Gå til innhold

Lette vekter/manualer

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg skulle hatt tak i noen lette vekter for hjemmetrening. Tidligere hos fysioterapeut har de hatt stort utvalg, blant annet noen som bare er sånne "staver", som er på 1 kilo. Hvor får jeg tak i forskjellige sånne?

Jeg skulle gjerne hatt på 1, 2 og 3 kilo, men trenger bare én av hver vekt. Jeg så på xxl.no, gsport.no og intersport.no, men utvalget var ikke helt det jeg tenkte meg.

Noen flere forslag?

Skrevet

De har flere i butikken enn på nettsidene, jeg har i alle fall kjøpt helt vanlige manualer på g-sport.

Caloni Makaroni
Skrevet

De har flere i butikken enn på nettsidene, jeg har i alle fall kjøpt helt vanlige manualer på g-sport.

Jeg så på G-sport på Trondheim Torg, men fant ikke noe der. Jeg så kanskje ikke godt nok etter? Eller har du tips om en konkret Gsportbutikk?

Kanskje like greit å ta seg en tur til Lade en dag, der kryr det vel av sportsbutikker?

Skrevet

Jeg så på G-sport på Trondheim Torg, men fant ikke noe der. Jeg så kanskje ikke godt nok etter? Eller har du tips om en konkret Gsportbutikk?

Kanskje like greit å ta seg en tur til Lade en dag, der kryr det vel av sportsbutikker?

Jeg kjøpte mine på Lefdal nederst i Munkegata, de er g-sport de også vel?

Skrevet

For ikke å si Lefstad i Munkegata... :o)

Caloni Makaroni
Skrevet

For ikke å si Lefstad i Munkegata... :o)

Stussa litt der, ja ;) Men takk for tipset, jeg får ta en tur innom en av de nærmeste dagene :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Biltema.

Ah, definitivt et poeng. Der er det vel billigere enn de fleste steder også? Noteres på listen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...