Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest vaya con dios

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

ny date??

Fortell...:-)

Doh! Der var du jo! :)

Vi trodde du hadde flyttet ut herfra og inn til en ny dame! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    14

  • Line

    11

  • morsan

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Geir

Doh! Der var du jo! :)

Vi trodde du hadde flyttet ut herfra og inn til en ny dame! :P

Neida, har bare blitt litt hekta på facebook, youtube osv., og litt lei DOL, det blei litt kjedelig (for å være diplomatisk) og lite engasjerende syns eg.

Ingen dame på gang (desverre). :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har vært her lenge

Haha... akkurat :-D

Jeg dyrker han ikke, og ser ikke på han som noen frelser. Han er bare en veldig god venn, som jeg vet er der uansett om kontakten varierer. Og jeg er kresen...

Og du kan ikke innrømme feiler ved vennene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pungendungen

Hva er "solsiden"?

Et annet diskusjonsforum?

www.solsiden.se

Kjempekoselig forum, med mange dolere og litt andre folk.

Akkurat som her på dol, så finnes der koseprat, og krangler, og heftige debatter - litt lett blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pungendungen

www.solsiden.se

Kjempekoselig forum, med mange dolere og litt andre folk.

Akkurat som her på dol, så finnes der koseprat, og krangler, og heftige debatter - litt lett blanding.

Det ble feil link,

www.solsiden.egetforum.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pungendungen

Et annet forum, ja. Med litt småparanoide inntakskrav når man er vant til å kunne være passiv tilskuer den første tiden på et nytt forum. Jeg var innom og kikka, men det var for mye kose-mose-prat for min del. Og en del diskusjoner som gikk over skaftet. Så jeg regner med at brukernavnet mitt er sletta pga lite bruk. Sikkert kjekt for dem som liker sånt, men det var ikke noe for meg.

ja, typiske svar fra noen som ble slettet fordi de heller ville bare snike enn å delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solsiden er...

ja, typiske svar fra noen som ble slettet fordi de heller ville bare snike enn å delta.

Ja, du kan få sagt det :) Og du må gjerne tro det også. Men egentlig gir du selv forklaringen på hvorfor jeg ikke trivdes der:

''Kjempekoselig forum, med mange dolere og litt andre folk. ''

Det ble rett og slett litt for "kjempekoselig" for min del. Men for all del, det er bare kjekt at noen trives der og finner en omgangsform de har glede av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pungendungen

Ja, du kan få sagt det :) Og du må gjerne tro det også. Men egentlig gir du selv forklaringen på hvorfor jeg ikke trivdes der:

''Kjempekoselig forum, med mange dolere og litt andre folk. ''

Det ble rett og slett litt for "kjempekoselig" for min del. Men for all del, det er bare kjekt at noen trives der og finner en omgangsform de har glede av.

Uff,ja det er grusomt at ting skal være koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsiden er...

Uff,ja det er grusomt at ting skal være koselig.

Nei, kjære du. Det er ikke grusomt, men jeg personlig syns det er litt slitsomt. Og av og til overfladisk. Jeg har aldri hørt til "koz og klemz" gjengene i RL, og merker at jeg trekker meg unna det jeg opplever som sånne steder på nettet også.

Men til det kjedsommelige: Det er helt ok for meg at noen liker den omgangsformen! Grunnen til at jeg uttalte meg var at løvinne71 spurte, og da sa jeg min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Et annet forum, ja. Med litt småparanoide inntakskrav når man er vant til å kunne være passiv tilskuer den første tiden på et nytt forum. Jeg var innom og kikka, men det var for mye kose-mose-prat for min del. Og en del diskusjoner som gikk over skaftet. Så jeg regner med at brukernavnet mitt er sletta pga lite bruk. Sikkert kjekt for dem som liker sånt, men det var ikke noe for meg.

''Med litt småparanoide inntakskrav når man er vant til å kunne være passiv tilskuer den første tiden på et nytt forum. ''

Unskyld at jeg ler. Er det noen som har snille opptakskrav, så er det Solsiden. Der er det nok å presentere seg, så er man godtatt.

I en del forum må man gjennom grilling der man må svare på alle slags spørsmål fra de andre brukerne og starte egne tråder før man kan bli godtatt. Ikke alle slipper inn heller, hvis de viser feil holdninger.

Helt greit at du ikke trivdes på forumet, men å kritisere inntakskravet blir å skyte over mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stjernedust

Nei, kjære du. Det er ikke grusomt, men jeg personlig syns det er litt slitsomt. Og av og til overfladisk. Jeg har aldri hørt til "koz og klemz" gjengene i RL, og merker at jeg trekker meg unna det jeg opplever som sånne steder på nettet også.

Men til det kjedsommelige: Det er helt ok for meg at noen liker den omgangsformen! Grunnen til at jeg uttalte meg var at løvinne71 spurte, og da sa jeg min mening.

Det er bare å komme og røske litt opp i kosegjengen, det er mange som liker litt eddik for å balansere all honningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du kan ikke innrømme feiler ved vennene dine?

Ikke når jeg ikke har sett dem :) Men så har jeg ikke lest så mye eller fulgt med i teite diskusjoner her de siste... tja... ti-elleve årene... og jeg holder meg for god til å rakke ned på folk uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husker du?

Og du kan ikke innrømme feiler ved vennene dine?

Jeg husker ikke SDD som noen mobber. Han kunne riktignok slenge noen kommentarer der det var berettighet f.eks overfor doltroll.

Husker du bebba? Hun var merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ja, jeg husker prozak. Likte han også-men det er en annen jeg tenkte på. Mrxx er jo her i blant - og bra er jo det. Så det er ikke han heller.

En annen- husker jommen ikke nick. Men trivelig og romslig kar.

McLoud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har vært her lenge

Ikke når jeg ikke har sett dem :) Men så har jeg ikke lest så mye eller fulgt med i teite diskusjoner her de siste... tja... ti-elleve årene... og jeg holder meg for god til å rakke ned på folk uansett. :)

Du prøver på en måte som jeg ikke liker å gjøre meg mistenkelig. Det er bra at du forsvarer dine venner, men det endrer ikke på at jeg opplevde SDD som en arrogant, selvgod blære. Jeg vet ikke hvem han er i RL og legger ikke ut noen opplysninger om annet enn hvordan jeg opplevde han på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har vært her lenge

Jeg husker ikke SDD som noen mobber. Han kunne riktignok slenge noen kommentarer der det var berettighet f.eks overfor doltroll.

Husker du bebba? Hun var merkelig.

Han slengte uberettigete kommentarer og gjorde mange mistenkelige f.eks. Bebba som ikke var noe doltroll, men det kan godt hende at hun var/er merkelig. Jeg husker henne godt, og var en av dem som hadde privat kontakt med henne. En meget oppegående og ressursterk dame som ikke går de mest tråkkete stiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husker du?

Han slengte uberettigete kommentarer og gjorde mange mistenkelige f.eks. Bebba som ikke var noe doltroll, men det kan godt hende at hun var/er merkelig. Jeg husker henne godt, og var en av dem som hadde privat kontakt med henne. En meget oppegående og ressursterk dame som ikke går de mest tråkkete stiene.

He he, dette er hva jeg mener med at bebba var og tydeligvis fremdeles er merkelig og heller ikke så veldig oppgående:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har vært her lenge

He he, dette er hva jeg mener med at bebba var og tydeligvis fremdeles er merkelig og heller ikke så veldig oppgående:-))

Jeg tror hun og mange andre vet at man skriver oppegående og ikke oppgående.....

Ellers forstår jeg ikke hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Liiiiiion som ble utestengt ørten ganger , og fikk en ny i i nicket sitt hver gang hun kom inn igjen var jo litt morsom.

Sør savnes ikke.

Jaaa! Liiion, søren til skarp tunge på den dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har vært her lenge

Liiiiiion som ble utestengt ørten ganger , og fikk en ny i i nicket sitt hver gang hun kom inn igjen var jo litt morsom.

Sør savnes ikke.

Sør er den jeg savner fordi han skapte diskusjoner og liv som er helt borte nå. Han hadde også rettferdige meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...