDD er en super fyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pungendungen

Laguna ja! Er hun her under et annet nick, eller er hun forsvunnet?

Husker at hun og jeg hadde vært på eksakt samme plass en ettermiddag (på en bestemt plen) - og ås fant vi det ut på DOL dagen etter at vi hadde vært der begge to :-DDD

¨'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liiiiiion som ble utestengt ørten ganger , og fikk en ny i i nicket sitt hver gang hun kom inn igjen var jo litt morsom.

Sør savnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke akkurat så personlig forhold til noen her inne at jeg kan sies å SAVNE dem.

Men jeg registrerer jo at enkelte nick, som har vært ganske aktive, ikke er her (så ofte?) lenger.

To av dem jeg husker godt er Petter Smart, og Shitdiddelido (SDD). Kanskje fordi de var menn, som er i fåtall her inne.

Om disse evt har byttet nick og fortsatt er her inne, så har jeg nok ikke fått det med meg...

Petter Smart ja, trivelig fyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest har vært her lenge

Hehe... det er godt ikke alle er sånn i virkeligheten, som de fremstår på skjermen! SDD er en super fyr ;)

jeg har hørt det fra andre at SDD er super fyr, men jeg tror ikke på det. Han er en oppblåst blære og mobber, og hva det nå kalles. Han har latterliggjort både meg og andre han ikke liker på en måte som viser at han er superegoist som tenker bare på seg selv. Det er vel derfor han er så hyggelig og snill mot noen damer som dyrker han omtrent som frelseren.

I tillegg så innrømmer han ikke feil, og er akkurat som andre voldsutøvere som legger skylden på offeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

"Begge plassene"?

Dolere som ikke er her lenger er spredd på flere steder. Jeg har f.eks. kontakt med både flisa, Sør og Gemini, uten at noen av dem er på Solsiden. Prozak (som heller ikke er der) har jeg ikke kontakt med, men jeg kjenner hans fulle navn og har sett at han er på facebook, så jeg kunne gitt ham beskjed der om jeg ønsket. MsSophie har jeg mailadressen til.

Det er sikkert mange som har tilsvarende kontakter.

Du har selvsagt rett. :-)

Tenkte åpenbart ikke igjennom alt før jeg svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsiden er...

Hva er "solsiden"?

Et annet diskusjonsforum?

Et annet forum, ja. Med litt småparanoide inntakskrav når man er vant til å kunne være passiv tilskuer den første tiden på et nytt forum. Jeg var innom og kikka, men det var for mye kose-mose-prat for min del. Og en del diskusjoner som gikk over skaftet. Så jeg regner med at brukernavnet mitt er sletta pga lite bruk. Sikkert kjekt for dem som liker sånt, men det var ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt det fra andre at SDD er super fyr, men jeg tror ikke på det. Han er en oppblåst blære og mobber, og hva det nå kalles. Han har latterliggjort både meg og andre han ikke liker på en måte som viser at han er superegoist som tenker bare på seg selv. Det er vel derfor han er så hyggelig og snill mot noen damer som dyrker han omtrent som frelseren.

I tillegg så innrømmer han ikke feil, og er akkurat som andre voldsutøvere som legger skylden på offeret.

Haha... akkurat :-D

Jeg dyrker han ikke, og ser ikke på han som noen frelser. Han er bare en veldig god venn, som jeg vet er der uansett om kontakten varierer. Og jeg er kresen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

løvinne71

Et annet forum, ja. Med litt småparanoide inntakskrav når man er vant til å kunne være passiv tilskuer den første tiden på et nytt forum. Jeg var innom og kikka, men det var for mye kose-mose-prat for min del. Og en del diskusjoner som gikk over skaftet. Så jeg regner med at brukernavnet mitt er sletta pga lite bruk. Sikkert kjekt for dem som liker sånt, men det var ikke noe for meg.

Ok. takk for svar. Da vet jeg det...

Er ikke så veldig oppdatert på hva som finnes av sånne forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir

Eller kanskje han jobber enda litt mer for å kunne invitere med seg den nye daten (billetter på svartebørs er ikke billig)?

ny date??

Fortell...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...