Gå til innhold

Han likte ikke kjolen :-(

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Vi skal i konfirmasjon til helgen og i dag - endelig - fant jeg meg en flott selskapskjole!!!! Jeg har brukt bunad i alle konfirmasjoner og brylluper og dåper i 15 år nå, og hadde veldig lyst til å kjøpe en finkjole.

Falt pladask for en kjole fra Floyd, i lys sjøgrønn/turkis satengstoff, bare stropper over skuldrene, sitter stramt over brystet, med litt broderier. Kjøpte en sølv bolero til den fotside kjolen, og følte meg så fin!

Da jeg tok den på nå i kveld for å vise mannen min, likte han den absolutt ikke. Han syntes ikek fargen passet meg, og var ikek så begeistret for stoffet heller.

Hva gjør jeg nå da? Har deponert på den, så jeg kan levere den tilbake, men jeg har ikke lyst... Samtidig vil jeg jo at han skal synes jeg er fin...

Uff - var sikker på at han ville like den, .... tror jeg....

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• Babette

17

• AneM1365380603

10

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Uff, så kjedelig. Særlig når man føler seg så flott, og så kommer nedturen. Men kanskje du hadde det i underbevisstheten siden du deponerte på den? :o)

mariaflyfly
Skrevet

Dump han.

Hahaha, et svar i ekte DOL-ånd! :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes han høres sær ut, og at kjolen høres kjempefin ut. :)Be noen andre om en oppriktig mening før du leverer tilbake kjolen.

Gjest lykke til med valget
Skrevet

Hm..jeg hadde vel kanske byttet kjole om ikke min mann likte meg i den.

På den annen side så kan det jo hende at han sa hva han mente oppriktig , men er av den typen som ikke bryr seg noe særlig etterpå. Min mann kan være slik at han sier hva han mener rett ut, men sier at jeg skal føle meg vel og bestemme selv. Dessuten er det ikke alt jeg liker som min mann kler seg i heller.

Kler du deg for deg selv eller for å pynte deg for mannen din? Der tror jeg ditt svar må ligge.

Skrevet

Jeg tror du kler den godt! Mannfolk har ikke peiling. Ta et bilde at deg selv med kjolen, så kan vi ha en avstemning! :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg synes han høres sær ut, og at kjolen høres kjempefin ut. :)Be noen andre om en oppriktig mening før du leverer tilbake kjolen.

Det skal jeg gjøre!

Gjest prust
Skrevet

Uff, så kjedelig. Særlig når man føler seg så flott, og så kommer nedturen. Men kanskje du hadde det i underbevisstheten siden du deponerte på den? :o)

mja.... mulig.....

Det er så utrolig sjelden jeg kjøper finkjoler, så derfor var jeg jo litt usikker, og så var det den første kjolen i den første butikken!

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241590823' post='4143981]

Jeg tror du kler den godt! Mannfolk har ikke peiling. Ta et bilde at deg selv med kjolen, så kan vi ha en avstemning! :-)

Får ikke det til.... Vet ikke helt hvordan en legger inn sånne linker her.

Prøvde å finne den på nettet, men Floyd sine sider var helt elendige!

mariaflyfly
Skrevet

Får ikke det til.... Vet ikke helt hvordan en legger inn sånne linker her.

Prøvde å finne den på nettet, men Floyd sine sider var helt elendige!

Sende bilde til meg? Jah? ;)

Skrevet

Au....

Kanskje han mener at du skal bruke bunaden som alltid, at det er derfor han sier det.. Kanskje han synes pengene bør brukes på noe annet...

Kjolen høres jo knallfin ut, og om du føler deg flott i den så synes jeg du skal beholde den. JAH *nikker*

Skrevet

Kler du deg for din mann, eller for deg?

Mrs. Wallace
Skrevet

Du må ikke spørre mannen sånn, vet du. Det du gjør hvis du trenger råd, er å spørre ei venninne som gir tilnærmet ærlige (i hvert fall konstruktive) svar, og når avgjørelsen er tatt, viser du ham kjolen og sier "ta-daa"! Da har han ikke annet valg enn å like den. ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Det synes jeg var ganske smålig av mannen din. Slik du beskriver kjolen høres den veldig fin ut, og i hvertfall ikke noe man kan mislike sterkt.

En kan også lure på hva som er bakgrunnen for din manns uttalelser - synes han kanskje det var unødvendig å bruke penger på ny kjole nå?

Skrevet

Finn ut om det handler om _den_ kjolen, eller om det handler om å la være å kjøpe noe nytt - men det vet du kanskje allerede.

Er kjolen veldig forskjellig fra de du pleier å bruke / velge? Min erfaring er at de helst ikke vil ha noe stilskifte, nye antrekk skal se omtrent ut som de gamle velkjente. Men du kjenner jo fyren best.

Skrevet

Det er kjipt når gubben ikke liker klær jeg har kjøpt meg selv om jeg er glad i dem. Noen ganger så er det smaken hans som er rar og da, for andre (ærlige) venninner sier hvertfall at det kler meg. De klærne bruker jeg uavhengig om han liker dem eller ikke. Men selv om han ikke har peiling på snitt eller stoff, så er han alltid ærlig da, og jeg syns det er viktig at han syns jeg er fin :-) Da kan han gå i selskapet og være dritstolt av kona si og hver gang han ser på meg tenker han "jøss for et støkke" :-) Jeg tuller ikke altså. Liker at gubbelure liker meg :-)

Men du må jo avgjøre sjøl hvor viktig det er for _deg_ at han liker kjolen da.

Skrevet

Kan det være at han synes du blir litt for sexy i den kjolen. Hvis han er av den sjalu typen kan det jo hende at han sier det for å slippe at andre menn ser på deg.

mariaflyfly
Skrevet

Kan det være at han synes du blir litt for sexy i den kjolen. Hvis han er av den sjalu typen kan det jo hende at han sier det for å slippe at andre menn ser på deg.

En konfirmasjon er jo det perfekte sjekkemarkedet. *flirer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...