Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest vaya con dios

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Han var utrolig hyggelig og morsom under ett av sine nick, men ILDG var til tider ganske så ufyselig. Da jeg fant ut at disse nickene var samme person, ble jeg ganske paff.

Godt høre at det var flere som oppdaget det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    14

  • Line

    11

  • morsan

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

Neida, en kjempetrivelig fyr som jeg fikk fullt navn og adresse på, men det viste seg etter et par år å ikke stemme likevel... da jeg først sjekket det opp. Vet til og med nøyaktig hvor hen i Trondheim vedkommendes partner bodde (men partneren var vel den samme som han jeg prata med, sikkert...), og hvor to vennepar bodde. Har vært i kontakt med disse venneparene, samt en profilert musiker, og ingen aner hva jeg prater om. En av dem ønsket forresten ikke å bli blandet inn i dette.... så jeg finner nok aldri ut hva dette var.

Jeg "avslørte" vedkommende på to skrivefeil som gikk igjen hos ham, partneren og bestevennen. Samme person det da, muligens, siden alle tre ble mye mer borte da én ble syk. I ettertid har jeg blitt kontaktet av ei her på Dol som ville prate med meg angående samme person, og det mente jeg var ok, så lenge jeg fikk møte henne. Har mye å fortelle jeg, men jeg hørte ikke mer fra henne da jeg sa jeg ville møte henne. Samme person det og da, sikkert.

Jeg har muligens utviklet litt for sterke antenner... redd for å gå på en smell igjen, selv om jeg egnetlig bare savner kontakten med vedkommende. Håper han har det bra, hvem det nå enn er.

Snakker om galskap og så tror vedkommende at h*n er normal i tillegg vil jeg tro. Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg savner noen, og ikke er jeg her noe særlig - i motsetning til et par år for en del år tilbake - MEN jeg husker da noen nick. Tror jeg husker de fleste jeg møter på min vei - også på nett, selv om vi ikke har kontakt....

PieLill har jeg ikke sett på en stund. Hun og mil er de to jeg tror alltid finner mye fornuft og følelsesmessig intelligens hos.

Maiken76 ble vel nesten mobbet ut av seksualitetsforumet, såvidt jeg husker. Tror det var et utslag av janteloven, idet hun opplevde fine ting som andre kritiserte og mente måtte være ukorrekt.

Likte nicket til rufsetufsa og at jeg likte humoren hennes.

Husker også en kvinne som hadde mistet et barn og hadde et nick som uttrykte dette. Tror ikke hun var spesielt aktiv egentlig.

Kazza (el lign) husker jeg også.

Laguna var morsom. Husker at hun og en tidligere aktiv kar, elektrikeren, skrev noe i en tråd som handlet om noe helt annet enn det trådstarter spurte om. Jeg var på dol for første gang og sendte en melding til dem om at de måtte holde seg til tema hehe. Jeg skjønte fort at det er sånn det fungerer på nettforum :0)

Musikeren.

Husker et tilfeldig nick: gutte-gutt.

Husker også en kvinne som var ganske aktiv for noen år siden (mulig hun er her enda). En gang spurte hun etter råd fordi hun syntes datteren fikk for mye penger, selv om de hadde god råd. Det var noe snakk om mote og Bogstadveien og gode biler og gode inntekter.

Husker også en kvinne som bad om råd i det hun skulle forlate en psykopatisk mann. Denne kvinnen lurer jeg _virkelig_ på hvordan det går med.

Husker også henne som bad om råd fordi onkelen likte å kle seg i kvinneklær.

Ellers, blant de som jeg tror er her ennå, husker jeg prust og morsan veldig godt. Elextra. Lillemus. Jølsen. En mann med vestlandsdialekt som virker sympatisk og direkte og kanskje litt grov i språket? Candyqueen_83. Hun fra Marokko eller deromkring som er på ca samme alder som candyqueen. Laban. Frosken. Glimmertipper.

Mrxx. Sør. Prozak. keinstein. Mr Kahn og en av hans mannlige meningsfeller. Gemini. Den skilte tobarnsmoren som sitter i rullestol og bor i Oslo og møter Laguna noen ganger. Barn av regnbuen, som var lesbisk og prøvde å få barn. Petter Smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg savner noen, og ikke er jeg her noe særlig - i motsetning til et par år for en del år tilbake - MEN jeg husker da noen nick. Tror jeg husker de fleste jeg møter på min vei - også på nett, selv om vi ikke har kontakt....

PieLill har jeg ikke sett på en stund. Hun og mil er de to jeg tror alltid finner mye fornuft og følelsesmessig intelligens hos.

Maiken76 ble vel nesten mobbet ut av seksualitetsforumet, såvidt jeg husker. Tror det var et utslag av janteloven, idet hun opplevde fine ting som andre kritiserte og mente måtte være ukorrekt.

Likte nicket til rufsetufsa og at jeg likte humoren hennes.

Husker også en kvinne som hadde mistet et barn og hadde et nick som uttrykte dette. Tror ikke hun var spesielt aktiv egentlig.

Kazza (el lign) husker jeg også.

Laguna var morsom. Husker at hun og en tidligere aktiv kar, elektrikeren, skrev noe i en tråd som handlet om noe helt annet enn det trådstarter spurte om. Jeg var på dol for første gang og sendte en melding til dem om at de måtte holde seg til tema hehe. Jeg skjønte fort at det er sånn det fungerer på nettforum :0)

Musikeren.

Husker et tilfeldig nick: gutte-gutt.

Husker også en kvinne som var ganske aktiv for noen år siden (mulig hun er her enda). En gang spurte hun etter råd fordi hun syntes datteren fikk for mye penger, selv om de hadde god råd. Det var noe snakk om mote og Bogstadveien og gode biler og gode inntekter.

Husker også en kvinne som bad om råd i det hun skulle forlate en psykopatisk mann. Denne kvinnen lurer jeg _virkelig_ på hvordan det går med.

Husker også henne som bad om råd fordi onkelen likte å kle seg i kvinneklær.

Ellers, blant de som jeg tror er her ennå, husker jeg prust og morsan veldig godt. Elextra. Lillemus. Jølsen. En mann med vestlandsdialekt som virker sympatisk og direkte og kanskje litt grov i språket? Candyqueen_83. Hun fra Marokko eller deromkring som er på ca samme alder som candyqueen. Laban. Frosken. Glimmertipper.

Mrxx. Sør. Prozak. keinstein. Mr Kahn og en av hans mannlige meningsfeller. Gemini. Den skilte tobarnsmoren som sitter i rullestol og bor i Oslo og møter Laguna noen ganger. Barn av regnbuen, som var lesbisk og prøvde å få barn. Petter Smart.

MrsWallace og malue må ikke glemmes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit, spesielt når du har så enkelt navn som Line. Synes bare det er greit og ikke positivt eller negativt i seg selv, og forstår ikke hvorfor du trakk det frem.

Kan være fordi du spurte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, en kjempetrivelig fyr som jeg fikk fullt navn og adresse på, men det viste seg etter et par år å ikke stemme likevel... da jeg først sjekket det opp. Vet til og med nøyaktig hvor hen i Trondheim vedkommendes partner bodde (men partneren var vel den samme som han jeg prata med, sikkert...), og hvor to vennepar bodde. Har vært i kontakt med disse venneparene, samt en profilert musiker, og ingen aner hva jeg prater om. En av dem ønsket forresten ikke å bli blandet inn i dette.... så jeg finner nok aldri ut hva dette var.

Jeg "avslørte" vedkommende på to skrivefeil som gikk igjen hos ham, partneren og bestevennen. Samme person det da, muligens, siden alle tre ble mye mer borte da én ble syk. I ettertid har jeg blitt kontaktet av ei her på Dol som ville prate med meg angående samme person, og det mente jeg var ok, så lenge jeg fikk møte henne. Har mye å fortelle jeg, men jeg hørte ikke mer fra henne da jeg sa jeg ville møte henne. Samme person det og da, sikkert.

Jeg har muligens utviklet litt for sterke antenner... redd for å gå på en smell igjen, selv om jeg egnetlig bare savner kontakten med vedkommende. Håper han har det bra, hvem det nå enn er.

Ekkelt lell dette, da. En kan jo spekulere i hva hensikten skulle være.. *sukk* Noen har det tydeligvis ikke helt bra med seg selv. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

nei, jeg savner ingen.

Er du en av de gamle traverne, men med nytt nick? Håpet du at noen skulle savne deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

En av de som gjorde sterkt inntrykk på meg den gangen jeg begynte å dole, var Vilje. Intensiteten i innleggene hennes var vanskelig å overse, og jeg ble ganske berørt da hun og hlp valgte å ta livet av seg.

Ellers så savner jeg Flisa, Goliath, Sukk og Prippen (eller hva var det h*n kalte seg som alltid var tilstede på Småprat og som "påberopte" seg det som fantes av tragedier?)

''og jeg ble ganske berørt da hun og hlp valgte å ta livet av seg. ''

Forferdelig historie, men hvordan fikk du vite at vedkommende tok livet av seg? Om noen blir borte herfra vet en jo sjelden hva som videre skjer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''og jeg ble ganske berørt da hun og hlp valgte å ta livet av seg. ''

Forferdelig historie, men hvordan fikk du vite at vedkommende tok livet av seg? Om noen blir borte herfra vet en jo sjelden hva som videre skjer med dem.

Det ble omtalt både her og i media forøvrig. Såvidt jeg husker, kom det en melding her fra fagpersonen (Dr. Anker), for å unngå rykter som var enda verre enn sannheten.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=7455771

Bl.a. (men ikke bare) som en følge av denne saken, ble småprat(chat)-muligheten her stengt, og aldri gjenåpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det ble omtalt både her og i media forøvrig. Såvidt jeg husker, kom det en melding her fra fagpersonen (Dr. Anker), for å unngå rykter som var enda verre enn sannheten.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=7455771

Bl.a. (men ikke bare) som en følge av denne saken, ble småprat(chat)-muligheten her stengt, og aldri gjenåpnet.

Huff, så forferdelig. Dette kjente jeg faktisk ikke til. På den tiden var jeg bare sporadisk på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte fordi du trakk deg frem...............

Du hadde jo ikke behøvd å spørre dersom det var uinteressant ;) Nei giiid, dette orker jeg ikke diskutere. Nå skal det soves etter ei altfor lang nattvakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble omtalt både her og i media forøvrig. Såvidt jeg husker, kom det en melding her fra fagpersonen (Dr. Anker), for å unngå rykter som var enda verre enn sannheten.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=7455771

Bl.a. (men ikke bare) som en følge av denne saken, ble småprat(chat)-muligheten her stengt, og aldri gjenåpnet.

Huff, den artikkelen var ekkel å lese igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''og jeg ble ganske berørt da hun og hlp valgte å ta livet av seg. ''

Forferdelig historie, men hvordan fikk du vite at vedkommende tok livet av seg? Om noen blir borte herfra vet en jo sjelden hva som videre skjer med dem.

Jeg husker ikke lenger hvem som først fikk vite det, men kort tid etter at det hadde skjedd så bekreftet også nhd og Chr. Anker det. Det var mange av oss som hadde hatt kontakt med Vilje og hlp på Småprat, og vi visste vel også mer eller mindre at de hadde planer av denne typen, men de hadde begge svært mange selvmordsforsøk bak seg, så selv psykiatrien tok ikke deres planer helt på alvor. De var litt som to "basehoppere" som tar høy risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg savner noen, og ikke er jeg her noe særlig - i motsetning til et par år for en del år tilbake - MEN jeg husker da noen nick. Tror jeg husker de fleste jeg møter på min vei - også på nett, selv om vi ikke har kontakt....

PieLill har jeg ikke sett på en stund. Hun og mil er de to jeg tror alltid finner mye fornuft og følelsesmessig intelligens hos.

Maiken76 ble vel nesten mobbet ut av seksualitetsforumet, såvidt jeg husker. Tror det var et utslag av janteloven, idet hun opplevde fine ting som andre kritiserte og mente måtte være ukorrekt.

Likte nicket til rufsetufsa og at jeg likte humoren hennes.

Husker også en kvinne som hadde mistet et barn og hadde et nick som uttrykte dette. Tror ikke hun var spesielt aktiv egentlig.

Kazza (el lign) husker jeg også.

Laguna var morsom. Husker at hun og en tidligere aktiv kar, elektrikeren, skrev noe i en tråd som handlet om noe helt annet enn det trådstarter spurte om. Jeg var på dol for første gang og sendte en melding til dem om at de måtte holde seg til tema hehe. Jeg skjønte fort at det er sånn det fungerer på nettforum :0)

Musikeren.

Husker et tilfeldig nick: gutte-gutt.

Husker også en kvinne som var ganske aktiv for noen år siden (mulig hun er her enda). En gang spurte hun etter råd fordi hun syntes datteren fikk for mye penger, selv om de hadde god råd. Det var noe snakk om mote og Bogstadveien og gode biler og gode inntekter.

Husker også en kvinne som bad om råd i det hun skulle forlate en psykopatisk mann. Denne kvinnen lurer jeg _virkelig_ på hvordan det går med.

Husker også henne som bad om råd fordi onkelen likte å kle seg i kvinneklær.

Ellers, blant de som jeg tror er her ennå, husker jeg prust og morsan veldig godt. Elextra. Lillemus. Jølsen. En mann med vestlandsdialekt som virker sympatisk og direkte og kanskje litt grov i språket? Candyqueen_83. Hun fra Marokko eller deromkring som er på ca samme alder som candyqueen. Laban. Frosken. Glimmertipper.

Mrxx. Sør. Prozak. keinstein. Mr Kahn og en av hans mannlige meningsfeller. Gemini. Den skilte tobarnsmoren som sitter i rullestol og bor i Oslo og møter Laguna noen ganger. Barn av regnbuen, som var lesbisk og prøvde å få barn. Petter Smart.

''Maiken76 ble vel nesten mobbet ut av seksualitetsforumet, såvidt jeg husker. Tror det var et utslag av janteloven, idet hun opplevde fine ting som andre kritiserte og mente måtte være ukorrekt''

Nå får du faen meg gi deg. Var det noen som mobbet, var det hun selv. Og hun kunne være direkte ondskapsfull. Ikke alltid, men ofte. F. eks. husker jeg et tilfelle hvor ei ung jente skrev om plager med illeluktende utflod. Da gulpet maiken opp noe usj og æsj og "håper du ikke har type". Hun var flink til å hogge hodet av folk, og var frekk og ufin. Sannsynligvis skremte hun mange vekk. Hun var også veldig ekkel mot alle som slet med overvekt. Og manglet fullstendig empati.

Jantelov, du liksom. Tror neppe at webmaster ville ha oppfordret til boikott av innleggene hennes uten god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Maiken76 ble vel nesten mobbet ut av seksualitetsforumet, såvidt jeg husker. Tror det var et utslag av janteloven, idet hun opplevde fine ting som andre kritiserte og mente måtte være ukorrekt''

Nå får du faen meg gi deg. Var det noen som mobbet, var det hun selv. Og hun kunne være direkte ondskapsfull. Ikke alltid, men ofte. F. eks. husker jeg et tilfelle hvor ei ung jente skrev om plager med illeluktende utflod. Da gulpet maiken opp noe usj og æsj og "håper du ikke har type". Hun var flink til å hogge hodet av folk, og var frekk og ufin. Sannsynligvis skremte hun mange vekk. Hun var også veldig ekkel mot alle som slet med overvekt. Og manglet fullstendig empati.

Jantelov, du liksom. Tror neppe at webmaster ville ha oppfordret til boikott av innleggene hennes uten god grunn.

Det var en brutal innledning på meldingen din.

Hvis dette er riktig, så husker jeg jo åpenbart feil og noe beskjed fra webmaster kan jeg virkelig ikke huske - eller så har jeg ikke lest de innleggene. Får ikke med meg alt som skjer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slengte uberettigete kommentarer og gjorde mange mistenkelige f.eks. Bebba som ikke var noe doltroll, men det kan godt hende at hun var/er merkelig. Jeg husker henne godt, og var en av dem som hadde privat kontakt med henne. En meget oppegående og ressursterk dame som ikke går de mest tråkkete stiene.

c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt det fra andre at SDD er super fyr, men jeg tror ikke på det. Han er en oppblåst blære og mobber, og hva det nå kalles. Han har latterliggjort både meg og andre han ikke liker på en måte som viser at han er superegoist som tenker bare på seg selv. Det er vel derfor han er så hyggelig og snill mot noen damer som dyrker han omtrent som frelseren.

I tillegg så innrømmer han ikke feil, og er akkurat som andre voldsutøvere som legger skylden på offeret.

Mobber?

Det er bare en som snakker om mobbing, og det er bebba, så da er det vel deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Det var en brutal innledning på meldingen din.

Hvis dette er riktig, så husker jeg jo åpenbart feil og noe beskjed fra webmaster kan jeg virkelig ikke huske - eller så har jeg ikke lest de innleggene. Får ikke med meg alt som skjer her inne.

Jeg kan bekrefte at Maiken76 var skikkelig drital. Om det var et image eller ikke vites ikke, men detspiller forsåvidt liten rolle. Ufyselig person åkke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det var en brutal innledning på meldingen din.

Hvis dette er riktig, så husker jeg jo åpenbart feil og noe beskjed fra webmaster kan jeg virkelig ikke huske - eller så har jeg ikke lest de innleggene. Får ikke med meg alt som skjer her inne.

Jeg begynte å bli aktiv på dol da Majken herjet som verst. Hun var virkelig ufordragelig. Etterhvert byttet hun stadig nick, noe som førte til at alle nye som slengte med leppa ble beskyldt for å være henne. Så hun var god på å lage det utrivelig her inne. Syns det er rart at ikke alle som husker Majken fikk det med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...