Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest vaya con dios

Anbefalte innlegg

Jeg reflekterer sjelden over nick som blir borte, men det var ei som kalte seg Molly for leeeeenge siden - og henne tenker jeg faktisk av og til på om fortsatt er her. Hun var veldig morsom, husker jeg, hadde mange underfundige betraktninger.

:-)

Molli husker jeg også; syntes det var synd da hun forsvant. Tror hun har et barn på alder med et av mine barn, og at vi gikk gravide samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    14

  • Line

    11

  • morsan

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

Skjønner jo det. Det var ikke meningen å få deg til å legge ut en liste, ville bare forklare at jeg ikke holder orden på de faste som plutselig kaller seg noe annet.

Noen ganger får jeg det tilfeldigvis med meg, men slett ikke alltid.

''Noen ganger får jeg det tilfeldigvis med meg, men slett ikke alltid.''

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matildes mor

Savner både SDD, Sør og en mannlig doler som jeg ikke husker nicket til. Han ga alltid så reflekterte svar.

Det er også noen jeg absolutt ikke savner. Men av høflighetshensyn lar jeg være å nevne dem.

Tenker du på prozak(tror det ble skrevet slik)? En hyggelig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg tok det heller ikke slik, altså. :-)

Og forøvrig er jeg enig med deg, det er få jeg greier å "ta igjen" når de har skifta nick.

''Og forøvrig er jeg enig med deg, det er få jeg greier å "ta igjen" når de har skifta nick.''

Enig, men du var enkel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg savner Gyda og Pink (et eller annet).

Det er noen det er veldig godt at ikke er her lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241436943' post='4143075]

''Og forøvrig er jeg enig med deg, det er få jeg greier å "ta igjen" når de har skifta nick.''

Enig, men du var enkel ;-)

Sier du det? Hva begynte mitt forrige nick på, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Hva begynte mitt forrige nick på, da?

En konsonant - og så inneholdt det et nummer?

Kanskje jeg ikke er så sløv allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Sier du det? Hva begynte mitt forrige nick på, da?

Må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig jeg også nå :-). "Kjente" jeg deg under ditt forrige nick, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

En konsonant - og så inneholdt det et nummer?

Kanskje jeg ikke er så sløv allikevel.

Sløv er du slettes ikke, men nei - det har jeg ikke hatt som nick av hva jeg kan huske, i alle fall. Men jeg har hatt mange, altså, fra starten i -96.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig jeg også nå :-). "Kjente" jeg deg under ditt forrige nick, tro?

Ja, vi "snakket" sammen da også. Om enn ikke så mye som nå; jeg var mye mindre aktiv da. Har hatt perioder på og av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, vi "snakket" sammen da også. Om enn ikke så mye som nå; jeg var mye mindre aktiv da. Har hatt perioder på og av.

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

I farta kommer jeg på flisa og laguna. Festlige damer!!

Ellers hadde det hadde vært ok med litt flere mannfolk her. Men et par-tre av de tidligere faste kan jeg godt unnvære..... Uten å nevne "navn" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest minnah

Jeg savner Angelica, Gemini, Tonie. Keinstein og SDD.

Det er noen eg ikke savner, men pytt og skitt au.

Enig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest molotow

Jeg savner Angelica, Gemini, Tonie. Keinstein og SDD.

Det er noen eg ikke savner, men pytt og skitt au.

Du skal ikke se bort fra at tonie fortsatt er her, men at hun av grunner enkelte her såvidt kjenner til (og enkelte andre vet litt mer om), har valgt å pensjonere nicket sitt for å unngå problemer med visse her som jeg av høflighetshensyn ikke skal nevne ved navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Hva begynte mitt forrige nick på, da?

M

Du skiftet nick ifm navnestatisitikk-linken. Jeg har tydeligvis vært het litt for mye i 2008 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg savner Angelica, Gemini, Tonie. Keinstein og SDD.

Det er noen eg ikke savner, men pytt og skitt au.

Jeg har tipset Angelica om at hun er savnet, så kanskje hun titter innom dol en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort fra at tonie fortsatt er her, men at hun av grunner enkelte her såvidt kjenner til (og enkelte andre vet litt mer om), har valgt å pensjonere nicket sitt for å unngå problemer med visse her som jeg av høflighetshensyn ikke skal nevne ved navn.

Jeg håper det stemmer at hun fortsatt er her. Liker den direkte og litt underfundige stilen hennes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyrken!

Jeg husker også godt Gyrken. Det hadde vært godt å ha henne her i slike diskusjoner hvor dol er overbefolket med mennesker som kun gjør - og alltid har gjort - det _eneste_ rette her i verden...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...