Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest vaya con dios

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    14

  • Line

    11

  • morsan

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

Så moro at jeg er savnet, men har ikke gått noen steder jeg :-)))))

Der var du!. Jeg husker mor i juni, også ble det sommer også ble hun liksom borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du!. Jeg husker mor i juni, også ble det sommer også ble hun liksom borte.

Klarer ikke forlate dol merker jeg, men har ikke gjort så harde forsøk på det heller, da.

Var mij i mange år, men lenge siden nå. Har pratet litt med deg under mitt nåværende nick også jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke forlate dol merker jeg, men har ikke gjort så harde forsøk på det heller, da.

Var mij i mange år, men lenge siden nå. Har pratet litt med deg under mitt nåværende nick også jeg. :-)

Ja, det har du vel:-) Men, altså, er du her under et annet nick? Jeg blir litt forvirra når folk bytter nick, men så er det liksom noe kjent med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Joppe, Edvarda, Skorpionfisken og flisa. Men føler samtidig at det er litt dårlig gjort å etterlyse flisa, siden hun selv fortalte at hun må holde seg borte for å unngå å bli hekta igjen. Alt eller intet.

Og Rosanna, (?) som jeg aldri "kjente", men som må være tidenes morsomste. Jeg søkte opp noen gamle innlegg og lo så jeg skreik. Hun hadde en ganske barsk humor, og hadde mye moro med Berthold Grünfeldt.

Har Berthold Grünfeldt vært her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du vel:-) Men, altså, er du her under et annet nick? Jeg blir litt forvirra når folk bytter nick, men så er det liksom noe kjent med dem.

Er her ja, men med et annet nick. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Berthold Grünfeldt vært her?

''Har Berthold Grünfeldt vært her?''

Ja, han var fagperson på sexforumet for mange år siden. Nå har han dessverre vandret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pungendungen

Jeg har vel ikke akkurat så personlig forhold til noen her inne at jeg kan sies å SAVNE dem.

Men jeg registrerer jo at enkelte nick, som har vært ganske aktive, ikke er her (så ofte?) lenger.

To av dem jeg husker godt er Petter Smart, og Shitdiddelido (SDD). Kanskje fordi de var menn, som er i fåtall her inne.

Om disse evt har byttet nick og fortsatt er her inne, så har jeg nok ikke fått det med meg...

Sdd er på solsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg husker prozak. Likte han også-men det er en annen jeg tenkte på. Mrxx er jo her i blant - og bra er jo det. Så det er ikke han heller.

En annen- husker jommen ikke nick. Men trivelig og romslig kar.

Goliath?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241458331' post='4143223]

Andor?

Leste annet innlegg her- og nå husker jeg nicket: keinstein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det kan nok skyldes to ting. For det første at de fortsatt er på dol under nye nick, og for det andre at de blir tipset.

Ikke så rart.

Flere er jo på begge plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg savner Gyda og Pink (et eller annet).

Det er noen det er veldig godt at ikke er her lenger.

Enig i siste setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du!. Jeg husker mor i juni, også ble det sommer også ble hun liksom borte.

Det ville jo ha blitt litt slitsomt for henne om hun var nødt til å bli mor i juni hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jo ha blitt litt slitsomt for henne om hun var nødt til å bli mor i juni hvert år.

;-)

Eventuelt litt trist at det _bare_ er i juni hun er mor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ikke så rart.

Flere er jo på begge plassene.

"Begge plassene"?

Dolere som ikke er her lenger er spredd på flere steder. Jeg har f.eks. kontakt med både flisa, Sør og Gemini, uten at noen av dem er på Solsiden. Prozak (som heller ikke er der) har jeg ikke kontakt med, men jeg kjenner hans fulle navn og har sett at han er på facebook, så jeg kunne gitt ham beskjed der om jeg ønsket. MsSophie har jeg mailadressen til.

Det er sikkert mange som har tilsvarende kontakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

"Begge plassene"?

Dolere som ikke er her lenger er spredd på flere steder. Jeg har f.eks. kontakt med både flisa, Sør og Gemini, uten at noen av dem er på Solsiden. Prozak (som heller ikke er der) har jeg ikke kontakt med, men jeg kjenner hans fulle navn og har sett at han er på facebook, så jeg kunne gitt ham beskjed der om jeg ønsket. MsSophie har jeg mailadressen til.

Det er sikkert mange som har tilsvarende kontakter.

Kan du ikke hilse til Gemini fra meg? Lenge siden jeg snakket med Gemini og håper at alt går bra. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

I farta kommer jeg på flisa og laguna. Festlige damer!!

Ellers hadde det hadde vært ok med litt flere mannfolk her. Men et par-tre av de tidligere faste kan jeg godt unnvære..... Uten å nevne "navn" :-)

Laguna ja! Er hun her under et annet nick, eller er hun forsvunnet?

Husker at hun og jeg hadde vært på eksakt samme plass en ettermiddag (på en bestemt plen) - og ås fant vi det ut på DOL dagen etter at vi hadde vært der begge to :-DDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...