Caloni Makaroni Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg skulle hatt tak i noen lette vekter for hjemmetrening. Tidligere hos fysioterapeut har de hatt stort utvalg, blant annet noen som bare er sånne "staver", som er på 1 kilo. Hvor får jeg tak i forskjellige sånne? Jeg skulle gjerne hatt på 1, 2 og 3 kilo, men trenger bare én av hver vekt. Jeg så på xxl.no, gsport.no og intersport.no, men utvalget var ikke helt det jeg tenkte meg. Noen flere forslag? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 De har flere i butikken enn på nettsidene, jeg har i alle fall kjøpt helt vanlige manualer på g-sport. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 De har flere i butikken enn på nettsidene, jeg har i alle fall kjøpt helt vanlige manualer på g-sport. Jeg så på G-sport på Trondheim Torg, men fant ikke noe der. Jeg så kanskje ikke godt nok etter? Eller har du tips om en konkret Gsportbutikk? Kanskje like greit å ta seg en tur til Lade en dag, der kryr det vel av sportsbutikker? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg så på G-sport på Trondheim Torg, men fant ikke noe der. Jeg så kanskje ikke godt nok etter? Eller har du tips om en konkret Gsportbutikk? Kanskje like greit å ta seg en tur til Lade en dag, der kryr det vel av sportsbutikker? Jeg kjøpte mine på Lefdal nederst i Munkegata, de er g-sport de også vel? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg så på G-sport på Trondheim Torg, men fant ikke noe der. Jeg så kanskje ikke godt nok etter? Eller har du tips om en konkret Gsportbutikk? Kanskje like greit å ta seg en tur til Lade en dag, der kryr det vel av sportsbutikker? For ikke å si Lefstad i Munkegata... ) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 For ikke å si Lefstad i Munkegata... ) Stussa litt der, ja Men takk for tipset, jeg får ta en tur innom en av de nærmeste dagene 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 Biltema. Ah, definitivt et poeng. Der er det vel billigere enn de fleste steder også? Noteres på listen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.