Widder Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg justerer setningene på høyre side i et dokument (gjelder oppgavens innholdsfortegnelse)?!! Det blir skjevt selv om jeg prøver å plassere tallene rett under hverandre!! (Skal straks levere, derfor haster det litt..) 0 Siter
ekte nick Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Bruker du Word? På verktøylinjen er det knapper du kan trykke for høyre, midstilt eller vensterstilt. Er det det du mener? Eller så kan du gå inn på Format - og så Avsnitt, for å justere margen på høyre eller venstre siden. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Nå har du sikkert levert, men til neste gang: Skriver du i Word, lar du Word lage innholdsfortegnelsen for deg. Da blir de beint, og du sparer deg for masse jobb. Bare velg forhåndsinnstilte overskrifter fra verktøylinjen (overskrift 1, 2, 3 osv) fremfor å egendefinere hver gang, og velg "Sett inn" og "Innholdsfortegnelse" når du er ferdig ) 0 Siter
Widder Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 Bruker du Word? På verktøylinjen er det knapper du kan trykke for høyre, midstilt eller vensterstilt. Er det det du mener? Eller så kan du gå inn på Format - og så Avsnitt, for å justere margen på høyre eller venstre siden. Takker for svar! Men jeg har en nyere versjon på min pc, dessverre, og der er det ingen "format"-knapp!! (Kanskje den skjuler seg under andre betegnelser?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.