Gå til innhold

Han likte ikke kjolen :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt - takk til alle som lot seg engasjere, og som kom med gode innspill til dette med kjolevalg!

Jeg var veldig i tvil i går - viste kjolen til ei venninne, og hun syntes den var kjempefin og stilig. Men jeg hadde så veldig lyst til at mannen min skulle synes at jeg var fin også!

Så i morges ble han med meg til byen og inn i denne kjolebutikken. Jeg tok først på meg den korallfargede jeg hadde hengt av, og han likte den sånn middels. Så tok jeg på den lys turkise, så han så meg med pensko og med litt mer positive øyne. Han syntes også den var stilig, men for lang og han syntes fargen fremdeles var litt rar.

Så kom ekspeditøren med flere forslag, og også mannen min fant en han likte godt - og jeg prøvde flere flott kjoler, og fant ut at jeg kler mange farger og også at jeg er fin med tettsittende kjoler.

Vi endte opp med en kjole begge syntes var nydelig - en lys lilla/syrin/lavendelfarget i blankt stoff, formsydd, lekker, lengde til knærne, med lilla bolero til.

Puh - jeg er litt utslått, men er glad jeg tok med mannen min i butikken! Han kom med så mange komplimenter når jeg prøvde den ene kjolen etter den andre! Og ekspeditøren sa jeg hadde pene legger, så jeg kunne godt ha korte kjoler :-)

Denne kjolehistorien er egentlig en sånn historie man blir i godt humør av å lese :-)

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• Babette

17

• AneM1365380603

10

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Denne kjolehistorien er egentlig en sånn historie man blir i godt humør av å lese :-)

Det var jo godt at jeg har fått deg i godt humør!

Føler at jeg har vimset mye de siste dagene, og oppført meg som ei nyforelska tenåringsjente :-)

Skrevet

Føler at jeg har vimset mye de siste dagene, og oppført meg som ei nyforelska tenåringsjente :-)

Høres herlig ut! :-D

Gjest prust
Skrevet

Så fint at du fant en kjole du syntes var lekker - og en bonus at mannen synes det også¨:-)

Ja - det var faktisk en god følelse at han likte kjolen jeg til slutt valgte!

Og så var det en deilig følelse å ha god tid i butikken (klokka 9 om morgenen, ingen andre der enn oss), en utrolig hyggelig ekspeditør, og følelsen av å bli flott og stilig i mange ulike kjoler!!!!!

Gjest prust
Skrevet

Jeg skjønner du ville ha en kjole mannen din syns du er fin i. Var lurt å bytte.

Ikke enig med de som mener det er negativt at du bryr deg om hva han mener. Når man er forelsket er man jo svært opptatt av sånt. Antar det betyr dere fortsatt har den fine spenningen mellom dere :-)

Vi har det veldig fint oss to i mellom ja!

Og vi skal feire 15 års bryllupsdag til sommeren :-)

Gjest prust
Skrevet

Så bra da! :) Det er - og dette vet jeg en hel del om selv, hehe - så lett å gå i skyttergraven når man blir såret, uten at det er det spøtt hensiktsmessig... Sikker på du får enda flere komplimenter i selskapet! :)

Ja - jeg skal i hvertfall stråle i selskapet. Mangler bare å få gjort ferdig talen til konfirmanten.....

Skrevet

''Føler at jeg har vimset mye de siste dagene, og oppført meg som ei nyforelska tenåringsjente :-)

''

Det er vel nettopp dette som fikk meg i godt humør. Det er alltid hyggelig å lese ting som gjør at en får inntrykk av at to ektefeller fortsatt betyr svært mye for hverandre.

Skrevet

Først av alt - takk til alle som lot seg engasjere, og som kom med gode innspill til dette med kjolevalg!

Jeg var veldig i tvil i går - viste kjolen til ei venninne, og hun syntes den var kjempefin og stilig. Men jeg hadde så veldig lyst til at mannen min skulle synes at jeg var fin også!

Så i morges ble han med meg til byen og inn i denne kjolebutikken. Jeg tok først på meg den korallfargede jeg hadde hengt av, og han likte den sånn middels. Så tok jeg på den lys turkise, så han så meg med pensko og med litt mer positive øyne. Han syntes også den var stilig, men for lang og han syntes fargen fremdeles var litt rar.

Så kom ekspeditøren med flere forslag, og også mannen min fant en han likte godt - og jeg prøvde flere flott kjoler, og fant ut at jeg kler mange farger og også at jeg er fin med tettsittende kjoler.

Vi endte opp med en kjole begge syntes var nydelig - en lys lilla/syrin/lavendelfarget i blankt stoff, formsydd, lekker, lengde til knærne, med lilla bolero til.

Puh - jeg er litt utslått, men er glad jeg tok med mannen min i butikken! Han kom med så mange komplimenter når jeg prøvde den ene kjolen etter den andre! Og ekspeditøren sa jeg hadde pene legger, så jeg kunne godt ha korte kjoler :-)

Og mannen vant igjen... tragisk...

Skrevet

Hvis du mener alvor med dette utsagnet, så er jeg overrasket. Det har da vel ikke handlet om en kamp som noen skal vinne?

Gjest prust
Skrevet

Fint dere fant noe begge liker godt!

Jeg har lest tråden med litt blandede følelser, for jeg syns det var trist at du skulle være så avhengig av mannens mening for å velge hva du vil ha på. Men jeg har vel egentlig kommet fram til at du neppe var så trygg selv heller, på at det var rette kjolen for deg. Og at det var derfor du også kjørte debatt på dol om kjolevalget ditt. Syns bare det er synd at det ikke er mulig å legge ut bilder her, så kunne vi ha ment noe om saken på et konkret grunnlag ;)

Jeg har veldig lyst til å vise dere kjolene - kan prøve å søke litt mer på merkene på Google i kveld!

Det er så utrolig mange år siden jeg har kjøpt meg en sånn finkjole, så jeg følte meg så veldig fin i de to kjolene jeg prøvde på mandag - og tenkte vel ikke at jeg kunne evt være minst like fin i en annen!

Skrevet

Greit at begge ble fornøyde, vel? Det var jo ingen krig?

Jeg er mest misunnlig på prust som kan finne opptil flere penkjoler i samme butikk som både passer, ser bra ut på henne og som hun liker. Det høres ut som en drømmetilværelse for en som er liten og klumpete og som synes det meste er stygt, i hvert fall på meg selv.

Skrevet

Greit at begge ble fornøyde, vel? Det var jo ingen krig?

Jeg er mest misunnlig på prust som kan finne opptil flere penkjoler i samme butikk som både passer, ser bra ut på henne og som hun liker. Det høres ut som en drømmetilværelse for en som er liten og klumpete og som synes det meste er stygt, i hvert fall på meg selv.

''Jeg er mest misunnlig på prust som kan finne opptil flere penkjoler i samme butikk som både passer, ser bra ut på henne og som hun liker.''

*he he* Sant nok!

Ellers synes jeg du slett ikke er klumpete!

Skrevet

Hvis du mener alvor med dette utsagnet, så er jeg overrasket. Det har da vel ikke handlet om en kamp som noen skal vinne?

Enig.

Skrevet

Jeg _kan_ bruke 32 tommer, men da ser buksene bra ut kun når jeg har helt lave sko. Dessuten krymper de gjerne litt i vask...

Jeg skjønner det ikke alltid er like lett å få riktig størrelse til sin kropp, men jeg føler at de fleste dongeribukser har store variasjoner i størrelser (vidde/lengde), så også i din størrelse?

Vidde finner jeg, men ikke lengde. Det er forsvinnende lite bukser i lengde 29.

Gjest prust
Skrevet

Du er nå morsom prust:-) Jaja, du var sikkert fin i alle kjolene!

Mjoooooo - føler meg litt mer fjollete enn morsom.

Men jeg vet at jeg kommer til å bli fornøyd med den lilla kjolen - det hadde nok vært et bittelite stikk i stemningen om jeg hadde valgt den andre!

Gjest prust
Skrevet

Det var ingen kamp eller konkurranse....

Gjest togli
Skrevet

Vidde finner jeg, men ikke lengde. Det er forsvinnende lite bukser i lengde 29.

Ja, når jeg tenker meg om så tror jeg du har rett i det.. Det er vidde på 29 jeg ser for meg....

Gjest Kayia
Skrevet

Ja - jeg skal i hvertfall stråle i selskapet. Mangler bare å få gjort ferdig talen til konfirmanten.....

Ta på kjolen og la deg inspirere! :)

Skrevet

Mjoooooo - føler meg litt mer fjollete enn morsom.

Men jeg vet at jeg kommer til å bli fornøyd med den lilla kjolen - det hadde nok vært et bittelite stikk i stemningen om jeg hadde valgt den andre!

Jeg er egentlig veldig imponert:-)

Mary Poppins
Skrevet

Så bra! :) Jeg kommenterte ingenting igår men jeg leste tråden og helt ærlig så hadde jeg ikke gått i bryllup(?) med en kjole mannen min ikke likte. Og det sier jeg selv om jeg er over gjennomsnittet opptatt av klær og mote, men likevel er det jo helst mannen sin man vil se fin ut for :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...