Gå til innhold

Han likte ikke kjolen :-(

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Så bra! :) Jeg kommenterte ingenting igår men jeg leste tråden og helt ærlig så hadde jeg ikke gått i bryllup(?) med en kjole mannen min ikke likte. Og det sier jeg selv om jeg er over gjennomsnittet opptatt av klær og mote, men likevel er det jo helst mannen sin man vil se fin ut for :)

Ja, jeg er veldig trygg på nå at det var riktig avgjørelse!

Det er forresten konfirmasjon vi skal, ikke bryllup.

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• Babette

17

• AneM1365380603

10

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Greit at begge ble fornøyde, vel? Det var jo ingen krig?

Jeg er mest misunnlig på prust som kan finne opptil flere penkjoler i samme butikk som både passer, ser bra ut på henne og som hun liker. Det høres ut som en drømmetilværelse for en som er liten og klumpete og som synes det meste er stygt, i hvert fall på meg selv.

''Jeg er mest misunnlig på prust som kan finne opptil flere penkjoler i samme butikk som både passer, ser bra ut på henne og som hun liker.''

Det var faktisk en deilig følelse - kan nesten sammenlikne det med å prøve brudekjole :-)

Skrevet

Hvis du liker høyt liv, har Henry Choice noen damemodeller med høyt liv... Om det var jeans du tenkte på da - har ikke lest hele tråden...

Ja, det var egentlig allslags bukser, men særlig dongeri. Så takk for tipset. Er dette et dyrt merke?

Skrevet

Først av alt - takk til alle som lot seg engasjere, og som kom med gode innspill til dette med kjolevalg!

Jeg var veldig i tvil i går - viste kjolen til ei venninne, og hun syntes den var kjempefin og stilig. Men jeg hadde så veldig lyst til at mannen min skulle synes at jeg var fin også!

Så i morges ble han med meg til byen og inn i denne kjolebutikken. Jeg tok først på meg den korallfargede jeg hadde hengt av, og han likte den sånn middels. Så tok jeg på den lys turkise, så han så meg med pensko og med litt mer positive øyne. Han syntes også den var stilig, men for lang og han syntes fargen fremdeles var litt rar.

Så kom ekspeditøren med flere forslag, og også mannen min fant en han likte godt - og jeg prøvde flere flott kjoler, og fant ut at jeg kler mange farger og også at jeg er fin med tettsittende kjoler.

Vi endte opp med en kjole begge syntes var nydelig - en lys lilla/syrin/lavendelfarget i blankt stoff, formsydd, lekker, lengde til knærne, med lilla bolero til.

Puh - jeg er litt utslått, men er glad jeg tok med mannen min i butikken! Han kom med så mange komplimenter når jeg prøvde den ene kjolen etter den andre! Og ekspeditøren sa jeg hadde pene legger, så jeg kunne godt ha korte kjoler :-)

Så fint at dere begge ble fornøyde til slutt! Og artig at du valgt min yndlingsfarge. Man ser veldig brun ut i lys syrin.

Gjest prust
Skrevet

Så fint at dere begge ble fornøyde til slutt! Og artig at du valgt min yndlingsfarge. Man ser veldig brun ut i lys syrin.

Jeg tenkte faktisk på deg i butikken da jeg falt for den kjolen :-)

Du skrev i går at du likte godt den fargen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Og mannen vant igjen... tragisk...

Jøss, er det en kamp, altså?

Skrevet

Ja, det var egentlig allslags bukser, men særlig dongeri. Så takk for tipset. Er dette et dyrt merke?

Tror de pleier å koste ca. 500. Finnes i svart og blå, litt stretch. Og har kombinasjoner av livvidde og lengde. Tror modellen heter Queen. Og selges i alle fall hos Match-butikkene :-) Det er min standard-bukse...

Gjest togli
Skrevet

Først av alt - takk til alle som lot seg engasjere, og som kom med gode innspill til dette med kjolevalg!

Jeg var veldig i tvil i går - viste kjolen til ei venninne, og hun syntes den var kjempefin og stilig. Men jeg hadde så veldig lyst til at mannen min skulle synes at jeg var fin også!

Så i morges ble han med meg til byen og inn i denne kjolebutikken. Jeg tok først på meg den korallfargede jeg hadde hengt av, og han likte den sånn middels. Så tok jeg på den lys turkise, så han så meg med pensko og med litt mer positive øyne. Han syntes også den var stilig, men for lang og han syntes fargen fremdeles var litt rar.

Så kom ekspeditøren med flere forslag, og også mannen min fant en han likte godt - og jeg prøvde flere flott kjoler, og fant ut at jeg kler mange farger og også at jeg er fin med tettsittende kjoler.

Vi endte opp med en kjole begge syntes var nydelig - en lys lilla/syrin/lavendelfarget i blankt stoff, formsydd, lekker, lengde til knærne, med lilla bolero til.

Puh - jeg er litt utslått, men er glad jeg tok med mannen min i butikken! Han kom med så mange komplimenter når jeg prøvde den ene kjolen etter den andre! Og ekspeditøren sa jeg hadde pene legger, så jeg kunne godt ha korte kjoler :-)

Hadde du følt at den første kjolen din var helt riktig til deg, så hadde du kanskje holdt på ditt. Jeg tror nok du kanskje var litt usikker selv og at du derfor begynte å tro på det mannen din sa? ;)

Veldig flott du fant en kjole dere begge likte godt! Høres ut som en nydelig kjole :)

Gjest prust
Skrevet

Hadde du følt at den første kjolen din var helt riktig til deg, så hadde du kanskje holdt på ditt. Jeg tror nok du kanskje var litt usikker selv og at du derfor begynte å tro på det mannen din sa? ;)

Veldig flott du fant en kjole dere begge likte godt! Høres ut som en nydelig kjole :)

Ja, og i dag kjøpte jeg skjorte i lys lilla og slips i litt mørkere lilla til ham, som matcher kjolen skikkelig flott!

Og han var knallfornøyd!

Eneste som mangler er slipsknuten....

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, og i dag kjøpte jeg skjorte i lys lilla og slips i litt mørkere lilla til ham, som matcher kjolen skikkelig flott!

Og han var knallfornøyd!

''Eneste som mangler er slipsknuten....''

Den mangler ofte her også ;o)

Høres ut som dere blir det flotte paret! Det er stilig når fargen på kjolen blir tatt opp hos mannen.

Skrevet

Og han var knallfornøyd!

''Eneste som mangler er slipsknuten....''

Du får ta en Julia Robberts (Pretty Woman) der hun sier til Richard Gere at hun kunne knyte slipsknute fordi hun "fucked the debate team in high school"...;-) (egentliig en løgn, da *S*)

Gjest togli
Skrevet

Og han var knallfornøyd!

Da blir dere et flott par :)

Faren min stikker alltid til oss når slips skal knytes ;) Svigerfaren min hadde alltid slips til jobbantrekket sitt, så mannen min ble en kløpper i slipsknyting (selv om han nesten aldri bruker slips selv ;-))

Gjest prust
Skrevet

Da blir dere et flott par :)

Faren min stikker alltid til oss når slips skal knytes ;) Svigerfaren min hadde alltid slips til jobbantrekket sitt, så mannen min ble en kløpper i slipsknyting (selv om han nesten aldri bruker slips selv ;-))

Min svigerfar var kjempeflink til å knyte slips, og jeg fatter ikke at han ikke lærte det til sønnen sin!!!! Mannen min er helt elendig med det - jeg klarer nå å få tilen knute, men ikke så fint som svigerfar gjorde.

Lurer på hvordan dette skal gå søndag morgen..

Gjest togli
Skrevet

Min svigerfar var kjempeflink til å knyte slips, og jeg fatter ikke at han ikke lærte det til sønnen sin!!!! Mannen min er helt elendig med det - jeg klarer nå å få tilen knute, men ikke så fint som svigerfar gjorde.

Lurer på hvordan dette skal gå søndag morgen..

Du finner sikkert beskrivelser av slipsknuter på nettet?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg liker jo også at han liker meg - det er jo det som er dilemmaet. Hadde jeg ikke brydd meg, hadde jeg helt klart beholdt kjolen. Nå er jeg veldig i tvil-...

Hva endte du opp med å gjøre forresten....? :-)

Gjest prust
Skrevet

Hva endte du opp med å gjøre forresten....? :-)

Uff - jeg er litt flau når jeg ser tilbake til hvor mange jeg involverte i kjolevalget mitt - både her på DOL og i RL....

Jeg hadde deponert på kjolen, så jeg kunne levere den inn igjen, var fryktelig usikker...

Det ble til at mannen min ble med meg i den butikken, og han fant 5-6 andre kjoler som jeg prøvde, i tillegg til at jeg prøvde den jeg hadde valgt ut om igjen + en jeg hadde hengt av. Fant ut at det jo var mange flott kjoler som jeg var fin i - og jeg valgte en jeg synes var minst like fin som den første, og som mannen min syntes jeg var knallflott i!

Den var lys lilla (syrin eller lavendel) og jeg var knallfornyd med den i konfirmasjonen :-)

Skrevet

Uff - jeg er litt flau når jeg ser tilbake til hvor mange jeg involverte i kjolevalget mitt - både her på DOL og i RL....

Jeg hadde deponert på kjolen, så jeg kunne levere den inn igjen, var fryktelig usikker...

Det ble til at mannen min ble med meg i den butikken, og han fant 5-6 andre kjoler som jeg prøvde, i tillegg til at jeg prøvde den jeg hadde valgt ut om igjen + en jeg hadde hengt av. Fant ut at det jo var mange flott kjoler som jeg var fin i - og jeg valgte en jeg synes var minst like fin som den første, og som mannen min syntes jeg var knallflott i!

Den var lys lilla (syrin eller lavendel) og jeg var knallfornyd med den i konfirmasjonen :-)

Jammen så bra da :-) Og du skal da ikke være flau over involveringen. Du stilte et spørsmål og vi engasjerte oss :-)

Gjest prust
Skrevet

Jammen så bra da :-) Og du skal da ikke være flau over involveringen. Du stilte et spørsmål og vi engasjerte oss :-)

Takk for det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...