spiky Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 …4 dager fri og lyst til bruke fritiden på å reise bort. Hvor ville du dratt om du skulle dratt alene? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 London, Amsterdam, Berlin eller en annen storby. Jeg hadde brukt dagene på museumer og kunst. Skulle ønske det var meg 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Det totalt motsatte av Glimtipper. ) Jeg ville dratt et sted jeg kunne vært ute i naturen, lyttet til stillheten og roen og virkelig ladet batteriene. ) Langt unna butikker og mas og jag, tatt med meg mat nok for alle dagene, litt godis, treningstøy og sørget for å ha både bøker og blader å lese på. ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Det totalt motsatte av Glimtipper. ) Jeg ville dratt et sted jeg kunne vært ute i naturen, lyttet til stillheten og roen og virkelig ladet batteriene. ) Langt unna butikker og mas og jag, tatt med meg mat nok for alle dagene, litt godis, treningstøy og sørget for å ha både bøker og blader å lese på. ) Det er godt vi er forskjellige 0 Siter
Gjest Stillhet og velvære Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Hvis ikke penga betydde noe, ville jeg dratt til et høyfjellshotell med spa. Både velvære og treningsmuligheter - mmm....! :-) Treningstøy, bøker og mobillader hadde jeg tatt med meg! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 København ville jeg dratt til tror jeg. Mange plasser egentlig, og det er kort vei med fly til mange byer i Europa. Jeg hadde nok endt opp med å reise dit det var rimeligst billetter til ;o) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Hjem til mor og koblet helt av i barndomshjemmet mitt. 0 Siter
....AV Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Akkurat nå ville jeg gjort som Lillemus og reist på fjellet og hvilt meg. Andre ganger når jeg er mindre sliten, ville jeg gjort som Glimtipper og reist til en storby (helst Berlin eller Wien) på kulturferie. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg hadde blitt hjemme, og kosa meg ) Kanskje annerledes om jeg hadde hatt barn jeg trengte litt fri fra ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Alene...Hmmm... Kan ikke komme på noen plasser jeg kunne tenkt meg reise alene.. Eller jo, jeg hadde tatt teltet under armen, og sekken på ryggen å gått på heia. :0) 0 Siter
ilaria Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg fire dager i Glasgow, Manchester, Amsterdam, Düsseldorf eller Helsinki:) 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 På spa - samme hvor det var - men kunne godt ha vært litt fin natur... Sove og slappe av, massasje, dampbad etc. Drømmeferien for ei travel stressa husmor! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Lisboa, Nice, Roma eller annet sted det er varmt på denne tiden, 4 dager på en strand med en god bok eller to hadde vært drømmen ) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Med tanke på at Statene er det stedet jeg aller mest kunne tenke meg å dra så passer jo det svært dårlig med bare 4 dager Veit ikke, hadde ikke pengene stoppet meg på noe vis så hadde jeg sannsynligvis dratt til et rekreasjonssenter/spasenter et svært pent sted i Norge. Fire dager med alskens timer med masasje, behandlinger, bading i varmt basseng, osv osv osv hadde nok gjort seg tenker jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.