Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

…4 dager fri og lyst til bruke fritiden på å reise bort. Hvor ville du dratt om du skulle dratt alene?

Skrevet

London, Amsterdam, Berlin eller en annen storby. Jeg hadde brukt dagene på museumer og kunst.

Skulle ønske det var meg :(

Skrevet

Det totalt motsatte av Glimtipper. :o) Jeg ville dratt et sted jeg kunne vært ute i naturen, lyttet til stillheten og roen og virkelig ladet batteriene. :o) Langt unna butikker og mas og jag, tatt med meg mat nok for alle dagene, litt godis, treningstøy og sørget for å ha både bøker og blader å lese på. :o)

Skrevet

Det totalt motsatte av Glimtipper. :o) Jeg ville dratt et sted jeg kunne vært ute i naturen, lyttet til stillheten og roen og virkelig ladet batteriene. :o) Langt unna butikker og mas og jag, tatt med meg mat nok for alle dagene, litt godis, treningstøy og sørget for å ha både bøker og blader å lese på. :o)

Det er godt vi er forskjellige :)

Gjest Stillhet og velvære
Skrevet

Hvis ikke penga betydde noe, ville jeg dratt til et høyfjellshotell med spa. Både velvære og treningsmuligheter - mmm....! :-)

Treningstøy, bøker og mobillader hadde jeg tatt med meg!

Gjest Shira :o)
Skrevet

København ville jeg dratt til tror jeg. Mange plasser egentlig, og det er kort vei med fly til mange byer i Europa.

Jeg hadde nok endt opp med å reise dit det var rimeligst billetter til ;o)

Gjest minnah
Skrevet

Hjem til mor og koblet helt av i barndomshjemmet mitt.

Skrevet

Akkurat nå ville jeg gjort som Lillemus og reist på fjellet og hvilt meg.

Andre ganger når jeg er mindre sliten, ville jeg gjort som Glimtipper og reist til en storby (helst Berlin eller Wien) på kulturferie.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg hadde blitt hjemme, og kosa meg :o) Kanskje annerledes om jeg hadde hatt barn jeg trengte litt fri fra :o)

Gjest mora2
Skrevet

Alene...Hmmm... Kan ikke komme på noen plasser jeg kunne tenkt meg reise alene..

Eller jo, jeg hadde tatt teltet under armen, og sekken på ryggen å gått på heia. :0)

Skrevet

Akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg fire dager i Glasgow, Manchester, Amsterdam, Düsseldorf eller Helsinki:)

Gjest MayLynn
Skrevet

På spa - samme hvor det var - men kunne godt ha vært litt fin natur... Sove og slappe av, massasje, dampbad etc. Drømmeferien for ei travel stressa husmor!

Skrevet

Lisboa, Nice, Roma eller annet sted det er varmt på denne tiden, 4 dager på en strand med en god bok eller to hadde vært drømmen :o)

Gjest Pontiac
Skrevet

Med tanke på at Statene er det stedet jeg aller mest kunne tenke meg å dra så passer jo det svært dårlig med bare 4 dager :)

Veit ikke, hadde ikke pengene stoppet meg på noe vis så hadde jeg sannsynligvis dratt til et rekreasjonssenter/spasenter et svært pent sted i Norge.

Fire dager med alskens timer med masasje, behandlinger, bading i varmt basseng, osv osv osv hadde nok gjort seg tenker jeg :D

Skrevet

Irland og sett på hvordan landskapet er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...