Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest vaya con dios

Anbefalte innlegg

Jeg har tipset Angelica om at hun er savnet, så kanskje hun titter innom dol en tur.

Gamle dolere pleier jo ofte å dukke opp relativt raskt hvis de blir diskutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    14

  • Line

    11

  • morsan

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

En av de som gjorde sterkt inntrykk på meg den gangen jeg begynte å dole, var Vilje. Intensiteten i innleggene hennes var vanskelig å overse, og jeg ble ganske berørt da hun og hlp valgte å ta livet av seg.

Ellers så savner jeg Flisa, Goliath, Sukk og Prippen (eller hva var det h*n kalte seg som alltid var tilstede på Småprat og som "påberopte" seg det som fantes av tragedier?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Gamle dolere pleier jo ofte å dukke opp relativt raskt hvis de blir diskutert.

Det kan nok skyldes to ting. For det første at de fortsatt er på dol under nye nick, og for det andre at de blir tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner ikke noen spesielt som jeg kommer på. Av en eller annen grunn husker jeg noen som kalte seg for mor i juni. Og, soleil, pluss noen nick på psykiatriforum som jeg syns var morsomme eller som jeg syns jeg delte humor med. Generelt savner jeg flere menn her, for likevekten sin skyld. Men man får vel bare dra ut i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg savner ikke noen spesielt som jeg kommer på. Av en eller annen grunn husker jeg noen som kalte seg for mor i juni. Og, soleil, pluss noen nick på psykiatriforum som jeg syns var morsomme eller som jeg syns jeg delte humor med. Generelt savner jeg flere menn her, for likevekten sin skyld. Men man får vel bare dra ut i verden.

Mor i juni gikk over til å kalle seg mij. Er ikke hun her enda, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor i juni gikk over til å kalle seg mij. Er ikke hun her enda, da?

Åja:-) Jo, hun tror jeg er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241449567' post='4143162]

M

Du skiftet nick ifm navnestatisitikk-linken. Jeg har tydeligvis vært het litt for mye i 2008 ;-)

Oi, kombinasjonen av din M pluss labans forslag om tall minner meg om et "festlig" nicck fra way back when;-)

(Som jeg absolutt IKKE tror er ViViola, altså*S*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kombinasjonen av din M pluss labans forslag om tall minner meg om et "festlig" nicck fra way back when;-)

(Som jeg absolutt IKKE tror er ViViola, altså*S*)

Fikk du mail fra meg forleden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Tenker du på prozak(tror det ble skrevet slik)? En hyggelig kar.

Ja, jeg husker prozak. Likte han også-men det er en annen jeg tenkte på. Mrxx er jo her i blant - og bra er jo det. Så det er ikke han heller.

En annen- husker jommen ikke nick. Men trivelig og romslig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest molotow

Jeg håper det stemmer at hun fortsatt er her. Liker den direkte og litt underfundige stilen hennes:-)

Ja, hun er i grunnen en ordentlig godjente når det kommer til stykket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, jeg husker prozak. Likte han også-men det er en annen jeg tenkte på. Mrxx er jo her i blant - og bra er jo det. Så det er ikke han heller.

En annen- husker jommen ikke nick. Men trivelig og romslig kar.

Geir - hvor har det blitt av ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner både SDD, Sør og en mannlig doler som jeg ikke husker nicket til. Han ga alltid så reflekterte svar.

Det er også noen jeg absolutt ikke savner. Men av høflighetshensyn lar jeg være å nevne dem.

Andor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest molotow

Mange av de som var her før er på andre nettsteder jeg kjenner til, men det er også noen som bare forsvant. gyrken vet jeg ikke hvor er, og det hadde vært hyggelig om hun tok seg en tur innom. molli likeså. Nemi forsvant også sporløst, og det hadde vært hyggelig å se henne igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er på jordomseiling med Jølsen?

*he he* Eller kanskje han har jobber døgnet rundt for å betale for de Kiri te Kanawa-i-låven-billettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Eller kanskje han har jobber døgnet rundt for å betale for de Kiri te Kanawa-i-låven-billettene?

*hyler av latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

*he he* Eller kanskje han har jobber døgnet rundt for å betale for de Kiri te Kanawa-i-låven-billettene?

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...